XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Bezoekers in dit topic

Lekkere beentraining
 
Je hebt in ieder geval getraind en lekker de spieren geprikkeld!
dat gaat volgende keer gewoon goedkomen als je weer helemaal goed in je vel zit!

Achja, het is ook gewoon een pr op werkset met deze form :)

Nice die SLDL ;) Toch iets dat goed ging :p
Ab wheel skippen, wat is dat nou !!?? HET IS BIJNA ZOMER

Vind er niks aan haha, SLDL zit sws nog genoeg rek in dus pr zegt weinig :p
Ohja wacht, abs for dem claps :o

Hehe :roflol: thanks bro komt goed, soon 150!!
Op die fiets, planning wil nog wel eens wat afwijken ja. Soms heb je geen keus.

Lekkere PR op SLDL :cool: Squats gingen ook niet slecht!
Ik moet lb skippen, moet naar kaakchirurg om verstandskiezen te laten trekken :mad:

Of geen keus of prioriteit stellen :(
Maar goed, trainingen duren al vrij lang, als ik moet wachten op alles dan kan ik er 30 minuten bovenop plakken, no tnx jefferson.

Oei...hoe is het gegaan? :eek:
Trekken valt wel mee naar mijn ervaring, eruit snijden lijkt me minder fijn..

meer snoep eten dan komt het goed :D

Will do haha, lang geleden!

prima lb tren

Lekkere beentraining

Tnx ;)


Je ziet echt de raarste dingen voorbij komen.
Leuke is nog dat het een studentengym is, gericht op HBO/Universiteit, zou toch denken dat je op dat niveau wel de kennis/opzoekskills hebt om te weten of je iets goed doet :rolleyes:


Vandaag UB train, 1,5 uur ongeveer.
Weer moeten haasten/inkorten, rug maar wat gepompt.

OHP strict
- warm up -
3x70
3x70
3x70 vpr
5x60
5x60

Bench paused
6x77.5
6x77.5
6x77.5
6x77.5
6x77.5
6x77.5
no biggie, op techniek

Seated row
set 1
set 2
set 3
set 4
8-10 reps

Pulldown machine
set 1
set 2
set 3
set 4
10-12 reps

Db shoulder press staand
10x20
10x20

Incline press (vaag machine, wel hammer strenght en plate loaded)
10x50
8x55

Db curl
10x14
10x16
10x16
8x16

-Prima.
Weinig energie (ja nog steeds), zit compleet verstopt en hoor ook nog maar de helft, alles in echo ofzo.
Hopelijk na het weekend beter.
OHP zou een verhoging nog moeten lukken als ik de omstandigheden zie van vandaag.
Volgende week wss fullbody schema, tentamens/verslagen staan weer voor de deur, al duren de tentamens nog 2,5 week, de verslagen moeten daarvoor af zijn.
Zou dus zomaar 3/4 weken lang fullbody aan kunnen gaan houden.

Foods (niet al te groot overschot, kan ik morgen wat meer eten)
Pre| 4 brood nutella, chocoladecake, whey shake, banaan, 0.5g assie
Direct post| 500ml chocomel
Post meal| 100g macaroni, 200g gehakt, 200g pastasaus
Pre sleep| 2x tosti ham&kaas + kwarkshake
~3300/170p
 
Of geen keus of prioriteit stellen :(
Maar goed, trainingen duren al vrij lang, als ik moet wachten op alles dan kan ik er 30 minuten bovenop plakken, no tnx jefferson.

Oei...hoe is het gegaan? :eek:
Trekken valt wel mee naar mijn ervaring, eruit snijden lijkt me minder fijn..

Ik ken dat, maar af en toe afwijken van schema is ook wel te doen :)
Wtf haha ja dan heb je het ook wel gauw bekeken, mijn trainingen zijn 75 min

Het viel reuze mee, voelde niks van trekken en snijden.. maar na die tijd komt het pas, voeding is ruk leef nu op popcorn, chips en mars ijsjes :o
En mocht niet trainen omdat het dan weer kan bloeden, over 2 weken hetzelfde verhaal :mad:

Aight nice OHP bro :cool: toch nog een vpr, bij mij eindigde verkoudheid ook met oren dicht dus waarschijnlijk snel over nu.
Wel veel presses, na BP zijn mijn schouders echt leeg, snap niet hoe jij dat volhoud :eek:
 
Ik ken dat, maar af en toe afwijken van schema is ook wel te doen :)
Wtf haha ja dan heb je het ook wel gauw bekeken, mijn trainingen zijn 75 min

Het viel reuze mee, voelde niks van trekken en snijden.. maar na die tijd komt het pas, voeding is ruk leef nu op popcorn, chips en mars ijsjes :o
En mocht niet trainen omdat het dan weer kan bloeden, over 2 weken hetzelfde verhaal :mad:

