Fitness Seller

Rippetoe log Anubisss

Bezoekers in dit topic

Gewoon voor de power perfects gaan!

Met paused squats doelde ik trouwens op Barbell paused squats! Jij bedoelt volgens mij toddler squats. Heb je trouwens al eens gesquat met 1,25 kg schijven onder je hielen?

Waahhh als ik die filmpjes zie, wil ik gelijk beginnen. Echter.. Ik heb de mobiliteit (nog) niet echt om de barbell bovenin op te vangen. Dat is ook de reden dat ik FSQ's met een cross-grip (BB-stijl) doe. Heb jij daar geen last van?
 
Gewoon voor de power perfects gaan!

Met paused squats doelde ik trouwens op Barbell paused squats! Jij bedoelt volgens mij toddler squats. Heb je trouwens al eens gesquat met 1,25 kg schijven onder je hielen?

Waahhh als ik die filmpjes zie, wil ik gelijk beginnen. Echter.. Ik heb de mobiliteit (nog) niet echt om de barbell bovenin op te vangen. Dat is ook de reden dat ik FSQ's met een cross-grip (BB-stijl) doe. Heb jij daar geen last van?
Ik heb zelfs 2.5 kilo schijven onder mijn hak in de laatst gemaakte video's!! :eek!: Echter als ik thuis squat op blote voeten met een flinke verhoging, dan heb ik nergens last van... :bang:

De rack positie zoals Alan laat zien lukt mij ook niet. Dat is gewoon erg lastig. Hij heeft ontzettend goede flexibiliteit. Echter als je onderstaand filmpje bekijkt van Rippetoe, dan zie je dat de gast die hij traint ook geen bijster goede rack positie heeft... Met andere woorden; gewoon beginnen ;)


En in dit filmpje (je kan de subs aanzetten in youtube) zie je een paar BB en PL gasten getraind worden door een OLY lifter in de power clean. Zoals je kan zien... ze vinden het erg lastig, maar hun rack positie is ook niet zo goed. Geloof me, die barbell blijft wel op je schouders rusten, ook al heb je geen goede rack positie.

 
Bedankt kerel. Ik ga dit vanavond even kijken! :D We helpen elkaar mooi opweg zo in ieder geval.
 
upload_2016-9-30_14-56-55.png


Squat ging wel lekker. Ik wil squatschoenen kopen (power perfects), maar ze hebben mijn maat niet bij Wiggle. Ze hebben maat 47,3 en 48,6, maar mijn normale schoenmaat is 47,5/48. Ik weet nu niet wat ik moet doen, aangezien ik op meerder websites heb gelezen dat ze klein uitvallen. Basma Kan jij me wat meer vertellen over de maten van de power perfects?

Bench ging weer ruk. Te weinig pauze genomen. Ik ben echt zwak op de bench. Volgende keer ga ik 55 doen en weer opwerken naar boven.

Deadlift ging goed. Ik wil wel magnesium kopen, want ik krijg een beetje last van mijn handen en grip begint een beetje lastig te worden.
 
Matig volume ja! Het wou niet echt lukken vandaag?

Qua maat vind ik het heel lastig om advies te geven man. Ik zou in jouw geval beide hebben besteld en het paar dat het fijnste zit houden.

Grip zou absoluut geen prob moeten zijn met 90 kg trouwens :o.
 
Matig volume ja! Het wou niet echt lukken vandaag?

Qua maat vind ik het heel lastig om advies te geven man. Ik zou in jouw geval beide hebben besteld en het paar dat het fijnste zit houden.

Grip zou absoluut geen prob moeten zijn met 90 kg trouwens :o.
Ik heb op zich geen last van grip, wel van zweethandjes hehehe.

Bench press ging inderdaad niet. Laatste paar keren al niet. Heb een beetje last van mijn elleboog. Even lager gewicht om mijn elleboog wat rust te geven.

Heb jij dezelfde maat als je schoenmaat met de powerperfects of heb je een maatje groter dan normaal?
 
Oh haha, dat is kut :P. M'n vriendin heeft daar ook vaak last van.

Goed tucken!

Tja wat is 'normaal'? Ik draag zoveel verschillende soorten schoenen :o.. Ik ga altijd voor 45/46.
 
Oh haha, dat is kut :P. M'n vriendin heeft daar ook vaak last van.

Goed tucken!

Tja wat is 'normaal'? Ik draag zoveel verschillende soorten schoenen :o.. Ik ga altijd voor 45/46.
Sorry ik was een beetje onduidelijk... Ik zit op mijn werk en ik moet uiteraard af en toe ook nog werken en dan zit ik te speedtypen hahaha. Ik las dat jij eigenlijk ook aan het "werken" bent... hahaha.

Komt jouw "normale" (loop) schoenmaat overeen met de power perfects of is de maat van jouw powerperfect groter dan jouw normale schoenmaat.
 
De power Perfect kan iets kleiner uitvallen zoals je weet. Ik kan je daar verder niet mee helpen.
 
De power Perfect kan iets kleiner uitvallen zoals je weet. Ik kan je daar verder niet mee helpen.
Ok bedankt. Ik koop wel beide schoenmaten. Hopelijk kan ik ze kosteloos retourneren.
 
