Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
oeh mock meet klinkt goed. Misschien kom ik er naast ff trainen hahah
Zal niet gaan waarschijnlijk, is niet in de normale gym maar in de zaal daarnaast

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oeh mock meet klinkt goed. Misschien kom ik er naast ff trainen hahah

ow, mag ik niet mijn openers komen doen voor mijn wedstrijd aantal weken erna? mag ik dan wel kijken? hahaha
).

Lekker getraind.
Qua food.. geen van drieën mijn keuzemaar een zak cassave of 99% pure chocoreep gaan er wel in.
![]()

Ik ken slechts 4 namen van de gehele lijst deelnemers en die liften mij er allemaal uit
Geloof dat er zo'n 15 man meedoen, top 10 ofzo zou leuk zijn
Is ook meer voor de motivatie en gezelligheid tho.
Nja suikers naar de training weet ik niet, maar merk wel een kleine energieboost met genoeg suikers voor de training.
Tjah die weegschaal...geleidelijk 7kg aangekomen in 7 maanden, eigenlijk perfect dus.
Ik geloof persoonlijk niet in die carbs/zuivel onzin, lekker kcal tellen en prima.Afgezien van die 1.5kg sinds begin deze maand
Alhoewel ik wel kijk naar het vocht vasthouden, waardoor vet % erg lastig te schatten is.
Direct na de cut is toch anders dan midden in de bulk kwa vocht.
Tnx J, goede spierpijn in de hamstrings vandaag![]()

Ik krijg ook vaak te horen.. je hoeft niet te maxen om een goede training neer te zetten.
Gewoon geven wat er in je zit op dat moment en met een voldaan gevoel weggaan is ook een goede training om mee te bouwen.
Ziet er goed uit!

Haha daar gaat het ook om, en een competitie wil misschien ook nog wel voor PR's zorgen, dus zet 'm op. Top 10 moet lukken
Nice, zal dat volgende bulk ook proberen. 1kg per maand is niet verkeerd man. Die 1.5kg valt te verwaarlozen!
Mee eens, als je maar aan je kcal komt. Vocht is zwaar herkenbaar, vooral het verschil met 's ochtends en 's avonds.
Spierpijn in hams is echt de meest vervelende spierpijn vind ik.
Nice trens, die OHP is heavy shit. Squat heb jij een flinke voorsprong op mij, maar je FSQ is gelijk aan die van mij![]()

Komen hier wat gedachtes van bepaalde pics naar boven weer
Inb4 bierbuikencontest 2015
Haha vind FSQ zo heavy aanvoelen, deed ze tijdje terug wel veel maar kwam nooit echt veel hoger in gewicht erop.
Voeg ze nu weer toe aan me schema zodat ik uitkomen op back squat, back squat paused, front squat.
1RM van squat ligt wel flink boven mijn bench bijvoorbeeld, maar met werksetjes scheelt het te weinig.
Thanks man, deze week 3x70kg OHP hopelijk![]()
maar ik had gewonnen haha.. En dat zal nu ook wel, dus laat maar achterwege!
3x70 was mn max. Sta alleen wel vrij breed met knieën/voeten naar buiten, anders pleur ikDie kan ik mij ook nog wel heugenmaar ik had gewonnen haha.. En dat zal nu ook wel, dus laat maar achterwege!
Ik vind FSQ juist lichter aanvoelen3x70 was mn max. Sta alleen wel vrij breed met knieën/voeten naar buiten, anders pleur ik
Goede toevoeging, komt je squat ook wel ten goede denk ik.
1 rm kan veel verschil maken, 6 reps levert bij mij al gigantische pomp/verzuring in quads, ben daardoor al gauw kracht kwijt.
dayum, 3x70kg Ohp zou nice zijn!
Ik heb zojuist eindelijk 1x140 DL gepakt, en weer de 1x60 Ohp. De 150 komt eraan!
Bench ging lekker, netjes die vpr! Misschien rows volgende x als 2e oefening pakken, triceps krijgen nu zware klap te verwerken. Duurt lang die verkoudheid man, maar desondanks dat niet slecht

Las ik hier iets over een mock meet bij het RSC? :^)
Heb een tijdje niet gevolgd, maar ik zie dat er weer schot in de bench zit!

goede bench gains slimshady
en zijn die pepernoten nou nog niet op?![]()

(of niet)Ken het probleem, viel zelf ook bijna om vorige keer
Lekkere DL bro, keep it up!
Laat me weten als je de 150 aantikt
Was inderdaad ook de bedoeling maar het was zo druk dat ik die optie niet had.
Deelde de bar van OHP met iemand waarmee ik ook benchde![]()
thanks bro komt goed, soon 150!!
Squats gingen ook niet slecht!