MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Bedankt allen!

Denk dat ik morgen een extra rustdag inlas, al een paar dagen slechte slaap en vannacht wordt het waarschijnlijk weer weinig. Lichaam sputtert nogal tegen ook na drie dagen fullbody, dus maandag weer knallen.

Goed bezig op meerdere fronten steen, en nu ook nog is "volwassen" :D, jij gaat het maken.

• #2.043
Goed bezig op meerdere fronten steen, en nu ook nog is "volwassen" :D, jij gaat het maken.

Uitsmijter vroeg niet eens om m'n ID :mad:

Vandaag machtige training, voelde me eigenlijk al een aantal dagen behoorlijk opgefokt en nu ook nog eens twee rustdagen. Vooral opgefokt denk ik omdat de trainingen hiervoor minder gingen in combinatie met het warme weer :o

Squat knee sleeves
10x20kg
5x50kg
5x90kg
5x110kg belt
3x5x130kg belt
Voelde nice. Wel gewoon op de powerlift 2.0, volgende keer op platte schoenen.

Deadlift
5x60kg
5x90kg
5x120kg
1x150kg belt
4x160kg belt
2x3x120kg beltless paused
Bij de 160 gingen de eerste drie reps erg goed, vierde rep voelde ineens erg aardappel dus de vijfde niet geprobeerd.

Front squats
10x40kg
10x50kg
3x70kg
1x90kg belt
1x120kg belt PR
Flinke PR ook geloof ik, laatste keer maxen is meer dan een halfjaar terug met 90kg (?) dacht ik. Was wel fix max effort zo aan het einde van de training :o

Gewicht tijdens de training was 84kg, morgenochtend verwacht ik tussen de 82-83 te zitten. Nu iig goed op letten dat ik niet vol steensteen ga en nog dieper zak.

Maxen op t eind van de training? :P Ik ben wel benieuwd wat erin had gezeten als je met FSQ's was begonnen man. Desondanks een zeer nette PR natuurlijk!

Goffer

Je gaat als een speer man !

Dikke FSQ ik zou in elkaar zakken haha

Goede front squat

• #2.047
Maxen op t eind van de training? :P Ik ben wel benieuwd wat erin had gezeten als je met FSQ's was begonnen man. Desondanks een zeer nette PR natuurlijk!

Thanks man! Is geen oefening die ik er als main in doe, ga 'm wel vaker op 6-10 herhalingen doen op LB dagen ;)

Goffer

Je gaat als een speer man !

Dikke FSQ ik zou in elkaar zakken haha

Bedankt man, ik hoop iig gelijk te blijven nu ik bijna 4kg lichter weeg. Nog twee maanden tot de meet, dus misschien dat ik er nog wat bij kan doen :) Merk het lagere gewicht zeker op deadlift.

Front squats voelen bij mij ook altijd veel zwaarder dan backsquats :o

Bedankt gebroken knuppel

damn goeie frontsquat man

• #2.049

mijn quads en ik danken u

Vandaag voelde ik me alsof ik een marathon gelopen had, weer een slechte nacht

Pullups hammer grip
3x7xbw
Ging goed

Seated DB shoulder press
10x12kg
10x18kg
3x5x24kg pr?
Ging nog best sterk eigenlijk

Bench touch&go
8x40kg
5x50kg
3x60kg
3x5x65kg
Ez katka
Uitdrukken gaat ramsnel, alleen onderin mis ik nog snelheid. Donderdag weer met extra lange pause trainen.

DB rows
10x20kg
10x26kg
3x8x30kg
Prima

Vanochtend na het ontbijt 84.1kg, vergat me te wegen.

Ga dit logje ook maar eens volgen :)

Hele mooie Front Squat die je daar neerzet man. Zieke kracht heb je sowieso in je benen zitten en helemaal voor je leeftijd! :)

Beetje als mosterd na de maaltijd, maar wat was eigenlijk precies je idee van die ted speach?
Heb je dat al ergens op het forum geplempt? (kan me herinneren dat je het voornamelijk over persoonlijke ontwikkeling had maar niet over het concrete idee, correct me i am wrong :D)

Ja en over het opzetten voor een platform voor persoonlijke ontwikkeling!

• #2.054
Beetje als mosterd na de maaltijd, maar wat was eigenlijk precies je idee van die ted speach?
Heb je dat al ergens op het forum geplempt? (kan me herinneren dat je het voornamelijk over persoonlijke ontwikkeling had maar niet over het concrete idee, correct me i am wrong :D)

Ja en over het opzetten voor een platform voor persoonlijke ontwikkeling!

^

Soort open-source lifecoaching/mentoring. Beetje zoals DBB, maar dan gecombineerd met artikelen die je kan vinden op bijv. Forbes.

Wat voor studie ga je eigenlijk doen?

• #2.056
Wat voor studie ga je eigenlijk doen?

Tussenjaartje, waar ik bezig ga om mijn eigen bedrijf in Personal Training op te starten en een halfjaar naar Australië ga. ;)

Vandaag training met DutchOak, deze keer bij mijn gym

Paused squats
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x100kg belt
3x3x120kg belt pr?
Ging best stevig, op platte schoenen

Deficit deadlifts
5x70kg
3x100kg
3x130kg
2x150kg belt pr?
Pakte alles overhands, grip faalde nogal na die 150. Volgende keer lekker mixed pakken met magnesium, had de faal op grip niet verwacht.

Front squats
10x50kg
3x6x70kg belt
Volgende keer doen op de Powerlift 2.0 :o

Nog wat knee raises

Morgen denk ik 6x2x75 of iets dergelijks op bench, wat meer voor opwarmen. Daarna kijken of ik nog wat kan van Overhead Pressen :)

Nice train, sterke paused squat

Terug
Naar boven