XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

ow, mag ik niet mijn openers komen doen voor mijn wedstrijd aantal weken erna? mag ik dan wel kijken? hahaha

ow, mag ik niet mijn openers komen doen voor mijn wedstrijd aantal weken erna? mag ik dan wel kijken? hahaha

Oh sorry ik dacht dat je gewoon echt normale training wilde draaien, als je je naam doorgeeft kan je vast en zeker je openers draaien (en zonder doorgeven denk ik ook wel :)).

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.444
Nette strict press :D

En chocoladekoek :heart:

Tnx Hoody, het is toch taart geworden :o

Tnx Bric ;)

Lekker getraind.

Qua food.. geen van drieën mijn keuze :o maar een zak cassave of 99% pure chocoreep gaan er wel in. :D

Oh nee, ik weet het wel :D
Thanks!

Vandaag LB train gedaan, weinig geslapen en gisteren wat bieries op de kop getikt.
Voelde zo t*fus zwak dat ik geen 5x3 heb gedaan op de squat.

Squat
5x85
5x85
5x85
5x85
heavy

Sumo deads
3x135
3x135
3x135

FSQ
6x50
6x50
6x55
6x55

SLDL
7x80
7x80
7x80

-Prima.
Op papier weinig aan, toch voldaan gevoel na de training.
FSQ lang geleden, echt weak as phuck :roflol:
Deadlift ging prima, twijfel tussen +2.5kg of +5kg verhogen.
Misschien volgende training naar de 140 en vanaf daar met 2.5kg verhogen.

Ik krijg ook vaak te horen.. je hoeft niet te maxen om een goede training neer te zetten. ;)
Gewoon geven wat er in je zit op dat moment en met een voldaan gevoel weggaan is ook een goede training om mee te bouwen.
Ziet er goed uit!

Ik ken slechts 4 namen van de gehele lijst deelnemers en die liften mij er allemaal uit :o
Geloof dat er zo'n 15 man meedoen, top 10 ofzo zou leuk zijn :roflol:
Is ook meer voor de motivatie en gezelligheid tho.

Nja suikers naar de training weet ik niet, maar merk wel een kleine energieboost met genoeg suikers voor de training.
Tjah die weegschaal...geleidelijk 7kg aangekomen in 7 maanden, eigenlijk perfect dus.
Afgezien van die 1.5kg sinds begin deze maand :o
Ik geloof persoonlijk niet in die carbs/zuivel onzin, lekker kcal tellen en prima.
Alhoewel ik wel kijk naar het vocht vasthouden, waardoor vet % erg lastig te schatten is.
Direct na de cut is toch anders dan midden in de bulk kwa vocht.

Tnx J, goede spierpijn in de hamstrings vandaag :p

Haha daar gaat het ook om, en een competitie wil misschien ook nog wel voor PR's zorgen, dus zet 'm op. Top 10 moet lukken :D

Nice, zal dat volgende bulk ook proberen. 1kg per maand is niet verkeerd man. Die 1.5kg valt te verwaarlozen!
Mee eens, als je maar aan je kcal komt. Vocht is zwaar herkenbaar, vooral het verschil met 's ochtends en 's avonds.
Spierpijn in hams is echt de meest vervelende spierpijn vind ik.

Nice trens, die OHP is heavy shit. Squat heb jij een flinke voorsprong op mij, maar je FSQ is gelijk aan die van mij :roflol:

• #4.447
Ik krijg ook vaak te horen.. je hoeft niet te maxen om een goede training neer te zetten. ;)
Gewoon geven wat er in je zit op dat moment en met een voldaan gevoel weggaan is ook een goede training om mee te bouwen.
Ziet er goed uit!

Thanks Marina, heb je gelijk in ;)

Haha daar gaat het ook om, en een competitie wil misschien ook nog wel voor PR's zorgen, dus zet 'm op. Top 10 moet lukken :D

Nice, zal dat volgende bulk ook proberen. 1kg per maand is niet verkeerd man. Die 1.5kg valt te verwaarlozen!
Mee eens, als je maar aan je kcal komt. Vocht is zwaar herkenbaar, vooral het verschil met 's ochtends en 's avonds.
Spierpijn in hams is echt de meest vervelende spierpijn vind ik.

