XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goeie training zoals we gewoon zijn van je Snoob, die 250 deadlift trek je heel binnekort I can feel it in my little toe!!
 
goede trainingen allemaal snoob het gaat goed zie ik!!

Idd goede trainingen hoor!

Idd nette snatch
thx
Goeie training zoals we gewoon zijn van je Snoob, die 250 deadlift trek je heel binnekort I can feel it in my little toe!!
bwa laatste tijd was ik weer teveel aant kloten héhé. Die 250kg deadlift is atm nog even toekomst muziek. Moet dringend weer in goeie vorm raken :)
 
Nja die 240kg is me 1x gelukt, was prolly een goeie dag :p. Denk wel dat ik 230kg nog trek alsk niet teveel voorvermoei maar van enkel maxen word je niet sterk :)

gaat je squat ook nog mee omhoog, of ligt voorlopig de nadruk op je deadlift?
;)
 
23/01/07

squat
5*70, 5*100, 3*150, 2*5*130

benchpress
15*20, 10*40, 10*60, 6*80, 5*100, 1*110, 5*80

incline benchpress
10*30, 10*40, 2*10*50

peck deck
4*10*70

leg extention
4*10*90

legpress
12*200

wide grip cable row
2*10*60, 6*100

Nog wa ****ed up van maandag & gisteren, gisteren ook kniegestoten tegen schijvenrek, vandaar lage gewichten / reps op squat :(
 
Aardig volume op die bench! Beterschap met de knie bro.
 
snoob de high rep peck deck boy!

aardige bench!

die 4x110 was ook sterk man vorige training
 
ja bench gaat steeds beter, bij 110kg kom ik ook niet meer omhoog, kan em mooi rustig drukken zonder te archen ofzo.

Nja die peck deck is volgens jimmy wel goed voor grijpkracht om atlas stones, dus waarom niet.
 
ja bench gaat steeds beter, bij 110kg kom ik ook niet meer omhoog, kan em mooi rustig drukken zonder te archen ofzo.

Nja die peck deck is volgens jimmy wel goed voor grijpkracht om atlas stones, dus waarom niet.

mmmm vandaar dat ik men pecs en biceps altijd ernstig voelde na zercher squats (is vergelijkbaar met stones toch?)
 
Toch nette training, en int vervolg uitkijken waar je loopt :p
 
nja is ongeveer dezelfde beweging maar steen en bar kan je niet echt vergelijken :p
 
Kan je wel groot zijn maar dat schijvenrek is heus niet bang voor je.....:D
 
Weer netjes getraind Snoob! We zouden is samen strongman moeten doen!
 
Kan je wel groot zijn maar dat schijvenrek is heus niet bang voor je.....:D
nja zijn een hoop pinnen die aan een pilaar hangen, alles in men gym staat dicht op mekaar dus ik moet me hier en daar doorwurmen en nja blijven hangen :D
Weer netjes getraind Snoob! We zouden is samen strongman moeten doen!
Ik ga zondag prolly naar jimmy, komt ook af?
 
nja zijn een hoop pinnen die aan een pilaar hangen, alles in men gym staat dicht op mekaar dus ik moet me hier en daar doorwurmen en nja blijven hangen :D

Is denk ik in veel gyms zo want ik heb ook regelmatig blauwe plekken op mijn schenen enzo.
 
Ik ga zondag prolly naar jimmy, komt ook af?

Ik had net afsproken met Joeri en een paar man om zondag nog is strongman te doen, wanneer is de volgende training bij Jimmy? Ik krijg wel bericht maar dat is meestal net ervoor zodat ik er echt niet geraak. Weet jij wanneer er getraind wordt de volgende weken?
 
Ik had net afsproken met Joeri en een paar man om zondag nog is strongman te doen, wanneer is de volgende training bij Jimmy? Ik krijg wel bericht maar dat is meestal net ervoor zodat ik er echt niet geraak. Weet jij wanneer er getraind wordt de volgende weken?

zondag erna hé :)
altijd de zondag
 
volgende keer beter met squat: 5 reppers met 140--150-160-170..??
;)
 
24/01/08

powerclean
10*50, 5*60, 5*70, 2*90, 1*100, 3*F*110, 1*105

pushpress
10*50, 5*70, 2*90, 2*1*100, 3*F*110

tricep pulldown
5*15*20

front squat
5*70, 1*100, 1*120

Hele hoop RC oefeningen

Frontsquat is nog steeds HEEL onwennig, hatelijke oefening lol. powercleans en pushpress gingen goed op het feit af dat 110kg bij alle 2 net niet lukte. Bij powerclean kreeg ik em 3x op men plexus ( ouch ) en bij pushpress elke keer boven men hoofd maar kon em niet locken. Maarja ben nu ook niet super in vorm met het vele trainen. Vanaf volgende week terug houden aan het schemaatje.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven