AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt het dat jij bij deadlift ook de meeste moeite hebt om de bar te locken? Ik zie namelijk dat het begin tot aan je knieen erg vlot gaat en daarna wat moeizamer. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, dus voor jou zouden rackpulls van net onder de knie ook kunnen helpen.

Verder ben ik erg jaloers op jou gym. Erg gericht op olympisch liften heb ik het idee. Ook relaxt die squatsteunen en die rubberen plates.

Verder nog een tip voor je biceps training..:D

Ik zou ipv DB curls me eens meer richten op zware BB curls (olympic bar), DB hammer curls en eventueel log curls (met boom). Probeer eens een tijdje onder de 6 reps te blijven, dus gewoon eerst wat warm up setjes met 8 reps en dan zware sets met 2-3-4-5 reps. It will make your biceps stronger en also a lil' bit bigger.. :D ;)

je bent lekker bezig snoob, ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
prachtige training weer negert
thx, valt wel mee. Khad gisteren last van men elleboog / linkerpols van die pushpresses / powercleans zondag. Maar heb het genegeerd en 120kg ging omhoog :D
Hehe 120 dus gehaald, gaat goed man!
yea :)
Klopt het dat jij bij deadlift ook de meeste moeite hebt om de bar te locken? Ik zie namelijk dat het begin tot aan je knieen erg vlot gaat en daarna wat moeizamer. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, dus voor jou zouden rackpulls van net onder de knie ook kunnen helpen.

Verder ben ik erg jaloers op jou gym. Erg gericht op olympisch liften heb ik het idee. Ook relaxt die squatsteunen en die rubberen plates.

Verder nog een tip voor je biceps training..:D

Ik zou ipv DB curls me eens meer richten op zware BB curls (olympic bar), DB hammer curls en eventueel log curls (met boom). Probeer eens een tijdje onder de 6 reps te blijven, dus gewoon eerst wat warm up setjes met 8 reps en dan zware sets met 2-3-4-5 reps. It will make your biceps stronger en also a lil' bit bigger.. :D ;)
Ja ik denk dat ik wel 270kg van de grond krijg maar boven de knie gaat het mis. Ga meer rowvarianten en rackpulls moeten doen. Die gym is niet degene waar ik normaalgezien train, ga er af en toe heen omdat er goed materiaal is :D Bedankt voor de tip ivm biceps.
je bent lekker bezig snoob, ga zo door!
I will

Vandaag volume training + spiergroepen dat ik niet veel train

Legpress
20 x 50
20 x 100
20 x 150

Calve Raise op legpress
20 x 50
20 x 100
20 x 150

Seated Calve Raise

10 x 60
10 x 60
10 x 60
10 x 70

Shrugs
15 x 70
15 x 100
15 x 150
15 x 170 ( vanaf hier powershrugs )
15 x 200 ( pr )

Hacksquat
20 x tergend diep en traag met licht gewicht.

Hammer curl
12 x 10
8 x 15
4 x 20
4 x 16
6 x 12
20 x 8

Machine Preacher Curl
12 x 10
12 x 15
12 x 20
12 x 25
12 x 30

Barbell Curl
21en x 20kg
21en x 20kg
21en x 20kg

Vond het een toffe training, men armen stonden op ontploffen en men vingers waren aant verkrampen. Al men gewrichten zijn veel losser en soepeler. Redelijk wat pijntjes in men armen etc zijn nu veel minder dan gisteren. Ga dit soort trainingen af en toe ertussen gooien, doen es deugd :)

that's a whole lot of curling!

that's a whole lot of curling!

Ja idd, men armen en voornamelijk men biceps moeten veel sterker worden. Kga vrijdag nog es curls doen maar met een bar en/of een hammer curl. Men zwakke biceps komen heel erg tot uitting alsk tireflip doe wat bij mij basically een deadlift is waarbij ik de band op men benen leg en zo omhoog duw :p Een zercherlift met een band :D Wat heel energievretend en traag is.

Hammer curls heb je goed aangepakt, maar de BB curls en machine curls vind ik dan weer minder. Veel te veel reps imo. Dat 21-en zie ik ook niet echt het nut van in. maar verder mooie training.

Hammer curls heb je goed aangepakt, maar de BB curls en machine curls vind ik dan weer minder. Veel te veel reps imo. Dat 21-en zie ik ook niet echt het nut van in. maar verder mooie training.

ja was ook wat voor men gewrichten, kbegon serieus last te krijgen van men linker elleboog, das nu al wat minder. Vrijdag zware curls :)

Benchpress
15 x 20
8 x 60
6 x 80
5 x 100 ( pr )
1 x 110
1 x 120 ( 2 vingertjes hulp )

Deadlift
10 x 70
5 x 100
5 x 150
5 x 200 ( pr )
f x 240 ( stuk boven de knie )

Hammercurl
10 x 12
5 x 24
5 x 24

Héél tevreden met nieuwe 5RM op BP & DL, weer curls maarja boeit geen fl**ker :)

Jammer van die 120 BP & je DL. Zou wel denken dat je bij 115 bench toch meer dan 5 reps met 100 moet kunnen?

5 reps DL is cardio :D

Lekker, die DL!

toch weer 2 prs he!

Military press
10 x 40
10 x 60 ( pr )
2 x 80 ( pr )
3 x 80 ( vanaf hier pushpress )
3 x 90 ( pr )
f x 100 **** you
1 x 100
5 x 60 ( MP )

Pin-quartersquat
10 x 120
5 x 170
5 x 220
5 x 270
5 x 320
5 x 360 ( pr )

Broomstick twists
50x

Vrij korte training

1x100 MP, super snoob! Benieuwd hoe hoog je volgende log lift dan wel zal zijn!

jongen, train is gewoon een keer k*t voor de verandering ofzo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven