MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat wordt nog eens wat met jou he! ;)
hopelijk hé haha
thx !
Jammer van die 250, 200 ging mooi :thumbs:. Ik ben benieuwd wat je 1RM zal zijn na 6 weken volume maken.
Ik ook héhé :p Ik denk als men bovenrug meekomt dat ik wel richting 260-270kg ga zitten, tot aan men knieen kan ik nog meer dan dit tillen, maar men bovenrug etc is te zwak. Wordt aan gewerkt vanaf maandag ! 200kg is peanuts hé :D
BEESTACHTIG gewoon, kerel....................beter kan ik het niet zeggen!
:cool:
Thx !
ik zie der weinig mis aan eigenlijk? bij die 250 misschien wel, maar goed das poging tot een 1rm zetten.. de 200 en 230 zien er imo netjes uit

@ snoob: waarom een riem bij deads dude?
ja die 250 was gewoon k*t, ik bleef hangen aan de onderkant van men quads, met een niet trainingsbroek die niet glijdt krijg je dat gewicht dan echt ook niet omhoog ( ik toch niet ). Ik gebruik altijd een riem alsk boven 170kg ga, waarom weet ik niet, ik vind dat het helpt om kracht te zetten.
@starter
ik gebruik zelf ook altijd een riem!!
ja idd :)
das waar! waarom :P?

(wellicht ga ik er ook wel anders over denken zodra ik die weights nader)
ja idd ! :D

oke, over 6 weken ga ik het ook proberen met een riem :)

Daarnet 1500m gezwommen in een half uurtje, dik zwem-PR :)

wat is er mis met een riem gebruiken als je boven 75% van je max gaat ?

Niks?

edit: Eigenlijk vind ik meer dat je belts moet gebruiken bij je echte werkset, of het laatste setje.. maar niet bij alles boven 75%.. want dan til je nooit fatsoenlijke gewichten zonder belt. Ik ben ook van mening dat je eigenlijk pretty much alles zonder belt zou moeten doen/kunnen. Maar, als je wel een belt wil dragen moet je het zelf weten, maar dat betekent niet dat ik geen zielen in mn 'anti-belt-click' probeer te krijgen :o

wat is er mis met een riem gebruiken als je boven 75% van je max gaat ?

daar is helemaal niks mis mee, zelfs verstandig om blessures te voorkomen!

ik train met name mijn onderrug liefst zonder riem om dat gedeelte sterk te laten worden........en ik weet gelukkig wat ik doe, dus blessures ( die ik genoeg heb gehad in verleden) blijf ik zo de baas!

het is idd niet voor iedereen aan te raden, maar ik heb er meestal baat bij, ook al vergeet ik soms mijn riem wanneer ik ga maxen...........stomweg omdat ik niet anders gewend ben!
:o:rolleyes:

Niks?

edit: Eigenlijk vind ik meer dat je belts moet gebruiken bij je echte werkset, of het laatste setje.. maar niet bij alles boven 75%.. want dan til je nooit fatsoenlijke gewichten zonder belt. Ik ben ook van mening dat je eigenlijk pretty much alles zonder belt zou moeten doen/kunnen. Maar, als je wel een belt wil dragen moet je het zelf weten, maar dat betekent niet dat ik geen zielen in mn 'anti-belt-click' probeer te krijgen :o

AMEN !!
;)

Captains of Crush
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T

Moet terug meer grip trainen, grippers zijn de 1ste sets veel lastiger dan eens ze opgewarmd zijn. Vraag me af wat de daadwerkelijke kracht is die nodig is als ze koud zijn en als ze warm zijn.

Captains of Crush
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T
5 x R x T
5 x L x T

Moet terug meer grip trainen, grippers zijn de 1ste sets veel lastiger dan eens ze opgewarmd zijn. Vraag me af wat de daadwerkelijke kracht is die nodig is als ze koud zijn en als ze warm zijn.
Nr 1/2/3:o?

Captains of Crush

Zouden het je handen niet zijn die opwarmen?

Zal allebei wel wat zijn.
Vandaag 2500m gezwommen, dik pr :)

Benchpress
20 x bar
10 x 40
10 x 50
5 x 60
5 x 80
1 x 100
1 x 100
1 x 100
1 x 100
1 x 100
1 x 100
2 x 120 ( trage negatieven )
2 x 120 ( idem )
1 x 110 ( evenaring pr)

Reverse Grip BP
10 x 20
10 x 30
10 x 40
10 x 60 ( pr )

Barbell Curl
10 x 16
10 x 26
10 x 36
10 x 26
10 x 16

Hammercurl ( elk hand )
6 x 12
6 x 14
6 x 16
6 x 18 ( pr )
6 x 20 ( pr )

Tricep Pulldown
10 x 15
10 x 20
10 x 25
10 x 30
10 x 35
10 x 40 ( pr ? )

Benchpress ging heel goed, die singels met 100kg waren niets, kon er prolly nog 10 doen maar moesten voortdoen héhé :) Deze manier van trainen voelt wel goed aan.

Netjes snoob. :thumbs:

En met de goed aanvoelende trainingen bedoel je wat bench setjes van niets, en een lading curls?

:jk:

Netjes snoob. :thumbs:

En met de goed aanvoelende trainingen bedoel je wat bench setjes van niets, en een lading curls?

:jk:

Nuja ik moet men bovenlichaam kracht verbeteren, dit lijkt me wel een goeie manier, woensdag benen en schoulders.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven