AndroidHealthClinic

Spencer's blogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Power rack is het mooiste idd.

Zelf heb ik een squat rack, en een aparte bench. Werkt ook goed. Garage is hier te laag voor een powerrack :(

• Topic Starter Topic Starter
Idd, dat is ook mijn probleem, ik kan het niet kwijt bij ons, daar is het dak te laag voor :(

edit: en ik heb er het geld niet voor xD

jouw halterset en bankje samen kosten al 500+, en 700 euro voor alles vind je te veel?

Het Squat rack uit de basic line is ook goed! Heb zelf ook iets gelijkwaardigs. Heb hem van helisports die lijkt er heel sterk op. (had fitness seller nog niet ontdekt op dat moment :( )

als ik jou was zou ik dan nog enkele weken/maanden extra sparen zodat je toch minstens dit squatrack kan kopen. want nu koop je een bankje en halterset, maar uhm waar ga je die halter uit nemen om te benchen/squatten?

uit het rack, die kan ik laag genoeg afstellen waardoor ik eruit kan benchen.

welk rack?

nja ik weet niet, zou me er niet al te veilig bij voelen :D maar het is jouw geld natuurlijk :D

als je niet alleen traint is het voldoende idd :D

Haha ik zou willen dat ik ruimte hier thuis had! 1000 euro is niks.. En dan gaat het toch wel flink wat jaren mee. :p

Heb hier zelf ook het free rack uit de basic line. Lijkt een beetje op dat multi rack. Alleen dat multi rack heeft nog een dwars balk. Moet zeggen dat ik dan toch veel liever squat op mijn squat rack hoor! Die kost 195 geloof. Neem er een bankje bij en je bent niet zo heel veel duurder uit.

Haha ik zou willen dat ik ruimte hier thuis had! 1000 euro is niks.. En dan gaat het toch wel flink wat jaren mee. :p
als ik later alleen ga wonen koop ik dit sowiezo... alleen koop ik dan een barbell die belastbaar is tot 700kg ipv een achterlijke 200/250kg :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven