MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie trainingen Snoob, ben benieuwd als je terug strongman gaat trainen!

Wat is dit? ga eens serieus trainen man! High rep stuff is geen excuus om 120kg onder je max te dl'en en 21'en op de barbell curl laat ik me niet eens over uit.

• Topic Starter Topic Starter
Naja tis de eerste twee weken van dit schema, ik zoek alles nog wat uit. Probeer da schema zo goed mogelijk te volgen. Ene week is max out squat en deadlift, andere week is high rep gedoe. Dit is afgestemd voor de strongman trainingen die ik binnen 2 weken weer hervat dus w/e.
Bedoeling was om high reps te doen met 50% van men deadlift, men deadlift is 240kg dus doe ik 120kg ...

Naja tis de eerste twee weken van dit schema, ik zoek alles nog wat uit. Probeer da schema zo goed mogelijk te volgen. Ene week is max out squat en deadlift, andere week is high rep gedoe. Dit is afgestemd voor de strongman trainingen die ik binnen 2 weken weer hervat dus w/e.
Bedoeling was om high reps te doen met 50% van men deadlift, men deadlift is 240kg dus doe ik 120kg ...

laat je niet gek maken door Alex..................ik denk dat hij je liever niet als concurrent wil!
:D

11/01/08

barbell curl: 21-en
21*20, 21*30, 21*40

skullcrushers
21*20, 2*21*30

dumbbell curl
3*10*15

tricep pull down met rechte bar
10*20, 10*30, 10*40

front lateral pulldown
10*50, 10*60, 10*70

lateral pulldown
10*40, 10*50, 10*60

seated calve raise
5*20*30

machine crunch
5*20*40

beetje jammer deze training.. had nog squats of deads of cleans of rows erbij gedaan ofzo..

beetje jammer deze training.. had nog squats of deads of cleans of rows erbij gedaan ofzo..

Nja ik heb een oorontsteking, had niet geslapen en zit op de antibiotica, viel nog mee vond ik. Volg gewoon men schema, binnen 2 weken komen er op zondag terug strongman trainingen bij dusjah dan is het best om de vrijdag het wat kalmer aan te doen als ik op zondag optimaal wil trainen.

Captains of crush
stuk of 10 singles met #1 links en rechts
2*10*Trainer links en rechts

ook nog steeds aan het kloten met de 1 he!

ik krijg die links zelfs bijna niet meer gesloten door dat ik telkens last van me pols krijg... rechts krijg ik de 2 nog steeds niet gesloten (scheelt echt een cm of 2 ofzo)

14/01/08

benchpress
20*20, 8*60, 5*90, 2*110, F*125

squat lockout
15*120, 10*220, 5*260, 5*310, 5*365

pushpress
5*50, 3*70, F*90, 1*90, 1*100

dumbbell snatch
2*5*30, 3*2*40

seated neckpress
2*8*50, 5*60

Benchpress verdoete ik techniek bij 125kg, bar rolde van men polsen en hing in men vingers, toch nog 20cm van men borst gekregen maar dan was het gedaan. Squat lockouts volgende keer een pin lager.

filmpje lockouts:

squat lockouts zijn best lekker, al doe ik ze zelf een pin lager

ik wil wel het gevoel hebben dat ik nog aan t zakken ben; niettemin een machtige prestatie...........ik denk niet dat ik de 250 nog kan locken ( met zercher echter al 290)
;)

bij het locken, haal ik de stang wel netjes uit het rek, dus hij ligt niet al op de pin!

Goeie genade. Lockouts met bijna het dubbele van je squat. Je voelde vast even heel machtig:D

..moet nodig werk maken van me miezerige lockouts geloof ik:o

Duurt even voor je barbell geladen is wss :D.

Pavel raadt altijd aan om zulke dingen op hoge reps te doen, om de motoriek te verbeteren. Vind ik zelf maar vaag (board press doe je toch ook meestal low rep a la wsb) maar goed.

Bizarre Lock-out.. ga binnenkort ook die DB Snatch proberen te evenaren :D

Héhé, die 40kg vliegt echt omhoog :D Ik van em echt gewoon op met een gestrekte arm. Binnenkort es de 46 en 54kg dumbbells uit het zolderkamertje halen en daarmee spelen

Héhé, die 40kg vliegt echt omhoog :D Ik van em echt gewoon op met een gestrekte arm. Binnenkort es de 46 en 54kg dumbbells uit het zolderkamertje halen en daarmee spelen
Je moet 'em ook vangen met gestrekte arm(?). Probeer 'es met een barbell, die vind ik persoonlijk een stuk lastiger.

Jammer van je bench. Die stang zit aardig vol met die lock-outs, voelt dat niet gaar op je lichaam zo'n 365kg? En die van fail op pushpress was je zeker ff niet geconcentreert ofzo :D?

Mooi die lockouts! Wel weer jammer dat je weer van 110 naar 125 gaat op je bench.....:nope:

Jammer van je bench. Die stang zit aardig vol met die lock-outs, voelt dat niet gaar op je lichaam zo'n 365kg? En die van fail op pushpress was je zeker ff niet geconcentreert ofzo :D?

ja lol ik nam de bar vast en was van ff uitduwen, bleef hangen boven men kop.
Daarna beetje lopen ijsberen bar vastgenomen, es goed schudden dat de powercage ergens anders staat en omhoog gesmeten haha

lol nee nee :p
2 handen é, met 1 hand denkek dat ik een van de kanten van de barbell tegen men gezicht zou gooien :D

Mooi die lockouts! Wel weer jammer dat je weer van 110 naar 125 gaat op je bench.....:nope:
:lol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven