- Waardering
- 15.493
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je je centrale zenuwstelsel al opnieuw geprogrammeerd

Trainingen zullen wel lekker snel gaan met al die myo shizzle?
Ah rep pauze in mijn bb voorbereiding gedaan maar dan een gewicht waar ik 10+ mee kon en dan 30sec rust en weer paar reps en dan 30sec en nog eens en klaar met oef
Er is geen substituut voor volume in mijn ogen voor hypertrofie. Het is een methode en idd hij werkte voor mij verder ook prima tijdens de voorbereiding omdat je zeer snel heel intensief kunt trainen. Als ik jouw trainingen nu zie Erwin vind ik het totaal volume bijzonder laag met steeds 3 oefeningen per training bv. Ik heb ook het idee dat je het teveel hanteert nu, je zult dit gaan merken in je kracht.
het is juist de bedoeling dat volume laag is. het is namelijk een restoratie/herstel block. bedoeling daarvan is dat je hersteld van je wedstrijd en hierna sensitiever wordt zodat je weer hard reageert op verhoging van volume. je wordt dus altijd zwakker van zon block. maar je wordt daarna veel sneller sterk dan wanneer je zon block niet toepast ( los van minder kans op blessure etc). @g-men
Als je niet binnen een paar dagen hersteld bent van die paar lifts op een pl wedstrijd moet je wat mij betreft harder trainen.
Tja ik geloof dus niet in periodes zwakker worden. Consistent zware belasting mits herstel, Tuurlijk moet je soms een factor in je training aanpassen zoals gewicht/sets/reps etc maar je blijft intens trainen. Na een voorbereiding waarin je hoge percentages van je max hebt gedraaid ga je bv minder gewicht gebruiken en gaan de reps/sets omhoog, maar zwakker worden......
Als je niet binnen een paar dagen hersteld bent van die paar lifts op een pl wedstrijd moet je wat mij betreft harder trainen.