XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
the new monsterstrength has born!
 
sick ****.. tis echt zo duidelijk nu dat die 100 bench een mentale barriere was voor jou... hoe wil je anders verklaren dat je nu in zon korte tijd later al op de 110 zit?

je blijft gainen gast! prachtige dead en bench en squat
 
Nice deadlift man!
the new monsterstrength has born!
Netjes man, je gaat weer hard!
thx manne :)
sick ****.. tis echt zo duidelijk nu dat die 100 bench een mentale barriere was voor jou... hoe wil je anders verklaren dat je nu in zon korte tijd later al op de 110 zit?

je blijft gainen gast! prachtige dead en bench en squat

nja kheb men techniek wat verbeterd ook denkek, ellebogen niet meer flaren, kan eindelijk wat spanning zetten op men rug vanuit men benen etc. 110 ging vrij makkelijk omhoog, 115kg zou wel gelukt zijn had ik ervoor die setjes nie gedaan met 80kg ofzo maar dat boeit niet zo hard. Twas niet de bedoeling om te maxen, gewoon voor de leut toch maar gedaan héhé
 
Kheb ook nog wat last van men linkeronderpoot, 3 weken geleden paar keer serieus hard in men adductor gebeukt met een handvat van duckwalk, zagtoen beetje blauw en zwart maar de plek is groter en roder geworden ondertussen. Voelt ook soms stijf en zit precies klein putje in, kweet niet wat ik ervan moet peizen, een spierscheurke zalt wel nie zijn aangezien da wel wa meer zeer zou doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

who knows ... :dunno:
 
erg goede training gisteren man! dikke bench en dead pr! (squat pr mag er ook zijn!)

keep up the good work :thumbs:
 
Ziet er op het eerste zicht uit als een haematoom (bloeduitstorting). Alleen heb je dan normaal gezien net een zwelling, dus kan iets totaal anders zijn.
 
wat dacht je van huidirritatie door al dat beenhaar?

je ging toch niet max'en na je rust? :D
toch proficiat hoor!
 
wat dacht je van huidirritatie door al dat beenhaar?

je ging toch niet max'en na je rust? :D
toch proficiat hoor!

héhé :p, naja boeie deed 230kg en ik voel me terug kiplekker.
 
Je trainingen gaan super :eek:
 
wat een vieze foto..............:D
 
je gaat idd hard de laatste tijd! 230 DL is heel netjes!

Je strongman onderdelen beginnen ook steeds beter te worden! Ga zo voort!
 
eej nie bleiten é :D
je haalt me de woorden uit de mond..........!!
:eek::D
héhé
wat een vieze foto..............:D
check viking :)
je gaat idd hard de laatste tijd! 230 DL is heel netjes!

Je strongman onderdelen beginnen ook steeds beter te worden! Ga zo voort!
thx ! Kben nu ook bezig met op men eten te letten, meer eiwitten, meer complexe carbs en minder vet. Hoop om langzaam BF% te blijven verlagen tot deze zomer tot minstens 15%, optimaal 12%.
 
Filmke van zondag, yoke 260kg.

Andere schoenen + techniek verbeterd. Vind het wel een vooruitgang tov 2 weken ervoor:


Nooit geen yoke meer met loopschoenen met air :rolleyes:
 
Vandaag 500m gezwommen, was moe :o
Bubbelbad genomen, been deed wat zeer.
 
godver snoob ! je gaat echt HARD ! bulk je ontzettend hard of hoe komt het dat je trainingsgewichten zo omhoog gaan?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven