Fitness Seller

Shady's Recomp Log

WAt is nu eigenlijk je 1RM op de squat, want als 3x3x105kg moeilijk gaat twijfel ik een beetje aan die 140kg..

Hnnngggg eindelijk squat gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.545
Cutfoods vandaag:

Meal 1
3 gebakken eieren
2 sneden brood
500ml chocomel

Meal 2
Spinazie
300g aardappelen
150g kip
Jus

Meal 3
100g macaroni
200g extra mager gehakt
200g pastasaus

Meal 4
250g kwark
1 scoop whey
Tosti ham kaas

~2750/170p

Heb goat chocomel tegenwoordig die iemand voor me uit Duitsland meeneemt.
Pakjes van 500ml met 50g suiker, 15g proton en slechts 6.5g vet, ideaal als post workout in de cuts.

WAt is nu eigenlijk je 1RM op de squat, want als 3x3x105kg moeilijk gaat twijfel ik een beetje aan die 140kg..

Had eind februari een 130kg neergezet bij PHM, ging alles behalve soepel maar had miss nog wel 2.5/5kg in gezeten en draaide toen werksetjes op 3x95.
1RM ligt flink uit verhouding met werksetjes, al had ik bij de 1RM ook goede omstandigheden zoals pre-workout, lekkere muziek, goede sfeer, etc.
Adhv de 130kg toen + de gains die ik heb gemaakt op de squat (10kg bovenop werkset) denk ik dat de 140kg moet lukken.

Weet niet zeker of ik squat ga maxen hoor vanwege mockmeet eind mei, kijk het nog even aan ;)
Miss max ik de deadlift of bench wel, maar niet alle 3 de lifts.

Hnnngggg eindelijk squat gains

About time.

4 dagen UB/LB is it mane, doe dat nu al 2 jaar (in de bulk), heerlijk.
Al zoveel broekjes gescheurd, binnenkort ff H&M bezoekje weer :o

Ik ga nu UB/LB in de cut doen, dan in bulk misschien tijdje 5x5 en dan weer UB/LB. German volume training lijkt me ook wel killing, misschien eens het proberen waard. :D
Ik heb dat nog nooit gehad, wel met T shirts dat ik weer ergens achter bleef haken :roflol:

Het zat je wel mee man, lekker die squat en vervolgens nog eens deadlifts pakken :eek: core niet naar de klote daarna?
Misschien een idee om vaker de barbell te misloaden, dan lukt ie tenminste wel :P

• #4.547
Ik ga nu UB/LB in de cut doen, dan in bulk misschien tijdje 5x5 en dan weer UB/LB. German volume training lijkt me ook wel killing, misschien eens het proberen waard. :D
Ik heb dat nog nooit gehad, wel met T shirts dat ik weer ergens achter bleef haken :roflol:

Het zat je wel mee man, lekker die squat en vervolgens nog eens deadlifts pakken :eek: core niet naar de klote daarna?
Misschien een idee om vaker de barbell te misloaden, dan lukt ie tenminste wel :P

Kunt het altijd proberen bro, wel erg BB gericht die german volume shit :p
Na een lowerbody day is mijn onderrug altijd zwaar naar de klote, maar die loopt ook achter.
Hoop het zo bij te kunnen trekken, in ieder geval geen zin meer in back/hyper extensions na sq+dl.
Veel lifts zijn (bij mij) mentaal een probleem qua pr's, denk dat andere dat ook hebben hoor, zonder dat ze het weten misschien.

Vandaag eindelijk weer een training, tentamenweken eindelijk klaar.
Aantal tentamens verprutst voor mijn gevoel, maar fok it.
Back 2 lifting.

Squat
2x110
2x110
2x110
3x100
3x100
8x90 - geen idee wat me bezielde, ~3 weken terug moeite met 5x90, voelde licht na die 110/100

Squat paused
3x90
3x90
3x90

Conventional DL
3x140
1x150
1x160
3x140

SLDL
8x90
6x100
6x100

-Prima training.
Conventional DL is al ruim een jaar geleden, wou het weer eens proberen door grip probleem bij sumo.
Conventional kan ik wel prima mixed grip pakken en qua kracht schelen ze vrij weinig van elkaar.
Denk dat ik weer conventional als main deadlift aanhoud, met wat techniek verbeteringen komt die toch beter uit de verf dan sumo wss.

Foods ~3300/180p
Morgen upperbody.

Vandaag eindelijk weer een training, tentamenweken eindelijk klaar.
Aantal tentamens verprutst voor mijn gevoel, maar fok it.

education-is-important-but-big-biceps-are-importanter.jpg

De squats gaan lekker gozer!!:D Het is zowieso wel eens fijn een stapje terug te doen en wat volume te pakken. Dat merk ik ook met mijn first set last bij Wendler..

• #4.549
De squats gaan lekker gozer!!:D Het is zowieso wel eens fijn een stapje terug te doen en wat volume te pakken. Dat merk ik ook met mijn first set last bij Wendler..

Thanks Marv.
Wil nu wat meer wisselen in volume idd, volgende week fullbody met 3x squats (en bench) op verschillend volume :)

Vandaag weer getraind.
2 scoops unstoppable: 2,5 uur bezig geweest, inclusief socializing.

