- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Top man lekker week volume zo! Tijdens cut nog kracht verlies opgelopen? Welke gewichten heb je nodig voor je 400 wilks @ -83 kilo?
Ik heb nooit actief gecut, dat is allemaal geleidelijk gegaan. Was toen eindelijk eens serieus naar mijn voeding gaan kijken i.p.v. alles vreten wat ik tegen kwam. Toen ben ik heel veel onnodige kilo's kwijt geraakt en me stukken beter gaan voelen in elk opzicht. Maar dat had me ook zeker "kracht" gekost.
Aan 83 kilo is een total van 600 kilo 400,5 wilks.
Dank je, Pjotr.
Nette trainingen gozer, met 600 in juni zit je al heel dicht bij ek/wk kwalificatie in december.
Wat is de reden dat je die board presses met een voor jou zo laag gewicht doet? Zonder board zou je deze sets makkelijk toch kunnen.
Volgens mij is de ek/wk kwalificatie 625 in -83. Geen idee of dat een volgend doel wordt. Ik zit nu elke ochtend op 84,beetje, dus in hoeverre -83 haalbaar is in December weet ik niet.
Ik press vanaf een 4,4cm balk en vind dat persoonlijk zwaarder dan vanaf mijn chest. Verder was het qua percentages deze week gewoon tussen de 75-90%, ik denk omdat het het press volume gewoon erg hoog was deze week. Ik had wel 4x6 gemaakt van de 4x4 op 100. Qua intensiteit bewust de outlines aangehouden.