Vandaag een meh training, pull-ups gingen wel prima.
Squats
10x40kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg
10x60kg
Nog goede spierpijn de benen van gisteren, toen ik met een hoger team mee moest voetballen

Ondanks dat gingen de squats nog redelijk.
Bench
10x20kg
5x25kg
5x30kg
5x40kg
3x45kg
3x50kg
3x55kg
9x40kg
Alles zonder spotter. Van gisteren nog een beetje last van de schouder (Moest nogal vaak sliden om mensen te stoppen, en toen viel er een grote ginger op me

) Dus ook deze ging nog redelijk gezien de omstandigheden
Optrekken
5xBW
4xBW
5x4.5kg meegewicht
5x4.5kg meegewicht
8x14kg meegewicht
Deze ging echt verrassend makkelijk

Nog een weekje of 3 en ik hoef niet meer bij het assisted apparaat, gewoon lekker los optrekken. Ik blijf eigenlijk te weinig rust nemen bij deze oefening, anders had ik wel meer met BW kunnen doen. Volgende keer wat eerder naar de sportschool gaan, dan heb ik genoeg tijd.
BoR
12x20kg
10x30kg
10x40kg
5x40kg
5x40kg
15x30kg
Deze oefening voelt veel prettiger met wat meer herhalingen en lichter gewicht, ik kan de oefening dan veel strikter uitvoeren en voel m'n rug zodoende dan ook beter.
Geen buikspieren gedaan, ook vergeten te wegen
Aankomende week gaat mijn lieve moeder een nieuwe mixer kopen, ik denk ook dat ik nu niet helemaal goed uitkom met macro's nu ik niet kan weightshaken

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------
Ik ga aankomende weken mijn benen een beetje recompen, quads zijn namelijk een stuk steviger dan de hams. Even inlezen hoe dat precies gaat, ik neem aan het strekken van de quads en extra krachtoefeningen voor de hams.