Aight nice OHP bro :cool: toch nog een vpr, bij mij eindigde verkoudheid ook met oren dicht dus waarschijnlijk snel over nu.
Wel veel presses, na BP zijn mijn schouders echt leeg, snap niet hoe jij dat volhoud :eek:

nice ohp mane

Tnx vriendjes.
Dit weekend verkoudheid weggegaan, echter (lichte) oorontsteking voor terug gekregen :(
Donderdag voor het laatst getraind en woensdag voor het laatst gesquat, voelt niet fijn zo lang rust.
Wel aan kcals gekomen.
Merk zelf trouwens weinig van schouder vermoeidheid/activation tijdens/na de bench, gelukkig.

Vandaag fullbody train van 2 uur ongeveer met 1 verstopt oor.
Zonder opwarmsetjes gelogt.

Bench paused
3x95 pr
3x95
3x95 vpr
3x90

Chins
7x5xBW

Squat paused
5x80
5x80
5x80

OHP paused
8x50
6x55
6x55

Sumo deadlift
3x140
3x140
3x140

Front squat
8x50
8x50

-Toen maar gekapt vanwege tijdgebrek, was al erg lang bezig.
Wel veel gepraat tussendoor met me homies.
Bench ging ruk, waardeloze techniek waarbij leg drive ver te zoeken was.
Elke laatste rep een smerige grind, dus maar op 3x3x95 gehouden met extra setje.
Rest ging redelijk.

Voeding op 3600/180p
 
lekker jongen!
 
Na een lange rust is het wel lekker om weer te knallen :D
Mijn techniek is ook niet al te best met bench, is ook niet mn lievelings oefening.

Klote die oorontsteking, maar wel een lekkere train man. Sterke sumo DL :cool:
Welke grip pak je met dat gewicht?
 
lekker jongen!

Tnx kerel, kon beter tho :p

Na een lange rust is het wel lekker om weer te knallen :D
Mijn techniek is ook niet al te best met bench, is ook niet mn lievelings oefening.

Klote die oorontsteking, maar wel een lekkere train man. Sterke sumo DL :cool:
Welke grip pak je met dat gewicht?

For sure :D
Alleen vanwege tentamens en verslagen wss maar 2 trainingen in totaal deze week, donderdag weer fullbody. Heel misschien ub/lb donderdag/vrijdag :o

Thanks J, mijn eerste 2 setjes waren met straps en 3e set mixed grip om toch grip beetje bij te houden.
Vind zowel mixed grip als hookgrip f*cking vervelend (mixed alleen kut bij sumo, bij conventional is die prima imo).
Hoop dat grip bijblijft in ieder geval voor bij de mockmeet, al verwacht ik niet meer dan 170kg te trekken daar dus dat komt wel goed denk ik.
 
For sure :D
Alleen vanwege tentamens en verslagen wss maar 2 trainingen in totaal deze week, donderdag weer fullbody. Heel misschien ub/lb donderdag/vrijdag :o

Thanks J, mijn eerste 2 setjes waren met straps en 3e set mixed grip om toch grip beetje bij te houden.
Vind zowel mixed grip als hookgrip f*cking vervelend (mixed alleen kut bij sumo, bij conventional is die prima imo).
Hoop dat grip bijblijft in ieder geval voor bij de mockmeet, al verwacht ik niet meer dan 170kg te trekken daar dus dat komt wel goed denk ik.

Damn dat is fucked up.. maar je tentamens gaan voor man, succes!

Nice, ik begon bij de 145kg vandaag grip te verliezen. Mixed grip lukt mij totaal niet, dus zal wel straps worden nu..
Hookgrip is idd vervelend, dat voel je best in je duimen :o misschien wat griptraining toevoegen voor de mockmeet?
Zou die 170kg dan ook een pr zijn? Ben benieuwd hoe ver je het gaat schoppen!
 
Toch nog ok bench toch?

Klote van die grip. Mixed is wel ff wennen bij sumo ja. Vind ik ook.
 
Damn dat is fucked up.. maar je tentamens gaan voor man, succes!

Nice, ik begon bij de 145kg vandaag grip te verliezen. Mixed grip lukt mij totaal niet, dus zal wel straps worden nu..
Hookgrip is idd vervelend, dat voel je best in je duimen :o misschien wat griptraining toevoegen voor de mockmeet?
Zou die 170kg dan ook een pr zijn? Ben benieuwd hoe ver je het gaat schoppen!

