MuscleMeat

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk stonden de benen/armen op het programma, maar ik had niet zoveel tijd. Sowieso heb ik al 3 rustdagen gehad (niet omdat ik niet wou trainen, maar omdat ik niet kon😔) dus ik was ook alweer 100% hersteld van de vorige training.

Bench voelde veel beter (stabieler) vandaag. Heel fijn!

Midday Workout
donderdag 16 dec. 2021, 15:33

Bench Press (Barbell)
Set 1: 40 kg × 12
Set 2: 50 kg × 8 @ 7.0
Set 3: 60 kg × 8 @ 9.0 vpr
Set 4: 60 kg × 8 @ 8.5 op film
Set 5: 60 kg × 6 @ 8.5 ging wat moeizaam

Pull Up
Set 1: 4 reps @ 9.5 op film
Set 2: 3 reps @ 9.5
Set 3: 2 reps @ 9.5

one arm db row
Set 1: 26 kg × 8
Bankje klapte naar beneden dus dacht laat maar.

Lat Pulldown - Wide Grip (Cable)
Set 1: 45 kg × 8 @ 6.0
Set 2: 55 kg × 8 @ 9.5
Set 3: 50 kg × 10
Set 4: 50 kg × 10

Concentration Curl (Dumbbell)
Set 1: 12,5 kg × 9 per arm
Set 2: 12,5 kg × 9
Set 3: 12,5 kg × 8
Set 4: 12,5 kg × 8

Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Rope
Set 1: 14,5 kg × 13
Set 2: 14,5 kg × 14
Set 3: 14,5 kg × 15
Set 4: 14,5 kg × 15

Laatst bewerkt:
Ik heb weer front en lateral raises kunnen doen🥳 Weliswaar uberstrict +20 reps met 4 kg gewichten, maar pijnvrij 🙏

Hopelijk kan ik aankomende week weer een normaal volume draaien. Beetje matige trainingen de laatste weken.

Mijn telefoon was leeg dus heb mijn laatste training niet gelogd.

In ieder geval heb ik legpress plate loaded tot 160 kg gedaan (gewicht in plates) 12 reps en hacksquat tot 140 kg 10 reps. Romanian deadlift met 26 kg dumbells (15 reps). Verder nog OHP 10 reppers met 2x16 kg (wat rustiger aan gedaan dus) en na lateral & front raises nog reardelt db flys (2x8 kg 20 reps).

Zo daar was ik weer🙃

Er is zoveel gebeurd dat ik niet weet waar ik moet beginnen, maar de 2 hoogte en dieptepunten. Nee niet van 2020, maar letterlijk sinds mijn afwezigheid.

Hoogtepunt of nouja, een lichtpuntje. Ik kan 1 x in de week bij iemand zijn homegym trainen🙏

Dieptepunt. Het lijkt erop dat ik weer single ben na 14 jaar samen zijn in 2022😵

Zo daar was ik weer🙃

Er is zoveel gebeurd dat ik niet weet waar ik moet beginnen, maar de 2 hoogte en dieptepunten. Nee niet van 2020, maar letterlijk sinds mijn afwezigheid.

Hoogtepunt of nouja, een lichtpuntje. Ik kan 1 x in de week bij iemand zijn homegym trainen🙏

Dieptepunt. Het lijkt erop dat ik weer single ben na 14 jaar samen zijn in 2022😵
Aw na 14jaar.... sterkte.. hopelijk geraak je er wat goed door!

Zo daar was ik weer🙃

Heftig, helemaal in deze tijd van het jaar.

Sterkte en stay strong.

..

Laatst bewerkt:
...en dat net nu jullie samen een kindje erbij hebben :eek:.

Sterkte!!

(was ook mijn story, mn dochter (nu 29) was net een jaar, toen ze het bekend maakte)

...en dat net nu jullie samen een kindje erbij hebben :eek:.

Sterkte!!

(was ook mijn story, mn dochter (nu 29) was net een jaar, toen ze het bekend maakte)
Ja dat maakt de situatie nog pijnlijker. Mijn toekomstbeeld als gezin is kapot gemaakt en dat doet enorm veel pijn. Hopelijk is de lockdown snel voorbij en kan ik de ellende eruit sporten😬

Dankjewel!

Sterkte lieverd :kiss:

Ja dat maakt de situatie nog pijnlijker. Mijn toekomstbeeld als gezin is kapot gemaakt en dat doet enorm veel pijn. Hopelijk is de lockdown snel voorbij en kan ik de ellende eruit sporten😬

Dankjewel!
hij blijft wel de vader van je kind, ALTIJD, voor die kleine is een goede verstandhouding wel belangrijk, das moelijk, acteren kun je leren! :o

..

Laatst bewerkt:
Puur contact voor de kids is prima.
dit dus idd, zolang die kleine het maar naar zn zin heeft, de rest is koud en zakelijk, niet oordelen niet veroordelen, geen verwijten, accepteren en weer verder, ik weet het tis een uitdaging. Maar dat kan je wel!! dat gaat steeds beter...

Heftig. Take care, zorg goed voor jezelf. :heart:

Sterkte!

Heel moeilijk maar als hij zo hard twijfelt is het dan de moeite om verder te gaan om misschien nog later weer in deze positie te komen? Aangezien het komt doordat er dingen gebeurd zijn lijkt me dit een moeilijke situatie :( ik wens je het beste alleszinds

Dankjewel!
Heel moeilijk maar als hij zo hard twijfelt is het dan de moeite om verder te gaan om misschien nog later weer in deze positie te komen? Aangezien het komt doordat er dingen gebeurd zijn lijkt me dit een moeilijke situatie :( ik wens je het beste alleszinds
Voor mij wel, maar voor hem speelt die angst waarschijnlijk ook heel erg mee. Ik wil wel eerst alles aan een relatie hebben gedaan voor ik de handdoek in de ring gooi. Die dingen zijn niet recent gebeurd, maar hebben wel scheefgroei veroorzaakt. Deels in mijn omgang met hem (ik vertrouw hem niet volledig) en ook naar hemzelf toe (hij voelt zich minderwaardig in de relatie).

In grote lijnen, want ik kan er bijna een boek over schrijven zoveel is het.

Dankje🙏

Dankjewel!

Voor mij wel, maar voor hem speelt die angst waarschijnlijk ook heel erg mee. Ik wil wel eerst alles aan een relatie hebben gedaan voor ik de handdoek in de ring gooi. Die dingen zijn niet recent gebeurd, maar hebben wel scheefgroei veroorzaakt. Deels in mijn omgang met hem (ik vertrouw hem niet volledig) en ook naar hemzelf toe (hij voelt zich minderwaardig in de relatie).

In grote lijnen, want ik kan er bijna een boek over schrijven zoveel is het.

Dankje🙏
Snap ik! En das ook goed dat je er alles wil aan doen, zeker als je denkt dat het de moeite waard is. Vaak worden relaties te snel opgegeven, zelfs door kleine dingen.

Terug
Naar boven