Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoop het ook bro!
Bij ons in de gym is eind mei een mockmeet, dus twijfel nu over mijn planning omdat ik dan midden in mijn cut zit
Wel houden ze rekening met lichaamsgewicht; vorige cut leed ik pas krachtverlies na zo'n 8kg BW drop, ben nu van plan om hooguit 5/6kg te droppen, dus met geluk gaat Wilks juist omhoog door de cut.
Geen idee man haha. Ben nu rustig bulkende sinds halverwege augustus, in die 7 maanden ben ik 7kg aangekomen. Fat gains lijken mee te vallen, denk van 11/12 naar 14% ofzo.
Vind sumo zelf fijner dan conventional door de startpositie, trek bij conventional vrijwel alles uit mijn rug.
Al sta ik niet zo breed als de meeste sumo lifters (teveel pijntjes bij te wijde stance), dus de ROM veranderd niet veel tov conventional.
Soms, met lange schooldagen, heb ik nog moeite om mijn kcal te bereiken zonder teveel cheats
Ben wel weer opgeknapt, afgezien van semi-verkouden haha
Mockmeet? Nice man, hoelang ben je van plan te cutten dan? 5/6 moet voldoende zijn met je vp..
En wilks is een trainings routine neem ik aan?
Soms wil je het ook niet weten haha, valt mee dan als die cijfers kloppen! Tel er bij mij maar 10 boven op
Herkenbaar, ik trek nu bij lift off vanuit mn benen deed het ook altijd verkeerd. Denk dat de 150 voor mij ook gauw in zicht is (eindelijk)
maar niks mis met sumo, was alleen nieuwsgierig naar de reden.
Hehe cheats maken je bulk ook dragelijker, iifym! Nice, de ziektekiemen eruit zweten wil ook wel helpen!
Lekker die bench, SS ohp zou mij dus niks waard zijn. Ik heb rust nodig anders verzuurd het met warming up al
Tnx benchbrahs, was wel heavy shit tho.
3x92.5 zou een vpr zijn, hoop minstens 3x3 te halen erop en stiekem uit te melken naar 3x3x95.
Des te meer ik cheat, des te meer zin ik in cheats krijg. Was wel bij maten chillen, als thuisbezorgd dan gebeld wordt rond 01:00 weet ik het wel
Mockmeet? Nice man, hoelang ben je van plan te cutten dan? 5/6 moet voldoende zijn met je vp..
En wilks is een trainings routine neem ik aan?
Soms wil je het ook niet weten haha, valt mee dan als die cijfers kloppen! Tel er bij mij maar 10 boven op
Herkenbaar, ik trek nu bij lift off vanuit mn benen deed het ook altijd verkeerd. Denk dat de 150 voor mij ook gauw in zicht is (eindelijk)
maar niks mis met sumo, was alleen nieuwsgierig naar de reden.
Hehe cheats maken je bulk ook dragelijker, iifym! Nice, de ziektekiemen eruit zweten wil ook wel helpen!
Lekker die bench, SS ohp zou mij dus niks waard zijn. Ik heb rust nodig anders verzuurd het met warming up al
Een soort powerliftwedstrijd maar dan met mensen in de gym
Wilks is de verhouding van lichaamsgewicht en gewicht dat je lift, zo zou een 100kg bench indrukwekkender zijn op 75kg BW dan op 85kg BW.
Als ik dus zo'n 5kg BW kan droppen zonder krachtverlies, zou dit wel lekker zijn.
IIFYM is de manier, zeker weten!
Pak nu wat extra suikers rondom de training, ongeveer 100 gram verdeeld over direct voor/na training.
Tnx J, vond het ook zwaar vervelend om te supersetten hoor.
Vandaag kleine LB train gedaan, squat uurtje van gemaakt.
Had erg vroeg gesprek op school, dus stond om 11:00 al in de gym.
1.5 scoop unstoppable erin en gaan.
Squat
9x3x92.5
5x92.5
Morgen SLDL bij pull dagje, vrijdag push met OHP als main.
Een soort powerliftwedstrijd maar dan met mensen in de gym
Wilks is de verhouding van lichaamsgewicht en gewicht dat je lift, zo zou een 100kg bench indrukwekkender zijn op 75kg BW dan op 85kg BW.
Als ik dus zo'n 5kg BW kan droppen zonder krachtverlies, zou dit wel lekker zijn.
IIFYM is de manier, zeker weten!
Pak nu wat extra suikers rondom de training, ongeveer 100 gram verdeeld over direct voor/na training.
Tnx J, vond het ook zwaar vervelend om te supersetten hoor
Ok man nice! Ligt het niveau een beetje hoog tussen de deelnemers dan?
Weer wat geleerd haha. Makes sense, dan trekt mijn wilks op niks op het moment
Dat is nogal wat suikers, reageer je daar goed op? En op de weegschaal? Hehe
Supersets zijn killing, zelfs met lightweight verzuurd alles vandaar niet echt voorstander van
Ok man nice! Ligt het niveau een beetje hoog tussen de deelnemers dan?
Weer wat geleerd haha. Makes sense, dan trekt mijn wilks op niks op het moment
Dat is nogal wat suikers, reageer je daar goed op? En op de weegschaal? Hehe
Supersets zijn killing, zelfs met lightweight verzuurd alles vandaar niet echt voorstander van
Ik ken slechts 4 namen van de gehele lijst deelnemers en die liften mij er allemaal uit
Geloof dat er zo'n 15 man meedoen, top 10 ofzo zou leuk zijn
Is ook meer voor de motivatie en gezelligheid tho.
Nja suikers naar de training weet ik niet, maar merk wel een kleine energieboost met genoeg suikers voor de training.
Tjah die weegschaal...geleidelijk 7kg aangekomen in 7 maanden, eigenlijk perfect dus.
Afgezien van die 1.5kg sinds begin deze maand
Ik geloof persoonlijk niet in die carbs/zuivel onzin, lekker kcal tellen en prima.
Alhoewel ik wel kijk naar het vocht vasthouden, waardoor vet % erg lastig te schatten is.
Direct na de cut is toch anders dan midden in de bulk kwa vocht.
Welkom terug C!
Bench gaat goed inderdaad, aankomende bench training ga ik voor een volume PR op 92.5kg
Hoop minimaal 3x3 te halen erop.
Vandaag push training, voelde me verdomme net een botjesbuilder met al dat pompwerk erbij.
Wel weer keeltyfus, hoesten not even once, moeite met ademen enzo ook omdat neus verstopt.
OHP strict
3x67.5
3x67.5
3x67.5
3x67.5
3x67.5 vpr misschien wel
-Prima training.
Laatste 3 pomp oefeningen afgerond in 20 min, de rest duurde 1 uur.
Gekozen voor wat extra schouder shizzle omdat me schouders niet echt lijken te groeien van OHP.
Wou ook niet teveel volume op OHP pakken vanwege bench erna.
Geplande voeding:
Pre| 2x tosti + whey shake + blikje cola
Post| Banaan + 500ml chocomel
Post meal| 120g macaroni, 250g gehakt, 250g pastasaus
Pre sleep| Kwarkshake
~2600/150p