MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Bezoekers in dit topic

Maandag staat wel op de planning ja, ben dr rond die tijd dan tenzij ik nog anders laat weten :thumbs:
 
lekker! hoe gaan voorbereiding op je meet :) sleeves met klitteband ? dat klinkt raar
 
That's the spirit!
Heb net ook chips op (wel afgewogen en in schema gepropt :roflol: )

Straks weer vaker trainen, dan zal bench ook beter gaan :)

Inb4 squat gains kwamen door chips, bij ons beide :o

squat gaat goed :thumbs:

Tnx Vin, zal binnenkort ff setje filmen, wel benieuwd hoe t eruit ziet.
Core aanspannen helpt wel erg veel :D

Maandag staat wel op de planning ja, ben dr rond die tijd dan tenzij ik nog anders laat weten :thumbs:

Ait neem jij de motivatie mee, regel ik de rest.

lekker! hoe gaan voorbereiding op je meet :) sleeves met klitteband ? dat klinkt raar

Tnx man, nog niet echt specifiek voor de meet aan het trainen, net begonnen met cutten zelfs :p
Doe jij nou ook mee met je openers voor de wedstrijd?
Had er zelf ook nog nooit van gehoord, maar ze zitten erg fijn :)
Wel rare blikken met sleeves over lange trainingsbroek heen haha.
 
Hahah nee ik gebruik beginnerswedstrijd om mijn openers te oefenen.
Week erna heb ik DRC cup :) Tis allemaal beetje kort op elkaar :P
 
Tnx Vin, zal binnenkort ff setje filmen, wel benieuwd hoe t eruit ziet.
Core aanspannen helpt wel erg veel :D

Ben benieuwd. En goed plan, moet ik ook eens doen
 
lkkre train, goeie chips gains.
 
Ik wist het! Chips zorgt voor gains!:o
 
Foods vandaag:

Meal 1
400g lasagne

Meal 2
300g aardappelen
150g kip
Spinazie
Beetje jus

Meal 3
100g macaroni
200g gehakt
200g pastasaus

Meal 4
3 gekookte eieren
Kwarkshake

~2600/180p/90f/rest carbs
~200 kcal over, just in case :o

Hahah nee ik gebruik beginnerswedstrijd om mijn openers te oefenen.
Week erna heb ik DRC cup :) Tis allemaal beetje kort op elkaar :P

holy shit haha, jammer dat je beginnerswedstrijd 'opoffert' voor je openers, maar met zo weinig rust wel de beste optie idd!

lkkre train, goeie chips gains.

Tnx bric, squat voelde verrassend genoeg vrij soepeltjes.
Volgende keer 5x3x102.5.

Ben benieuwd. En goed plan, moet ik ook eens doen

Ik zeg doen.

Ik wist het! Chips zorgt voor gains!:o

Wist jij dat niet allang? :roflol:

Oh wacht.. dat is niet de reden van jouw gesnaai natuurlijk :trollface:
 
nice foods en trainingen! :)
 
Merkte van de sleeves tijdens de training vrij weinig denk ik, kan t me niet goed herinneren :p
Geen last gehad iig na 10x3 dus dat ziet er goed uit, hopen dat dit aanhoudt.
Ik vind ub/lb persoonlijk wel aardig met 3x in de week, gewoon doorschuiven, alleen doe ik dan liever fb/ub/lb in een week om de main lifts 2x te kunnen pakken ;)
Heb die frequentie gewoon nodig om niet achteruit te gaan op techniek, merk ik.

Gefeliciteerd bro ;)

Die van mij zitten vrij strak, daardoor geven ze ook nog beetje support. Als ze maar niet te ruim zitten ;)
Oke man nice, die aanpak ga ik ook zo ongeveer doen. Alleen ik ga wel gewoon 4 dagen, anders komt het niet uit als ik ook nog cardio moet doen :o
Met focus op de main lifts moet de cut wel lukken zonder al teveel in te moeten leveren.
Thanks bro.

Lekkere trains, squat ging je wel goed af man. Alleen klote van je broekje :roflol:
 
nice foods en trainingen! :)

Tnx Marina, ideale voeding dit voor op een rustdag, voor mij.