Thanks bro :)
Niks mis met straps als je niet voor wedstrijd traint, tenzij je zonder kunt.
Vind doelgerichte grip training lastig, omdat ik met sumo deadlift de bar op het gladde deel vast heb.
Daarnaast zou ik er toch de tijd niet voor nemen, skip nu al aardig wat assistance oefeningen :p

Huidige deadlift PR is 155kg @ 77.5kg BW.
Verwacht daar nu toch wel flink overheen te gaan :p

Toch nog ok bench toch?

Klote van die grip. Mixed is wel ff wennen bij sumo ja. Vind ik ook.

Wel tevreden over pr, maar viel zo zwaar dat ik het somber inzie om nog eens te verhogen.
Ook nog even kijken of ik verhoog of nog eens 95kg pak.
Verhogen en failen zou reset betekenen, geen ramp imo, maar ff kijken hoe het allemaal uitkomt met cut plannen en mock meet e.d.
 
Vandaag lowerbody training.

Squat
4x90
4x90
4x90
4x90
4x90
4x90
4x90
4x90

SLDL
5x100 pr
5x100
8x100 pr
8x100

Squat techniek aangepast.
Voor elke rep goed ademen en spanning op core, waar ik voorheen totaal geen spanning op core zette voor de lift.
Voelde stuk beter.
Leg curl en shrugs geskipt door tijdgebrek, ook sldl 5x5 aangepast naar dit vanwege tijdgebrek waar ik vrij laat achter kwam.

Geplande voeding op 3100/165p.
400 kcal naar keuze over, even kijken nog.
 
Squat techniek aangepast.
Voor elke rep goed ademen en spanning op core, waar ik voorheen totaal geen spanning op core zette voor de lift.
Voelde stuk beter.

Is idd veel fijner, alleen ben je wel veel sneller en meer buiten adem. Veel volume mane, goed
 
Is idd veel fijner, alleen ben je wel veel sneller en meer buiten adem. Veel volume mane, goed

Idd en stuk meer proton farts, whey voor squats is not it mane.
Had te weinig tijd voor een lang toiletbezoek tho :(
 
Idd en stuk meer proton farts, whey voor squats is not it mane.
Had te weinig tijd voor een lang toiletbezoek tho :(

Never squat with a loaded rectum. Nice SLDL pr :)
 
Never squat with a loaded rectum. Nice SLDL pr :)

Ghehe, train vaak rondom vage schooltijden, kwam er 30 min van tevoren achter op nog lege maag dat ik eerder moest trainen door verplaatste les :o
Thanks Oak!


Vandaag mini training gedaan in andere gym, met een verrekte klote bench.
Moest naar dokter voor me oren omdat ze al een week verstopt zitten.
Antwoord van dokter: kan 2-3 weken duren, kom tegen die tijd maar terug als het niet verholpen is -.-

Fun training:

Bench paused
3x90
1x100
1x100
1x100

OHP
3x60
1x70
1x75
5x60
5x60

Incline bench
4x80
3x80

Uurtje over gedaan met hier en daar wat pull ups tussendoor.
Vanavond terug aangezien het een dagpas is bij deze gym.
Dan beetje rug en misschien lichte squats, ben met een maat dus niet echt gestructureerd, beetje ouwehoeren.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Vanavond nog beetje tren gedaan.
Alles beetje opgebouwd, noteer alleen topsets.

Squat
3x100

DL
1x150

Rack pull (bar op kniehoogte)
2x200

Pull ups
3x5xbw

CGBP
4x85
4x85

Maandag weer tren, fullbody wss.
 
Laatst bewerkt:
Thanks bro :)
Niks mis met straps als je niet voor wedstrijd traint, tenzij je zonder kunt.
Vind doelgerichte grip training lastig, omdat ik met sumo deadlift de bar op het gladde deel vast heb.
Daarnaast zou ik er toch de tijd niet voor nemen, skip nu al aardig wat assistance oefeningen :p

Huidige deadlift PR is 155kg @ 77.5kg BW.
Verwacht daar nu toch wel flink overheen te gaan :p

Ja precies dat is zo. Dan houd het wel gauw op ja, zonder knurling zou ik geen grip hebben :eek:
Ik heb van die grippers gekocht, maar voor de rest doe ik ook geen speciale griptraining. Skip ook al teveel vanwege korte trainingstijd :mad:

Nice! Met die bw is dat wel netjes, vergeleken met je squat PR moet dat haalbaar zijn man :cool:

Goeie pr op SLDL, sterk! Je hebt waarschijnlijk vocht achter je trommelvlies, komt van verkoudheid.
Wat tijdelijk helpt (weet niet of het schadelijk is) inademen, je neus dichtknijpen en mond dichthouden en dan krachtig uitblazen terwijl je je mond en neus gesloten houd. Dan schieten je oren open.
 
lekkere training(en) sjeedy
En dat gladde deel is idd bizar kut ja, scheelt vaak zeker een rep :o
 
Back
Naar boven