Bench paused
- warm up -
2x95
1x100
1x105 pr
2x95
3x90
4x90

Incline bench
8x70
6x75
6x70 (paused)
6x70 (paused)

CGBP paused
8x70
8x70
6x75

Pendlay row
6x70
6x70
6x70
6x70
6x70
6x70

OHP paused
6x55
6x55
6x55

Chins
8xbw
7xbw
7xbw
6xbw
5xbw
5xbw

Db curl
10x14
6x18
10x14
10x14

Side raises
12x6
12x6
10x6
10x6

Cable chest press 4 sets

~prima training, 2x95 op bench voelde lekker dus besloten pr te pakken, wel aardige grind.

Foods ~3400/170p

Ohja ook besloten niet echt te gaan cutten, zit nu op 87.2kg.
Wil eind mei met mockmeet rond de 86kg zitten, beetje recomp dus.
Juni cut richting de 82/83kg en dan vind ik het wel prima.

Laatst bewerkt:
Goed van je dat je niet gaat cutten, f**k de sikspek man

Kunt het altijd proberen bro, wel erg BB gericht die german volume shit :p
Na een lowerbody day is mijn onderrug altijd zwaar naar de klote, maar die loopt ook achter.
Hoop het zo bij te kunnen trekken, in ieder geval geen zin meer in back/hyper extensions na sq+dl.
Veel lifts zijn (bij mij) mentaal een probleem qua pr's, denk dat andere dat ook hebben hoor, zonder dat ze het weten misschien.

Nah heb het ook al gezien.. zie mezelf geen 10x10 op MP, squats en bench pakken. Dan zou het meer een warming up worden :P
Ja ken ik, heb de laatste tijd na squats ook een verrotte onderrug.. Frontsquats zijn daarom wel goed om core te versterken.
Als techniek goed zit dan trekt het wel bij dacht ik.
Helemaal waar, als je mindset niet goed is dan lukt het ook niet. Je moet er echt klaar voor zijn. Heb ik vooral bij squat.

Lekkere squats en SLDL bro! En congratz met je PR op bench gaat weer de goede kant op :thumbs:
Lekker door blijven bulken! Nog 5 kg te gaan voor je zwaarder dan ik ben haha

mooie bench

jelly

Lkkre training man. 2scoops unstopable hnnng

Lekkere training!

Congrats met die PR man!:thumbs:

Niet cutten..:sad:

out!

• #4.557
Foods vandaag:

Meal 1
400g lasagne

Meal 2
2x tosti ham&kaas

Meal 3
100g macaroni
200g gehakt
250g pastasaus

Meal 4
3x gekookt ei
Kwarkshake

~2600/170p

Goed van je dat je niet gaat cutten, f**k de sikspek man

+1

Goede training :D Nice bench pr :cool:

Ga dan liever voor een sickpec ja.
Gains op squat gaan goed, en bench gaat sowieso niet beter erop als ik ga cutten.

Nah heb het ook al gezien.. zie mezelf geen 10x10 op MP, squats en bench pakken. Dan zou het meer een warming up worden :P
Ja ken ik, heb de laatste tijd na squats ook een verrotte onderrug.. Frontsquats zijn daarom wel goed om core te versterken.
Als techniek goed zit dan trekt het wel bij dacht ik.
Helemaal waar, als je mindset niet goed is dan lukt het ook niet. Je moet er echt klaar voor zijn. Heb ik vooral bij squat.

Lekkere squats en SLDL bro! En congratz met je PR op bench gaat weer de goede kant op :thumbs:
Lekker door blijven bulken! Nog 5 kg te gaan voor je zwaarder dan ik ben haha

Thanks J!
Ik ga niet zoals vorig jaar te werk met erg lange cut periodes.
Gelukkig hoef ik niet onder de 80kg dus erg lang zal de cut nooit duren ;)
Zoals ik zei; als ik eind volgende maand rond 86-87kg zit kan ik cutten tot de 83kg ongeveer, zal dat dan halverwege juli bereikt hebben.

Eens met front squat, ook filmpje gezien dat het je zelfvertrouwen moet geven wat betreft foot placement (ben zelf bij back squat heel lang bezig voeten goed te zetten, bij FSQ zie je dit niet waardoor je het beter aan gaat voelen wss).

Tnx meanman, we all gonna make it brah

Lkkre training man. 2scoops unstopable hnnng

Tnx bric, focus was uitstekend :D

Tnx Marina, mag vaker zo gaan.

Congrats met die PR man!:thumbs:

Niet cutten..:sad:

out!

Thanks Marv :)
Out betekent wel dat je de food pics mist, I know you need dem you fat f**k :mad:

Ow wacht :o

Laatst bewerkt:
Nette bench pr! :D

• #4.559

Thanks Hoody :o

Vandaag flut training gehad, gisteren feestje gehad dus voeding was ook ruk.
In andere gym getraind, was ook t*fus heet.

Bench paused
4x4x85
t&G 3x90

Squat
2x4x95
geen zin meer, techniek ging kut en zweette me kapot

Pulldown plate loaded
10x60
8x80
7x100

Db curl
10x16
10x16
bar curl: 12x30

- 2 sets fly en 2 sets incline press

Food op ~3300/160p

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

En schema voor deze week rond school om gepland en training van vandaag, beetje krom;

Dinsdag - SQ+OHP+Pull
Donderdag - BP+assistance
Vrijdag - SQ lightweejt+Pull

Nette cijfers voor een 'flut' training.

Terug
Naar boven