magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon lekker diep kunnen gaan, alleen het idee dat de onderrug iets bolde met het omhoog gaan.

Volgende keer alles met die extra dumbbell doen, en dan steeds iets meer gewicht.

Bovenrug bollen bij het omhoog gaan, komt dat door naar voren te leunen of door het kantelen van de bekken?

Ik denk het kantelen van de bekken
Kwestie van niet goed aanspannen van de core, of een geval van stijve/instabiele heupen?
Ik niet weet![]()

heb hetzelfde, kwestie van veel stretchen en mobiliteit . Helpt wel wat, denk/bemerk ik. als ik er morgen aan denk zal ik je morgen wat filmpjes sturen![]()

Dank, ik ga ze morgen bekijken.
Ging easy, zonder preworkout en voelde me niet 100%. Vrijdag met preworkout en hopelijk helemaal vol energie, minimaal 3 reps halen op de 100kg 
Als ik nu weer op creatine zou gaan zou ik meteen naar de 83kg schieten gok ik zo, als het hetzelfde effect als eerst zou hebben.En nog gekeken steen?
Van pre-workout ga je niet meer liften hè. Dat jij nog energie over hebt voor ab werk
. Zou ik eerder bij jou voor nog wat kuitwerk gaan.

Met buikgriep moet je idd niet deadliften / squatten / bp![]()

Was fun yo, toen ik vanochtend mijn kat te eten gaf. Trok het blikje open, ging direct over m'n nek
Net nu ik PR's wilde gaan zetten![]()