- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Ik vond het vrij lastig, gewichten waren niets maar zonder rust is het toch wel vrij lastig ( voor mij dan )![]()
zit wat in, ik ga der conditioneel ook wel op kapot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het vrij lastig, gewichten waren niets maar zonder rust is het toch wel vrij lastig ( voor mij dan )![]()
Zie ik hier iemand duidelijk aan zijn conditie werken?
ook wat op snelheid / explosiviteit. Is toch al bij al niet zo zwaar ( toch niet zoals ik dit deed haha ) dus morgen ga ik volgens mij ook best goed kunnen trainen.Beetjeook wat op snelheid / explosiviteit. Is toch al bij al niet zo zwaar ( toch niet zoals ik dit deed haha ) dus morgen ga ik volgens mij ook best goed kunnen trainen.

Ik zag dat je je ook voor Amsterdam hebt ingeschreven? Komen we elkaar toch nog eens tegen op een wedstrijd!![]()

)Al die PR's van jou beginnen een beetje saai te worden...wanneer haal je weer eens een lekkere dikke fail om de boel een beetje op te leuken?
![]()

Maar je kan niet ontkennen dat je een bizarre vooruitgang hebt geboekt, beest!![]()
ja ik drink nu 2 x per week een proteinenshake é, das ver anabolen
Jij komt vast niet meer door de dopingtest op wedstrijden 
deadlift: evenaring PR...
effe de grapjas uithangen?
zoals Viking zegt ivm failen, zou je niet eens een filmpje posten waarbij je in de squats falikant tegen de pinnen kwakt? Doe het desnoods met veel kilos boven je 1RM zodat het nog wat imposanter lijkt![]()

deadlift: evenaring PR...
effe de grapjas uithangen?
zoals Viking zegt ivm failen, zou je niet eens een filmpje posten waarbij je in de squats falikant tegen de pinnen kwakt? Doe het desnoods met veel kilos boven je 1RM zodat het nog wat imposanter lijkt![]()
Alles vandaag zonder riem gedaan ook, ik merk dat ik bij deadlift niet erg veel baat heb bij men riem buiten de blauwe plekken achteraf.2x200 pr bij 240rare verhouding mijn pr is ook 240 maar kan nochtans 8 reps maken met 200..

Haha ik heb vorige week nog 3x gefailed op 105kg pushpress
Ik heb wat last van men linkerelleboog en schouder. Ga es wat rehad doen voor men schouder wat RC-oefeningen en lichte schouderoefeningen inhoudt. Kga ook terug wat meer side & back raises doen om men schouderkoppen wat te verstevigen.