- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn letterlijk pushups tegen een tafelIk ging niet tot mn max omdat het echt als warming up was bedoeld, maar alsnog merkte ik een flinke pomp in mijn borstspieren
Normaal zou ik maar 1 set doen, maar bankdrukbankje was hele tijd bezet.. ggrrr...

ow TEGEN de tafel...ik dacht VANAF de tafel haha (met je hoofd naar de grond toe)

Met barbell vond ik teveel gedoe)
)
Ik ga sowieso nog 4 lessen doen en daarna ook maar een zonnebankje mee pakken (ze hebben daar een staande!!). Zou wel mooi zijn als ik aan het einde van mijn cut niet alleen droger ben, maar ook een stuk bruiner 
Ik vond het een #$%&@ oefening, daarom heb ik denk ik iets te lang gewacht om de deadlift aan mijn schema toe te voegen
Nu ik (eindelijk) de techniek onder controleheb gekregen is het ineens 1 van mijn favo oefeningen geworden 
Ik begin de oefening nu ook echt leuk te vindenIk vond het een #$%&@ oefening, daarom heb ik denk ik iets te lang gewacht om de deadlift aan mijn schema toe te voegen
Nu ik (eindelijk) de techniek onder controleheb gekregen is het ineens 1 van mijn favo oefeningen geworden
![]()

)
) en ik ben zelf ook erg veranderd. Dat alles helpt mij nu mee in de goede richting;DJep is nu ook mijn favoriet! Techniek is nu (naar mijn idee) wel goed, binnenkort een filmpje van mijn 1 x 85 als dat lukt (en anders 80).
---------- Post added at 13:14 ---------- Previous post was at 13:09 ----------
Ik heb maar heel even gelogd maar ik kreeg alleen opmerkingen dat ik moest stoppen met cutten omdat ik al licht was naar mijn lengte (toen 62 kg). Ik wou toen eerst cutten voor ik ging bulken en ik vond dat ook mijn eigen keuze.
Maargoed, na een paar discussies vond ik het loggen niet leuk meer.
Nu gelukkig andere mensen (leuk om te zien hoe gedreven iedereen is) en ik ben zelf ook erg veranderd. Dat alles helpt mij nu mee in de goede richting;D

) en die past!!! Ook nog maar net op de kleinste stand. Super blij mee!
Ik weet niet hoe precies het is, maar het gaat mij ook meer om het verschil in kcal tussen rustdagen, trainingsdagen, werkdagen.. als ik straks ga cutten ga ik naast mijn normale sessie cardio doen om de nodige 3500 kcal per week te verbranden. Ik wil om massa te behouden zo min mogelijk calorieën schrappen (ook om mijn verbranding lekker hoog te houden).
Ik was bij mijn ma op visite dus dan zit ik ook niet echt stil (+ 10 min fietsen).