Nice trens, die OHP is heavy shit. Squat heb jij een flinke voorsprong op mij, maar je FSQ is gelijk aan die van mij :roflol:

Komen hier wat gedachtes van bepaalde pics naar boven weer :o
Inb4 bierbuikencontest 2015 :p

Haha vind FSQ zo heavy aanvoelen, deed ze tijdje terug wel veel maar kwam nooit echt veel hoger in gewicht erop.
Voeg ze nu weer toe aan me schema zodat ik uitkomen op back squat, back squat paused, front squat.
1RM van squat ligt wel flink boven mijn bench bijvoorbeeld, maar met werksetjes scheelt het te weinig.
Thanks man, deze week 3x70kg OHP hopelijk :)

Vandaag UB train.
Heb het weer goed te pakken; verkouden (nog steeds) en het semi-stoppen-met-roken hakt erin.
10 dagen volgehouden om te stoppen, vervolgens weer 2/3 stuks per dag gaan roken.
Nu weer bezig met stoppen en hoest mezelf daardoor helemaal kapot (long reiniging enzo wss), dat icm verstopte neus en de wisseling van het weer bevalt me niet goed.

Bench paused
3x92.5 pr op werkset
3x92.5
3x92.5
3x92.5
3x92.5 vpr

CGBP T&G
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

OHP
6x55
6x55
7x50
6x50
flinke verzuring weer, door drukte geen pull movement kunnen pakken tussendoor

Pendlay row
10x60
7x65
7x65
7x65
7x65

Lat pulldown
10x57
10x57
10x57

Chins
4xBW
4xBW

~3 setjes side raises, tijdnood vanwege college.

-Prima training, bench is hnnnggggggg, eindelijk progressie.
Voelde wel heavy maar voel me dan ook bagger, benieuwd hoe dit doorzet.
Niet tevreden over rug/volgorde van training, had graag wat heavy chins gedaan, helaas.

Foods
Pre| 2x pistolet ham&kaas + 500ml chocomel
Direct post| Banaan + 100g pepernoten
Post| 90g macaroni, 175g gehakt, 150g pastasaus
Post| Pizza prosciutto
Pre sleep| Kwarkshake
~3400/170p

nice bench benchbruh

Lekkere bench! Die gaat goed!

Komen hier wat gedachtes van bepaalde pics naar boven weer :o
Inb4 bierbuikencontest 2015 :p

Haha vind FSQ zo heavy aanvoelen, deed ze tijdje terug wel veel maar kwam nooit echt veel hoger in gewicht erop.
Voeg ze nu weer toe aan me schema zodat ik uitkomen op back squat, back squat paused, front squat.
1RM van squat ligt wel flink boven mijn bench bijvoorbeeld, maar met werksetjes scheelt het te weinig.
Thanks man, deze week 3x70kg OHP hopelijk :)

Die kan ik mij ook nog wel heugen :roflol: maar ik had gewonnen haha.. En dat zal nu ook wel, dus laat maar achterwege!

Ik vind FSQ juist lichter aanvoelen :o 3x70 was mn max. Sta alleen wel vrij breed met knieën/voeten naar buiten, anders pleur ik
Goede toevoeging, komt je squat ook wel ten goede denk ik.
1 rm kan veel verschil maken, 6 reps levert bij mij al gigantische pomp/verzuring in quads, ben daardoor al gauw kracht kwijt.
dayum, 3x70kg Ohp zou nice zijn!
Ik heb zojuist eindelijk 1x140 DL gepakt, en weer de 1x60 Ohp. De 150 komt eraan!

Bench ging lekker, netjes die vpr! Misschien rows volgende x als 2e oefening pakken, triceps krijgen nu zware klap te verwerken. Duurt lang die verkoudheid man, maar desondanks dat niet slecht

Las ik hier iets over een mock meet bij het RSC? :^)

Heb een tijdje niet gevolgd, maar ik zie dat er weer schot in de bench zit!

• #4.452

Tnx bruh

Lekkere bench! Die gaat goed!

Tnx, begint eindelijk te komen

Die kan ik mij ook nog wel heugen :roflol: maar ik had gewonnen haha.. En dat zal nu ook wel, dus laat maar achterwege!

