Gen
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet te zwaar, 9 vd 10 trainen deadlifts te zwaar waardoro de kans juist veer vergroot.
Ik kan het weten, want heb er zelf een keer een hernia door gekregen en blijvende rug klachten. Dit zie je heel veel voorkomen. Ik
heb verder ook een keer een auto ongeluk gehad, maar dat was na die tijd.

.Haha, sure it does. Over 30j zijn we allemaal oud en kapot door die heavy squats en deads.
met 100kg waarschijnlijk wel
hoge gewichten verkrachten je wervel vroeg of laat
vanaf nu alleen nog maar hyper extensions for me
Zolang je geen blessures krijgt bij het DL zal je rug sterker worden en beter bestand zijn tegen latere problemen.
Ik begrijp je reactie niet helemaal, aangezien ik 'spieren' niet vermeld heb. Alles wordt sterker: spieren, pezen, bot, en kraakbeen. Dit vermindert de kans op osteoporose, gewrichtsproblemen, etc.je spieren versterken, maar wat dacht je van dat zachte spul tussen je wervels?
Is algemeen bekend en aanvaard in de wetenschap dat KT de botdensiteit verhoogt, waardoor de kans op problematische botontkalking op latere leeftijd afneemt + door de sterkere spieren worden gewrichten ontlast, wat de slijtage vermindert. Zie pubmed voor de studies.De mensen die beweren dat de kans wordt verkleind: waar is het bewijs?