AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Voeding vandaag (rustdag en laatste cut dagje)
- Spinazie, aardappelen en kip
- 1 liter 0% vet melk
- 4 eieren
- 4 sneden brood
- All in one shake

Circa 2300 kcal's. 160p

Voeding vandaag (rustdag en laatste cut dagje)
- Spinazie, aardappelen en kip
- 1 liter 0% vet melk
- 4 eieren
- 4 sneden brood
- All in one shake

Circa 2300 kcal's. 160p

Op hoeveel % sta je? En tot hoever wil je uiterlijk bulken?

Op hoeveel % sta je? En tot hoever wil je uiterlijk bulken?

Ik denk zo'n 13% ongeveer. Geen idee tot hoeveel VP ik wil bulken, maakt me niet gigantisch veel uit.
Wanneer het te hoog ligt dan ga ik gewoon iets eerder cutten, maar de max is toch wel echt 18%.
Eerst was 15% de max, maar dat lijkt me wat laag met de voeding die ik erin knal tijdens de bulk ;)

Zal even foto posten, dan mag je VP zelf inschatten :P

Net even wat metingen gedaan zonder te flexen. Wel zelf moeten meten helaas:

Chest 104cm
Onderarm 28.5cm
Calves 37cm
Bovenarm 36cm
Bovenbeen 58cm

En pic geschoten:

2013-09-01 15.26.21-1.jpg - 44068

2013-09-01 15.26.52.jpg - 44069

Laatst bewerkt:
Freaky :o
Pols + onderarm zelfde maat xD

Arm op welke manier gemeten, gewoon laten hangen of toch flex maar niet aangespannen ?.

Freaky :o
Pols + onderarm zelfde maat xD

Arm op welke manier gemeten, gewoon laten hangen of toch flex maar niet aangespannen ?.

Ik dacht dat er niemand was met zulke dunne polsen als mij haha, je ziet bij mij het botje ook ernstig goed eruit steken.
Flexed maar niet aangespannen 36 cm ;)
Had ook nog een 3e pic van aangespannen bicep maar die vond ik niet zo bijzonder :o

Eigenlijk scheelt alles zo ongeveer 3cm met wel of niet flexed!

Laatst bewerkt:
How how, ik ben 8cm kleiner he :P
Botje steekt bij mij gelukkig stuk minder uit.
Komt bij jou ook nog wel denk ik als je wat meer massa op je onderarmen krijgt.

Ah toch nog netjes met je bovenarmen :)

Wat zei de weegschaal vanochtend want je moest toch wegen vandaag ? :P

Waarom meet je zonder te flexen?

Waarom meet je zonder te flexen?

Dit kreeg ik van andere te horen. Heb ook metingen met flex gedaan 2 pagina's terug.
Speciaal voor jou Tatt:

Chest 107cm
Bovenarm links 39cm
Bovenarm rechts 39,5cm :o
Onderarm 30cm
Kuiten 39cm
Bovenbeen 60,5cm
Waist 90cm

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 16:06 ----------

How how, ik ben 8cm kleiner he :P
Botje steekt bij mij gelukkig stuk minder uit.
Komt bij jou ook nog wel denk ik als je wat meer massa op je onderarmen krijgt.

Ah toch nog netjes met je bovenarmen :)

Wat zei de weegschaal vanochtend want je moest toch wegen vandaag ? :P

Dat wegen heb ik gister al gedaan toen ik het plan erop gooide, vriend :p
Weegschaal zei 79kg, dat betekent dus +1kg sinds vorige meting van 3 weken terug ;)
Toen woog ik op weegschaal in de gym, nu heb ik er eentje gevonden bij me oma thuis die ik mag hebben, dus die blijf ik gebruiken vanaf nu!

Laatst bewerkt:
Gaat prima zo te zien man :)
Maar aanzienlijk verschil zeg tussen wel en niet aangespannen meten.
Ben sowieso zelf van mening dat je beste alles in rust kan meten en ontspannen, want aanspannen kan veel verschillen.
Als je ene dag toevallig meer pomp hebt o.i.d. pak je al gauw cm extra wat je metingen gewoon in de war gooit.

Ben benieuwd hoe je volgend jaar kunt terugkijken op deze getallen ;)

Dit kreeg ik van andere te horen. Heb ook metingen met flex gedaan 2 pagina's terug.
Speciaal voor jou Tatt:

Chest 107cm
Bovenarm links 39cm
Bovenarm rechts 39,5cm :o
Onderarm 30cm
Kuiten 39cm
Bovenbeen 60,5cm
Waist 90cm
Waarom zeggen ze dat je het zonder flex moet meten, wat is het doel van de meting?

Waarom zeggen ze dat je het zonder flex moet meten, wat is het doel van de meting?

Geen idee, het zou kunnen dat de ene keer een flex 'voller' staat dan de andere keer, misschien.
Als ik zonder flex meet is het -> Do You Even Lift???

Ik meet het met en zonder flex, just to be sure.

Geen idee, het zou kunnen dat de ene keer een flex 'voller' staat dan de andere keer, misschien.
Als ik zonder flex meet is het -> Do You Even Lift???

Ik meet het met en zonder flex, just to be sure.
Was je in een vorig leven een vrouw? :p

WAT IS HET DOEL VAN DE METING?

Gaat prima zo te zien man :)
Maar aanzienlijk verschil zeg tussen wel en niet aangespannen meten.
Ben sowieso zelf van mening dat je beste alles in rust kan meten en ontspannen, want aanspannen kan veel verschillen.
Als je ene dag toevallig meer pomp hebt o.i.d. pak je al gauw cm extra wat je metingen gewoon in de war gooit.