Ik vind FSQ juist lichter aanvoelen :o 3x70 was mn max. Sta alleen wel vrij breed met knieën/voeten naar buiten, anders pleur ik
Goede toevoeging, komt je squat ook wel ten goede denk ik.
1 rm kan veel verschil maken, 6 reps levert bij mij al gigantische pomp/verzuring in quads, ben daardoor al gauw kracht kwijt.
dayum, 3x70kg Ohp zou nice zijn!
Ik heb zojuist eindelijk 1x140 DL gepakt, en weer de 1x60 Ohp. De 150 komt eraan!

Bench ging lekker, netjes die vpr! Misschien rows volgende x als 2e oefening pakken, triceps krijgen nu zware klap te verwerken. Duurt lang die verkoudheid man, maar desondanks dat niet slecht

Ken het probleem, viel zelf ook bijna om vorige keer :roflol:
Lekkere DL bro, keep it up!
Laat me weten als je de 150 aantikt :D

Was inderdaad ook de bedoeling maar het was zo druk dat ik die optie niet had.
Deelde de bar van OHP met iemand waarmee ik ook benchde :p

Las ik hier iets over een mock meet bij het RSC? :^)

Heb een tijdje niet gevolgd, maar ik zie dat er weer schot in de bench zit!

Klopt idd, als je naam doorgeeft bij instructeur kun je meedoen, eind mei ;)
Bench gaat lekker laatste tijd inderdaad, zou mooi zijn als ik met slechts 1 reset de 3x100 zou redden voor de mockmeet.

goede bench gains slimshady
en zijn die pepernoten nou nog niet op? :roflol:

Hnnng! Die VPR:D:D

*zucht:sad:* ik wil ook pepernoten...

• #4.456
Hnnng! Die VPR:D:D

*zucht:sad:* ik wil ook pepernoten...

Hnnnnggg 95kg, here I come.
Vind de pepernoten vreemd genoeg tegenvallen, kan genoeg lekkerdere dingen bedenken :sad:

Inb4 pepernoten veilen

Vandaag LB train na school.
Had niet echt een planning qua assistance, dus maar wat gedaan.

Squat
3x95
3x95
3x95

Paused squat
5x80
5x80
5x80

SLDL
6x95 pr
6x95
6x95
6x95
6x95

Front squat
8x50
8x50
8x50

-Prima.
Squat voelde heavy, dus maar 3x3 gedaan.
Gisteren ook niet goed gegeten vanwege ziekte dus trek geen conclusies, volgende keer gewoon 97.5kg en hopelijk gewoon 5x3.

Zo dadelijk thuis even de Ab roller uitproberen :bang: (of niet)

Edit:
Was weer happy hour in de gym.
Iemand wou mee squatten, geen warmup of iets en pakte een set op de 95kg.
Dacht dat het gruwelijk fout zou gaan als ik hem zag, uiteindelijk niet eens close bij quarter reps.
Vervolgens merkte die dat het niet diep genoeg ging en ging die maar weer weg.
Bij paused squat deed er iemand anders mee, ook op de 80kg, pussypad eromheen omdat bar pijn deed en ook deze kandidaat kwam niet bij quarter reps in de buurt.

Buikspieren al genoeg getraind van het lachen, lekker voetbal kijken en ab rollout skippen.

Laatst bewerkt:
Je hebt in ieder geval getraind en lekker de spieren geprikkeld!
dat gaat volgende keer gewoon goedkomen als je weer helemaal goed in je vel zit!

Nice die SLDL ;) Toch iets dat goed ging :p
Ab wheel skippen, wat is dat nou !!?? HET IS BIJNA ZOMER

Laatst bewerkt:
Ken het probleem, viel zelf ook bijna om vorige keer :roflol:
Lekkere DL bro, keep it up!
Laat me weten als je de 150 aantikt :D

Was inderdaad ook de bedoeling maar het was zo druk dat ik die optie niet had.
Deelde de bar van OHP met iemand waarmee ik ook benchde :p

Hehe :roflol: thanks bro komt goed, soon 150!!
Op die fiets, planning wil nog wel eens wat afwijken ja. Soms heb je geen keus.

Lekkere PR op SLDL :cool: Squats gingen ook niet slecht!
Ik moet lb skippen, moet naar kaakchirurg om verstandskiezen te laten trekken :mad:

meer snoep eten dan komt het goed :D

Terug
Naar boven