Goed idee.
Better safe than sorry.
 
upload_2016-10-3_13-53-12.png


Squat ging wel goed. Beetje pijn aan de binnenkant van mijn benen bij het omhooggaan. Beetje een snijdende pijn. Weird... Gewichten zelf gaan wel wat makkelijker, nu ik mezelf echt als een malle brace.

Press ging wel goed. Ik had alleen te weinig pauze genomen na mijn warm up set. Laatste set haalde ik echter mijn laatste rep niet. Volgende keer hetzelfde gewicht.

Clean ging echt heel erg zwaar. Ik was echt kapot. Ik blijf volgende keer op dit gewicht, aangezien ik mijn laatste rep niet haalde in mijn laatste set en techniek was een beetje aan het aftakelen. Ik heb twee filmpjes gemaakt van mijn clean en deadlift. Volgens mij ziet het er redelijk uit. Alleen moet mijn rug misschien iets rechter in startpositie...?

 
upload_2016-10-5_15-46-7.png


Bench begonnen, squat was bezet door bro's die alleen maar aan het lullen waren. Press ging wel goed. Even zwaar in gewicht teruggegaan omdat ik even weer wilde knallen en eventuele psychische grenzen wilde breken. Laatste setje 10 reps gedaan. Ik ga volgende bench sessie laatste set amrappen. Beetje greyskull style.

Squat ging ook wel goed. Beetje voorovergeklapt in sommige reps voor mijn gevoel. Wel goed gebraced. Squatschoenen zijn in ieder geval besteld.

Deadlift ging ook wel goed. Wel een beetje moe ivm deadliften na squat. Benen waren beetje gaar. Ik verhoog met 2.5 kilo... zou misschien meer kunnen zijn, maar ik heb geen haast.

Goede workout. Ik ga een cijfertje geven --> 8/10 :rolleyes:
 
upload_2016-10-7_20-32-49.png


Ik had niet gegeten en ik had geen tijd. Ik merkte dit meteen in mijn workout. Ging zeer slecht. Had weinig kracht in de press en ik kon de powerclean niet eens afmaken. Ik had totaal geen kracht en tijd meer.

Ik ben 2 maanden geleden begonnen met een gewicht van 82 en ik weeg nu 90 kilo. Ik merk dat ik hier nu op blijf hangen en ik merk ook dat ik niet echt vooruit ga in gewichten. Ik moet dus meer eten... Ik ga binnenkort even een plan bedenken hoe ik dit ga doen, want ik vind het erg lastig om mezelf vol te douwen met eten... Ik eet nu elke dag ongeveer 3300 kcal.... dit moet dus minimaal 4000 gaan worden.

Workout 3/10
 
Ik ga je log volgen. Ben nog in de fase van info vergaren, maar ben ook van plan te beginnen met SS.
Het binnenwerken van grote hoeveelheden eten zal voor mij ook niet gemakkelijk zijn.

Als je nu op gewicht blijft, is +350kcal voldoende denk ik... 700kcal erbij is wel erg veel?
 
Ik ga je log volgen. Ben nog in de fase van info vergaren, maar ben ook van plan te beginnen met SS.
Het binnenwerken van grote hoeveelheden eten zal voor mij ook niet gemakkelijk zijn.

Als je nu op gewicht blijft, is +350kcal voldoende denk ik... 700kcal erbij is wel erg veel?


Dit dus. Je hoeft echt niet zoveel te gaan verhogen.
Je bent verdomme 8 kg verder in slechts 2 maanden :roflol:
 
Ik ga je log volgen. Ben nog in de fase van info vergaren, maar ben ook van plan te beginnen met SS.
Het binnenwerken van grote hoeveelheden eten zal voor mij ook niet gemakkelijk zijn.

Als je nu op gewicht blijft, is +350kcal voldoende denk ik... 700kcal erbij is wel erg veel?

Dit dus. Je hoeft echt niet zoveel te gaan verhogen.
Je bent verdomme 8 kg verder in slechts 2 maanden :roflol:

Jullie hebben gelijk. Ik was een beetje boos omdat de workout niet lekker ging. Ik merk alleen wel dat ik meer moet eten, want anders ga ik niet vooruit in mijn training. Ik ga mijn kcal inname met 350 verhogen... Misschien ook iets realistischer dan 700 in 1 keer ;)
 
Ik ga je log volgen. Ben nog in de fase van info vergaren, maar ben ook van plan te beginnen met SS.
Het binnenwerken van grote hoeveelheden eten zal voor mij ook niet gemakkelijk zijn.

Als je nu op gewicht blijft, is +350kcal voldoende denk ik... 700kcal erbij is wel erg veel?
Je moet gewoon veel melk drinken met havermout. 1 keer in de ochtend en 1 keer in de avond. De rest vul je dan op met maaltijden. Eet ook veel noten. Het went op een gegeven moment wel. Ga niet proberen extreem clean te eten, want dan ga je het niet volhouden. Het moet wel leuk blijven. Basma is de master in zieke maaltijden maken, dus ik zou ook even zijn logje/instagram checken. ;)
 
upload_2016-10-10_14-40-36.png


Squat ging wel lekker. Bracen ging goed. Power perfects zijn binnen, dus ik ben benieuwd hoe de volgende workout gaat. Ik heb maat 48 besteld en ze zitten perfect.

Bench ging ook lekker. Laatse set AMRAP

Deadlift was redelijk zwaar, maar nog wel mogelijk om af te maken.
 
Back
Naar boven