Nee..dat wist ik nog niet..ik nam daarvoor altijd snoepjes..


Lasagna als 'ontbijt':roflol:

Ook 'snoepjes' helpen bij de gains, al is dit slechts 10% ;)
Tjah je moet iets, vult minder dan de andere meals en ben niet zo'n ontbijtmens.

Die van mij zitten vrij strak, daardoor geven ze ook nog beetje support. Als ze maar niet te ruim zitten ;)
Oke man nice, die aanpak ga ik ook zo ongeveer doen. Alleen ik ga wel gewoon 4 dagen, anders komt het niet uit als ik ook nog cardio moet doen :o
Met focus op de main lifts moet de cut wel lukken zonder al teveel in te moeten leveren.
Thanks bro.

Lekkere trains, squat ging je wel goed af man. Alleen klote van je broekje :roflol:

4 dagen UB/LB is it mane, doe dat nu al 2 jaar (in de bulk), heerlijk.
Al zoveel broekjes gescheurd, binnenkort ff H&M bezoekje weer :o


Vandaag training met Krimlo.
Volume iets verlaagd en intensiteit iets omhoog, 26 april PHM en wil dan 140kg squat op de kop proberen te tikken, mits alles meezit.

Squat
3x105
3x105
3x105
wel heavy

Squat paused
5x85
5x85

Bench paused
3x85
3x85
3x90
3x95 - epic misload, dacht dat er 90 op lag maar Krimlo had 95 gebenched
4x90

Pull ups
6xbw
6xbw
6xbw

Sumo deads
3x145 (mixed grip)
3x145 (straps)
3x145 (straps)

Chins
6xbw
6xbw
6xbw

-Lekkere training.
Pak bij deadlift 1 set mixed grip om toch de feeling te krijgen voor bij mijn 1RM test, voor de rest vind ik het 3x niks, vandaar straps gewoon weer.
Wil binnenkort conventional deadlift weer eens proberen, had altijd moeite met in positie komen, misschien is dat nu anders.

Donderdag doubles op de squat en de maandag wss singles, dan beetje op techniek voor zondag PHM.
Even kijken wat ik met bench ga doen, heb eigenlijk net gereset dus om nu zware triples te draaien is het ook niet.

Voeding ~3300/170p.
 
Nice die squat :D Ga je 1RM deadlift bij phm pakken of in mei pas? Anders zou je ook gewoon bij phm met straps doen toch, alleen bij mockmeet (als je komt) is het wat anders.
 
Lkkre training maat. 95kg bench was een leuke verassing denk ik.
 
Lekker getraind! Op naar die 140 kg dan maar he!
 
Nice die squat :D Ga je 1RM deadlift bij phm pakken of in mei pas? Anders zou je ook gewoon bij phm met straps doen toch, alleen bij mockmeet (als je komt) is het wat anders.

Heb echt geen flauw idee wat ik allemaal ga doen, eind april en eind mei maxen is me iets teveel tijdens een cut. Misschien max ik alleen op squat aankomende keer bij PHM en max ik de rest eind mei.
Neem wel kleine cut pause voor de meet eind mei, 2 weken van tevoren.

mss hook grip proberen

Wel eens geprobeerd mane, begaf het ook bij 120kg ofzo :(
Misschien wennen, maar wel korte termijn nu voor de mockmeet.

Lkkre training maat. 95kg bench was een leuke verassing denk ik.

Tnx bric, idd, voelde wel zwaar maar had geen idee dat het +5kg was tov de vorige set :p
Ook mentale kwestie hoogstwaarschijnlijk.

Lekker getraind! Op naar die 140 kg dan maar he!

Idd, wel beetje last van knie nu dus ff kijken hoe dat verder deze week voelt.
 
begaf bij 120kg? Dan doe je iets niet goed :P kan alleen pijnlijk zijn voor je duimen
 
begaf bij 120kg? Dan doe je iets niet goed :P kan alleen pijnlijk zijn voor je duimen

Denk dat ik iets fout deed idd, voelde alsof de bar alsnog uit me handen (of duimen huehue) gleed, ga deze week nog eens proberen op wat lichtere deadlifts.
 
Back
Naar boven