ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voeding vandaag (rustdag en laatste cut dagje)
- Spinazie, aardappelen en kip
- 1 liter 0% vet melk
- 4 eieren
- 4 sneden brood
- All in one shake
Circa 2300 kcal's. 160p
Op hoeveel % sta je? En tot hoever wil je uiterlijk bulken?

Freaky
Pols + onderarm zelfde maat xD
Arm op welke manier gemeten, gewoon laten hangen of toch flex maar niet aangespannen ?.

How how, ik ben 8cm kleiner he
Botje steekt bij mij gelukkig stuk minder uit.
Komt bij jou ook nog wel denk ik als je wat meer massa op je onderarmen krijgt.
Ah toch nog netjes met je bovenarmen
Wat zei de weegschaal vanochtend want je moest toch wegen vandaag ?![]()

Waarom zeggen ze dat je het zonder flex moet meten, wat is het doel van de meting?Dit kreeg ik van andere te horen. Heb ook metingen met flex gedaan 2 pagina's terug.
Speciaal voor jou Tatt:
Chest 107cm
Bovenarm links 39cm
Bovenarm rechts 39,5cm
Onderarm 30cm
Kuiten 39cm
Bovenbeen 60,5cm
Waist 90cm
Waarom zeggen ze dat je het zonder flex moet meten, wat is het doel van de meting?

Was je in een vorig leven een vrouw?Geen idee, het zou kunnen dat de ene keer een flex 'voller' staat dan de andere keer, misschien.
Als ik zonder flex meet is het -> Do You Even Lift
Ik meet het met en zonder flex, just to be sure.
Gaat prima zo te zien man
Maar aanzienlijk verschil zeg tussen wel en niet aangespannen meten.
Ben sowieso zelf van mening dat je beste alles in rust kan meten en ontspannen, want aanspannen kan veel verschillen.
Als je ene dag toevallig meer pomp hebt o.i.d. pak je al gauw cm extra wat je metingen gewoon in de war gooit.
Ben benieuwd hoe je volgend jaar kunt terugkijken op deze getallen![]()

Was je in een vorig leven een vrouw?![]()
WAT IS HET DOEL VAN DE METING?

Progressie bijhouden
Maar ik heb geen idee of er progressie te zien is zonder flex, aangezien zonder flex nauwelijks te zien is dat ik lift. Om het zekere voor het onzekere te nemen meet ik het dus met en zonder flex![]()
Hehe duidelijk zo.Thanks bro
Ik heb het voor de zekerheid met en zonder flex opgemeten, zodat ik beide kan vergelijken over een tijdje.
Heb even me voedingsschema gefixt, ik ga de eerste maand op 4 trainingsdagen +850 kcal's zitten en rustdagen op onderhoud, dit wil zeggen een overschot van 3400 kcal's per week -> 1,5kg per maand (als het goed is). De 2e maand verhoog ik het naar 1000 kcal's per week overschot -> 1,8kg per maand.
Daarna ga ik eens kijken hoe me VP staat en me Pr's op de gewichten, om het eventueel nog te verhogen
Lijkt me geweldig om boven de 90kg te komen in deze bulk! En dan hopen dat er na de cut zoveel mogelijk overblijft natuurlijk
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 17:42 ----------
Progressie bijhouden
Maar ik heb geen idee of er progressie te zien is zonder flex, aangezien zonder flex nauwelijks te zien is dat ik lift. Om het zekere voor het onzekere te nemen meet ik het dus met en zonder flex![]()
Als je gewoon je progressie wilt bijhouden zou ik het gewoon flexed doen (persoonlijke mening). Als je een bepaald "ideaal beeld" qua symmetrie nastreeft dan meet je het in niet flexed. Wil je jezelf af en toe vergelijken met anderen dan gaat elke vetz*k het van je winnen al je niet flext voor je meting.

heel vaag hoe de gewichten aangegeven staan, in me vorige gym pakte ik hem op 69kg+