- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat. PR = PRTevreden zijn met de kleine dingen is ook belangrijk.
LogischBenchMarc, wat een wijsheid! Volgende keer praten we weer langer, zondag was hectisch
Ik moest ook steeds overal en nergens zijn. De volgende keer zal wel weer de RPB bbq worden 
Ik blijf precies met hetzelfde gevoel zitten als jij "Best slecht en toch kijk ik niet ontevreden terug, een squat pr en de wetenschap dat er rek in alles zat maakt een hoop goed." (behalve dan het best slecht gedeelte, laat ik er van maken er had meer ingezeten). Volgende meet maar revange nemen. Ze moeten de volgende keer gewoon de klasse op 1 dag houden dan had je meer zicht op wat je zou moeten doen voor een betere klassering.
Weet niet precies hoe jij je voeten zet met benchen. Mijne stonden als een huis, ook zonder ze echt nat te maken. Wellicht is een andere voetenstand proberen?
Goede keuze om meer uit je eigen potentie te halen door naar de -93 kg klasse te gaan. Je was een stuk buffer en een pak sterker dit keer. Aanhouder wint Erwin. Doorbeuken zo!
Hoewel ik helemaal niks met powerlifting o.i.d. heb vind ik je log leuk om te lezen, ga zo door ik blijf je volgen
Ik ben trouwens best benieuwd naar het fysiek van powerlifters in jou klasse, geef je hier zelf nog wat om of is het jou puur om de prestatie te doen?

Goede keuze om meer uit je eigen potentie te halen door naar de -93 kg klasse te gaan. Je was een stuk buffer en een pak sterker dit keer. Aanhouder wint Erwin. Doorbeuken zo!