XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

stepping up your reading game, I like dis

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
stepping up your reading game, I like dis

Merkte afgelopen vrijdag best wat van de theorie van "The 7 Habits". Het vervanging regelen ging perfect ondanks dat de anderen eigenlijk ook geen tijd hadden maar het wel voor me over hadden, en bij het feest zelf ook flinke interesse. Nice :)

Vandaag ram veel zin om weer te stampen. Er is nu free wifi in de gym, dus lekkol powerlifting motivation op m'n iPod gaan kijken :roflol: Belt ga ik zo weer gaatjes bijboren, want ik kon er een arm doorheen steken op het strakste gaatje. Bij squats een losse belt aangehad, deadlift maar helemaal beltless gedaan.

Squat "beltless"
10x20kg
5x50kg
5x80kg
3x110kg vanaf hier de losse belt
2x130kg
5x1x145kg VPR
Grof. Eerste keer 145 ging wat moeizaam, voelde onwennig. Daarna flink agressief gemaakt en ging daarna oké. Zou nog wel wat tweede reps tussengezeten hebben, maar ik wil de snelheid en perfecte techniek houden zo.

Deadlift geen magnesium of belt
5x70kg
5x100kg
3x130kg
3x160kg
Voelde sterk.

Vrijdag en zaterdag niets gelezen, wel veel funs gehad

dem squats though

Merkte afgelopen vrijdag best wat van de theorie van "The 7 Habits". Het vervanging regelen ging perfect ondanks dat de anderen eigenlijk ook geen tijd hadden maar het wel voor me over hadden, en bij het feest zelf ook flinke interesse. Nice :)

Interessant. Koop je deze boeken of download je ebooks? Zojuist even gegoogled op 'The Seven Habits of Highly Effective People' en dat klinkt echt boeiend.

• #2.006
Interessant. Koop je deze boeken of download je ebooks? Zojuist even gegoogled op 'The Seven Habits of Highly Effective People' en dat klinkt echt boeiend.

Van een scherm lezen word ik heel snel moe, dus ik koop gewoon paperbacks van bol.com ;)

Seven Habits is wel echt een beest om te lezen

Goeie squats man, deads zijn ook niet vies. Geen last van gain loss na de feestjes?

7 habits is echt een aanrader inderdaad.

goeie trein stone

• #2.010
Goeie squats man, deads zijn ook niet vies. Geen last van gain loss na de feestjes?

Eerder weer dat alles vast zat :o 2 uur op de grond slapen zonder matje, met een gordijn als deken die je van de muur af rukte is geen ideale manier van slapen :roflol::roflol:

bij de herkansingskwalificatiewedstrijd? Als bro er ook is, most likely!

Ook ik heb goede dingen gehoord over 7 habits.

Nice, zou mooi zijn man!

7 habits is echt een aanrader inderdaad.

goeie trein stone

Bedankjewel Daf!!

Vandaag prima UB training, lager volume bankdrukken. Was wel weer behoorlijk wennen om überhaupt weer wat zwaarder te benchen, de afgelopen tijd alleen maar volume gedaan.

Bench paused, later met belt
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x60kg
3x70kg vanaf hier belt ramstrak om tegen kramp
3x1x80kg misschien vpr?
3x3x70kg
Ging erg goed. Zou gaaf zijn als over 2 maanden die 95kg bench erin zou zitten. Uitdrukken gaat steeds sterker, vooral het dode punt 5-10cm boven de borst val ik vaak stil. brb 90kg bench trauma bij PHM komt weer op :(

Optrekken
3x8xbw
Wel erg zwaar. Volgende keer met 2kg db extra en dan duimen die 3x6 te halen.

Seated DB press
12x16kg
10x20kg
7x20kg
6x20kg
Schouders hadden geen zin meer

Nog wat curlen bohh

Gisteren niet gelezen, vandaag weer ingehaald met in totaal een blz of 55. Seven Habits nu uit, op het nawoord na. Ga 'm de komende drie dagen opnieuw vluchtig doorlezen en samenvatten, op aanraden van boekguru DutchOak :)

Lekker die bench steen, 95 moet er toch wel inzitten over 2 maanden! als je niet te lang doorcut :D
Misschien wat sets doen met een langere pauze, 2 a 3 seconden? voor die eckte bench gains.

