Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel te zien dat alles goed is met je ja, die dubbele pauze deads met 195 zijn zeer sterk. Met 1 pauze vind ik het al een loodzware oefening.
.
De snelste tijd op het bord was 3.40 met dit gewicht. Ik deed hem in 1.58. Maar ja, 40 kilo. Het waren wel meer front raises met leg drive btw. Ik moest redelijk uithijgen op het einde. Gelijk Eleiko kneesleeves voor in training gekocht bij Willem. Rehbands waren helemaal verrot.al 5 dagen geen update. Laat me raden, volgens mij is het festivalseizoen starter20's echte passie.

Al 5 dagen geen update. Laat me raden, volgens mij is het festivalseizoen Starter20's echte passie.

Nouja, het was het proberen waard. Toevallig zag ik hem zaterdag nog uit zijn tentje kruipen.
Tjeemig zeg, hangt E hier ook alweer zo'n 10 jaar rond!!!
Ik weet nog goed dat hij hier voor het eerste op het forum kwam, toen zei hij nog U tegen me en deadlifte hij zijn lichaamsgewicht gedeeld door 3.
Nou doet hij dat zo'n beetje keer 3, moet je nou toch eens kijken tot wat voor een Wijze Sheiko Die Hard hij bekomen is.![]()