- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik dacht juist mooi (lichte) training voor het boksen aan, maar goed, progressie is toch wel belangrijker!

Nu even mijn lijf rust gunnen en hopelijk volgende week gewoon 8 x 37,5 kg! De laatste x benchpress was 8 x 35 niet mn max (daarna ging ik voor de 4 x 40)
).
Ik ben zelf beetje bang dat daar wat schade is door mn zwangerschap (ik had een abnormaal grote buik, waar dus een 10-ponder in zat).
Ik lees wel dingen over overbelasting, maar ik train mijn abs niet zo vaak. Soms schiet het er ook in als ik geen buikspieroefeningen doe (laatste x bij de tricep kickbacks).
Het schiet dan in een specifiek stukje buikspier (dit x links onder), heel random. Ik begrijp er niks van!!
Vandaag zit de meeste spierpijn weer in de zijkant van mn gluten. Komt vast door de bulgarian split squat en walking lunges![]()
Miss moet ik x naar de HA.Jeetje, 3 van die grote baby's! Ik leek met 30 weken al hoogzwanger en ben pas met 41,5 weken bevallen..pff.. Daarna was mn buik ook echt een ingezakte ballon.
Ik weet niet of ze weer goed aan elkaar zijn gegroeid, ik heb geen idee wat normaal isMiss moet ik x naar de HA.
Hoe weet je inderdaad of die buikspieren weer goed zitten? Kun je dat voelen? Ik heb 9 jaar geleden m'n tweeling op de wereld gezet bij 39,5 week; 7 pond en 6,5, dus die spieren hebben wel een oplawaai gekregen! Ik heb alleen ná de training kramp. Nooit tijdens.