TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Belt ga ik zo weer gaatjes bijboren, want ik kon er een arm doorheen steken op het strakste gaatje. Bij squats een losse belt aangehad, deadlift maar helemaal beltless gedaan.Merkte afgelopen vrijdag best wat van de theorie van "The 7 Habits". Het vervanging regelen ging perfect ondanks dat de anderen eigenlijk ook geen tijd hadden maar het wel voor me over hadden, en bij het feest zelf ook flinke interesse. Nice![]()
Interessant. Koop je deze boeken of download je ebooks? Zojuist even gegoogled op 'The Seven Habits of Highly Effective People' en dat klinkt echt boeiend.

Gaan weer lekker, minuutje crosstrainer, sleeves om, wat rekken en strekken en dan squatten. Ben je er ook bij 6 september?
Goeie squats man, deads zijn ook niet vies. Geen last van gain loss na de feestjes?
2 uur op de grond slapen zonder matje, met een gordijn als deken die je van de muur af rukte is geen ideale manier van slapen 

bij de herkansingskwalificatiewedstrijd? Als bro er ook is, most likely!
Ook ik heb goede dingen gehoord over 7 habits.
7 habits is echt een aanrader inderdaad.
goeie trein stone

Lekker die bench steen, 95 moet er toch wel inzitten over 2 maanden! als je niet te lang doorcut
Misschien wat sets doen met een langere pauze, 2 a 3 seconden? voor die eckte bench gains.

Probeer hierna eens 'How to win friends and influence people'. De titel klinkt nergens naar, maar het is oprecht een goed boek.
Mooie trainingen weer trouwens. Wat voor methode gebruik je om je bench op te werken? Momenteel alleen paused bench press op lage herhalingen, of doe je ook nog andere varianten?
. Bench nu 3xpw. Staat op pagina 95 of 96 mijn schema, dus een dagje wat meer volume, ander dagje meer op snelheid, en zoals vandaag dan juist meer gewicht. Daarnaast nog DB overhead werk om die schouders en triceps wat meer volume te geven.
Blz gelezen: 54
Probeer dagelijks minimaal een blz of 30 te lezen en dat op te bouwen naar meer dan 50. Nu bijna de "The 7 habits" van Covey uit. Daarna "Mastery" van Robert Greene en "De kunst van het heldere denken" van Rolf Dobelli. Op de lijst staat verder nu nog "The way of the superior man" van David Deida, "The E-Myth" van Michael E. Gerbert, en "The 4-hour workweek" van Timothy Ferriss. Zijn nog een hoop boeken op de lijst, eerst beginnen met dezeBlz gelezen ga ik dus ook loggen, lekker alles loggen.
Jij ook al kots in je mond![]()
Verhoog je nu gewoon elke week of wissel je met volume steeds?

Moet eerlijk zeggen dat mijn reading game nog nergens was tot DutchOak
Zit srs een hoop in de wijsheid dat je een soort gemiddelde bent van de mensen waar je het meeste mee omgaat
. Dat gemiddelde van mensen waar je het meest mee om gaat geloof ik idd, probeer nu ook wel met wat minder simpele mensen om te gaan over het algemeen