Probeer hierna eens 'How to win friends and influence people'. De titel klinkt nergens naar, maar het is oprecht een goed boek.
Mooie trainingen weer trouwens. Wat voor methode gebruik je om je bench op te werken? Momenteel alleen paused bench press op lage herhalingen, of doe je ook nog andere varianten?

• #2.013
Lekker die bench steen, 95 moet er toch wel inzitten over 2 maanden! als je niet te lang doorcut :D
Misschien wat sets doen met een langere pauze, 2 a 3 seconden? voor die eckte bench gains.

Thanks voor de tip, al dat gaan doen ja. Doe nu een pause van een seconde ;)

Probeer hierna eens 'How to win friends and influence people'. De titel klinkt nergens naar, maar het is oprecht een goed boek.
Mooie trainingen weer trouwens. Wat voor methode gebruik je om je bench op te werken? Momenteel alleen paused bench press op lage herhalingen, of doe je ook nog andere varianten?

Heb het boek al besteld, ligt hier op de plank :). Bench nu 3xpw. Staat op pagina 95 of 96 mijn schema, dus een dagje wat meer volume, ander dagje meer op snelheid, en zoals vandaag dan juist meer gewicht. Daarnaast nog DB overhead werk om die schouders en triceps wat meer volume te geven.

• #2.014
Kutweer

Even crosstrainer rekstrek
Squats sleeves
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
3x110kg hierna belt
5x130kg > Barf in mond, dus terugleggen en snel doorslikken. Die gains ontglippen me niet
6x130kg > laatste beetje goodmorning
3x130kg > stang gleed van zweetrug
3x130kg VPR
4/10 would train again, fucking zweet

Deadlift
5x60kg
5x90kg
3x120kg
2x150kg
1x170kg
Wilde eigenlijk 170 double'n, maar al teveel van rug gevraagd met skwaats.

Snel naar huis en zo werken. Vanochtend na kakken voor ontbijt al 82.8kg, dus de 6 weken cut in bijna twee weken al voltooid :o

Laatst bewerkt:
Jij ook al kots in je mond :roflol:
Verhoog je nu gewoon elke week of wissel je met volume steeds?

Blz gelezen: 54
Probeer dagelijks minimaal een blz of 30 te lezen en dat op te bouwen naar meer dan 50. Nu bijna de "The 7 habits" van Covey uit. Daarna "Mastery" van Robert Greene en "De kunst van het heldere denken" van Rolf Dobelli. Op de lijst staat verder nu nog "The way of the superior man" van David Deida, "The E-Myth" van Michael E. Gerbert, en "The 4-hour workweek" van Timothy Ferriss. Zijn nog een hoop boeken op de lijst, eerst beginnen met deze :) Blz gelezen ga ik dus ook loggen, lekker alles loggen.

Misschien zijn http://www.amazon.com/Thinking-Fast-Slow-Daniel-Kahneman/dp/0374533555 en http://www.amazon.com/gp/aw/d/00613...words=Flow&dpPl=1&dpID=41D9lxxYnKL&ref=plSrch ook wat voor je.

• #2.017
Jij ook al kots in je mond :roflol:
Verhoog je nu gewoon elke week of wissel je met volume steeds?

Elke dag een grove richtlijn die ik volg, en elke week probeer ik wat zwaarder ja ;)

Bedankt voor de boekentips! Eerste boek heb ik al, tweede boek ga ik zeker ook naar kijken.

Nice treen, jelly op concentratie voor boeklees

• #2.019
Nice treen, jelly op concentratie voor boeklees

Moet eerlijk zeggen dat mijn reading game nog nergens was tot DutchOak

Zit srs een hoop in de wijsheid dat je een soort gemiddelde bent van de mensen waar je het meeste mee omgaat

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Squat was trouwens een VPR

Moet eerlijk zeggen dat mijn reading game nog nergens was tot DutchOak

Zit srs een hoop in de wijsheid dat je een soort gemiddelde bent van de mensen waar je het meeste mee omgaat

Ik probeer al een paar maanden m'n theorie te leren, maar óf ik vergeet het, of ik raak na ongeveer een minuut afgeleid en ga iets anders doen :o. Dat gemiddelde van mensen waar je het meest mee om gaat geloof ik idd, probeer nu ook wel met wat minder simpele mensen om te gaan over het algemeen :)

Terug
Naar boven