Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar voel ik mij het lekkerst bij.
Al zijn het natuurlijk ook gewoon hormonen die met je mind rommelen 
Nu 2 dagen helemaal geen KT (sportschool isdicht
). Normaal heb ik benendag op zondag, maar ik ben dus een bbeetje gaan schuiven. Training van ma gaat nu naar dinsdag.
Ik merk zelf dat ik heel slecht tegen teveel zout kan. Van de week heb ik volkoren crackers gehaald, maar daar bleek een berg zout in de zitten. Ik at dus alleen al 2 g zout door die crackers per dag!! O.O

Ik ben enorm gek op brandnetel en groene thee dus dat is voor mij geen puntIk merk zelf dat ik heel slecht tegen teveel zout kan. Van de week heb ik volkoren crackers gehaald, maar daar bleek een berg zout in de zitten. Ik at dus alleen al 2 g zout door die crackers per dag!! O.O
Ik zit normaal niet zo hoog qua zout omdat ik geen brood, kaas, vleesbeleg etc. eet. Alleen wat himalayazout in mijn lunch, in mijn avond eten en wat zout op de ovenpatatjes (of aardappeltjes) in de avond. Ik heb sowieso last van oedeem in mijn enkels/kuiten en dat ging eindelijk goed de laatste maand. Maar goed, deze week waren mijn onderbenen ook flink opgezwollen.
Gek genoeg zijn die lovehandles ook dikker dan, lijkt me een beetje rare plek voor vocht maar ok
Vandaag was ik alweer 4 ons lichter dus het vocht zal wel weer geloosd zijn. Ik voel me ook een stuk beter nu![]()

He nicky. Ik eet wel graan hoor, alleen meestal geen tarwe. Ik bak elke dag spelt pannenkoeken en vaak kamutpasta als lunch.
---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 16:55 ----------
Ow ik ben trouwens ook sinds maandag met creatine begonnen en vandaag ook de rode vlag (dat heeft ook invloed op mn vochthuishouding natuurlijk). Armen zien er flink vol uit vandaag (check profielpic), blij mee![]()

)

Laatste week wel vaker een (gezonde) smoothie gehad met fruit, rauwe kefir en chiazaad 

)