Ben benieuwd hoe je volgend jaar kunt terugkijken op deze getallen ;)

Thanks bro :)
Ik heb het voor de zekerheid met en zonder flex opgemeten, zodat ik beide kan vergelijken over een tijdje.
Heb even me voedingsschema gefixt, ik ga de eerste maand op 4 trainingsdagen +850 kcal's zitten en rustdagen op onderhoud, dit wil zeggen een overschot van 3400 kcal's per week -> 1,5kg per maand (als het goed is). De 2e maand verhoog ik het naar 1000 kcal's per week overschot -> 1,8kg per maand.
Daarna ga ik eens kijken hoe me VP staat en me Pr's op de gewichten, om het eventueel nog te verhogen ;)
Lijkt me geweldig om boven de 90kg te komen in deze bulk! En dan hopen dat er na de cut zoveel mogelijk overblijft natuurlijk :)

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 17:42 ----------

Was je in een vorig leven een vrouw? :p
WAT IS HET DOEL VAN DE METING?

Progressie bijhouden :eek:
Maar ik heb geen idee of er progressie te zien is zonder flex, aangezien zonder flex nauwelijks te zien is dat ik lift. Om het zekere voor het onzekere te nemen meet ik het dus met en zonder flex ;)

Mooi plan van aanpak ben benieuwd man!

Maar ik heb geen idee of er progressie te zien is zonder flex, aangezien zonder flex nauwelijks te zien is dat ik lift. Om het zekere voor het onzekere te nemen meet ik het dus met en zonder flex ;)

Als je spiermassa toeneemt zal ook je omvang toenemen ongeacht of je aanspant of niet.

Thanks bro :)
Ik heb het voor de zekerheid met en zonder flex opgemeten, zodat ik beide kan vergelijken over een tijdje.
Heb even me voedingsschema gefixt, ik ga de eerste maand op 4 trainingsdagen +850 kcal's zitten en rustdagen op onderhoud, dit wil zeggen een overschot van 3400 kcal's per week -> 1,5kg per maand (als het goed is). De 2e maand verhoog ik het naar 1000 kcal's per week overschot -> 1,8kg per maand.
Daarna ga ik eens kijken hoe me VP staat en me Pr's op de gewichten, om het eventueel nog te verhogen ;)
Lijkt me geweldig om boven de 90kg te komen in deze bulk! En dan hopen dat er na de cut zoveel mogelijk overblijft natuurlijk :)

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 17:42 ----------

Hehe duidelijk zo. :p Als je gewoon je progressie wilt bijhouden zou ik het gewoon flexed doen (persoonlijke mening). Als je een bepaald "ideaal beeld" qua symmetrie nastreeft dan meet je het in niet flexed. Wil je jezelf af en toe vergelijken met anderen dan gaat elke vetz*k het van je winnen al je niet flext voor je meting.

Net getraind bij USC :)
Heb het goed naar me zin gehad, alles beviel me.. enige minpuntje was dat de dumbells op de verkeerde plek lagen qua gewichten waardoor het even zoeken was. Aangezien ik toch nog twijfelde over het gewicht wat ik zou pakken maakte me dat niks uit.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur.

Standing MP
10x20kg
10x30kg
5x45kg
3x50kg
5x50kg
4x50kg
3x50kg
Volgende training 52,5kg

T-bar row (eerste keer, mooie oefening imo!)
8x15kg bovenhands
8x30kg bovenhands
8x60kg bovenhands
8x60kg onderhands
6x60kg bovenhands
8x60kg onderhands

Flat dumbell bench press
10x18kg
10x24kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
6x30kg

Dumbell flyes
8x18kg
8x20kg
8x20kg

Barbell shrug
10x50kg front
8x70kg front
6x70kg back
8x70kg front
8x70kg back

Chest dips (eerste keer, blijft er ook nog mooi in voor een tijdje!)
10xBW
8xBW
6xBW

Dumbell hammer curl
10x12kg
10x14kg
10x14kg

Tricep pushdown (heel vaag hoe de gewichten aangegeven staan, in me vorige gym pakte ik hem op 69kg+)
8x16,5kg
8x16,5kg

Feedback
Lekkere training! Erg laat thuis en nu pizza als post workout :D
Morgen vrij van school, maar wel even op en neer naar Nijmegen voor lowerbody ;)
Ga er vanaf nu aan denken om geen lange broek meer te dragen, ik ging kapot!
Training rate: 4/5

Voeding
Ik zal de eerste paar trainingen mijn voeding wat uitgebreid er neer zetten.
3800 kcal's (+850)
Pizza
1L volle melk
Energy drink
Creatine met dubbeldrank 300ml
Whey met volle melk 400ml
3x gekookt ei zonder eigeel (even checken hoeveel vet de pizza heeft, misschien pak ik anders wel eigeel)
Kwark/whey/melk/olijfolie shake
6 sneden brood met kip

Zeker nette training kerel maar waarom zoveel volume bij sommige oefeningen en andere weer niet als ik vragen mag ? :)
Gewichten zijn bij elke gym anders vooral als het gaat om machine's met kabels, klopt vaak geen reet meer van dan :P

Lekkere training man en fijn dat het goed bevalt bij USC! :thumbs:

heel vaag hoe de gewichten aangegeven staan, in me vorige gym pakte ik hem op 69kg+

Is dus eerder vaag aangegeven bij je vorige gym.
Want 69kg pushen is niet echt realistisch hé ;)

veel gedaan hoor, en dat probleem met lange broek had ik vandaag ook, weer zwaar onderschat die hitte

dat dere sweat

Terug
Naar boven