Fitness Seller

Snoob: Road to Strongman!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Beetje :) ook wat op snelheid / explosiviteit. Is toch al bij al niet zo zwaar ( toch niet zoals ik dit deed haha ) dus morgen ga ik volgens mij ook best goed kunnen trainen.

Ik zag dat je je ook voor Amsterdam hebt ingeschreven? Komen we elkaar toch nog eens tegen op een wedstrijd! :p

Deadlift
5 x 70
5 x 120
4 x 150
2 x 200 ( evenaring pr )
2 x 170
2 x 170
2 x 170
2 x 170
2 x 180
5 x 120

Military Press
10 x 40 ( volume pr )
8 x 50 ( volume pr )
6 x 60 ( volume pr ? :p )
3 x 70 ( pr )
8 x 40

DB Curl
6 x 10
6 x 14
6 x 10

Rear delt raise
paar setjes met licht gewicht

:yawn: Al die PR's van jou beginnen een beetje saai te worden...wanneer haal je weer eens een lekkere dikke fail om de boel een beetje op te leuken? :yawn:

:jk:

:yawn: Al die PR's van jou beginnen een beetje saai te worden...wanneer haal je weer eens een lekkere dikke fail om de boel een beetje op te leuken? :yawn:

:jk:

Haha ik heb vorige week nog 3x gefailed op 105kg pushpress :yell:
Ik heb wat last van men linkerelleboog en schouder. Ga es wat rehad doen voor men schouder wat RC-oefeningen en lichte schouderoefeningen inhoudt. Kga ook terug wat meer side & back raises doen om men schouderkoppen wat te verstevigen.

Maar je kan niet ontkennen dat je een bizarre vooruitgang hebt geboekt, beest! :thumbs:

hebbie die bar al gewogen?

oke!

deadlift: evenaring PR...

effe de grapjas uithangen? :D

zoals Viking zegt ivm failen, zou je niet eens een filmpje posten waarbij je in de squats falikant tegen de pinnen kwakt? Doe het desnoods met veel kilos boven je 1RM zodat het nog wat imposanter lijkt ;)

zoals Viking zegt ivm failen, zou je niet eens een filmpje posten waarbij je in de squats falikant tegen de pinnen kwakt? Doe het desnoods met veel kilos boven je 1RM zodat het nog wat imposanter lijkt ;)

:roflol:

perhaps .. :p
Kmoet echt terug werk maken van men deadlift. Die 2 x 200kg ging vrij vlot maar het was toch lastig ! :D Alles vandaag zonder riem gedaan ook, ik merk dat ik bij deadlift niet erg veel baat heb bij men riem buiten de blauwe plekken achteraf.

2x200 pr bij 240:D rare verhouding mijn pr is ook 240 maar kan nochtans 8 reps maken met 200..

2x200 pr bij 240:D rare verhouding mijn pr is ook 240 maar kan nochtans 8 reps maken met 200..

hangt af van dag tot dag zeker :p
Kwou feitelijk 5 x 2 x 200kg doen maar na die 1ste set merkte ik dat het mss iets te hoog gegrepen was. Kzal het volgende week of dit weekend goed maken :)

Haha ik heb vorige week nog 3x gefailed op 105kg pushpress :yell:
Ik heb wat last van men linkerelleboog en schouder. Ga es wat rehad doen voor men schouder wat RC-oefeningen en lichte schouderoefeningen inhoudt. Kga ook terug wat meer side & back raises doen om men schouderkoppen wat te verstevigen.

daar zit ik bij mij ook aan te twijfelen, maar ik hou niet van dat soort oefeningen, terwijl ik weet dat ik ze moet doen......
:o

goede trainingen overigens!
:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven