RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.320
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Skip elke dag die kinder bueno en met die kcal kan je elk weekend mac donaldsHelaas deze week niets afgevallen, maar dat wil niet zeggen dat ik geen cheat heb verdiend
Niet te veel cheat kcal @ak? of andere conditioning experts? @marina1975 @snakeman
Volgende week aanhouden of naar 2400 kcal gaan? @bert @BB_
![]()
![]()
Maar dat is het enige lichtpuntje in mijn dagSkip elke dag die kinder bueno en met die kcal kan je elk weekend mac donalds

Ik werk als consultant, ben veel op de baan en dan is die kant en klaar handig, niet optimaal weet ik..moest ik gepensioneerd zijn maak ik met plezier elke dag vers eten, ik ga @ak zijn advies opvolgen en de Kinder buenos en mayo skippen, volgende week herevaluatieIn mijn ogen wat veel kcals... 1 dag ruim 1000 kcal meer vind ik wat ruim.
Wat maakt eigenlijk dat je zoveel kant en klare dingen eet? Misschien heb je dat al eerder uitgelegd....
Maar qua verzadiging zou je meer in volume kunnen eten en Misschien minder honger hebben?

Dagweging is verkeerd als je daarop gaat sturen. Reken je weekgemiddelde uit en stuur daarop.
Even wachten tot zondag dan, mijn app telt van maandag tot zondagDagweging is verkeerd als je daarop gaat sturen. Reken je weekgemiddelde uit en stuur daarop.
Als je gaat sturen op 1 data punt dan ga je geheid de fout in. Weekgemiddelde is secuur en trekt alle onregelmatigheden van die week recht waardoor je een vrij accuraat gewicht hebt.Even wachten tot zondag dan, mijn app telt van maandag tot zondag
Waaaaaaa is dit voor workout?Vandaag quads + abs getraind en 45m stationary bike 145-165 hartslag.
Leg extension
20x 32kg
20x 39kg
20x 45kg
15x 59kg
15x 73kg
Single leg extension
10x 18kg
10x 18kg
Hanging leg raises
5x 10 bodyweight
Ab machine was stuk en situp bankje bezet dus dan maar niet