- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
goei sq
waar filmpje
goat
waar filmpje
goat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WAt is nu eigenlijk je 1RM op de squat, want als 3x3x105kg moeilijk gaat twijfel ik een beetje aan die 140kg..

4 dagen UB/LB is it mane, doe dat nu al 2 jaar (in de bulk), heerlijk.
Al zoveel broekjes gescheurd, binnenkort ff H&M bezoekje weer![]()

core niet naar de klote daarna?
Ik ga nu UB/LB in de cut doen, dan in bulk misschien tijdje 5x5 en dan weer UB/LB. German volume training lijkt me ook wel killing, misschien eens het proberen waard.
Ik heb dat nog nooit gehad, wel met T shirts dat ik weer ergens achter bleef haken
Het zat je wel mee man, lekker die squat en vervolgens nog eens deadlifts pakkencore niet naar de klote daarna?
Misschien een idee om vaker de barbell te misloaden, dan lukt ie tenminste wel![]()

Vandaag eindelijk weer een training, tentamenweken eindelijk klaar.
Aantal tentamens verprutst voor mijn gevoel, maar fok it.
Het is zowieso wel eens fijn een stapje terug te doen en wat volume te pakken. Dat merk ik ook met mijn first set last bij Wendler..De squats gaan lekker gozer!!Het is zowieso wel eens fijn een stapje terug te doen en wat volume te pakken. Dat merk ik ook met mijn first set last bij Wendler..

Goed van je dat je niet gaat cutten, f**k de sikspek man
Nice bench pr 
Kunt het altijd proberen bro, wel erg BB gericht die german volume shit
Na een lowerbody day is mijn onderrug altijd zwaar naar de klote, maar die loopt ook achter.
Hoop het zo bij te kunnen trekken, in ieder geval geen zin meer in back/hyper extensions na sq+dl.
Veel lifts zijn (bij mij) mentaal een probleem qua pr's, denk dat andere dat ook hebben hoor, zonder dat ze het weten misschien.

Goed van je dat je niet gaat cutten, f**k de sikspek man
Nah heb het ook al gezien.. zie mezelf geen 10x10 op MP, squats en bench pakken. Dan zou het meer een warming up worden
Ja ken ik, heb de laatste tijd na squats ook een verrotte onderrug.. Frontsquats zijn daarom wel goed om core te versterken.
Als techniek goed zit dan trekt het wel bij dacht ik.
Helemaal waar, als je mindset niet goed is dan lukt het ook niet. Je moet er echt klaar voor zijn. Heb ik vooral bij squat.
Lekkere squats en SLDL bro! En congratz met je PR op bench gaat weer de goede kant op
Lekker door blijven bulken! Nog 5 kg te gaan voor je zwaarder dan ik ben haha