MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

Zit srs een hoop in de wijsheid dat je een soort gemiddelde bent van de mensen waar je het meeste mee omgaat
Een ander dingetje wat bijdraagt aan een beter gevoel : geen nieuws of facebook meer. Het nieuws brengt alleen maar ellende en eigenlijk voegt het 0,0 toe aan je dagelijks leven. Ik ben gevoelig voor die impulsen, dus besloten er maar helemaal mee te stoppen en dat voelt prettig.

Laatst bewerkt:
Een ander dingetje wat bijdraagt aan een beter gevoel : geen nieuws of facebook meer. Het nieuws brengt alleen maar ellende en eigenlijk voegt het 0,0 toe aan je dagelijks leven. Ik ben gevoelig voor die impulsen, dus besloten er maar helemaal mee te stoppen en dat voelt prettig.

Komt in 7 habits ook naar voren met circle of influence, die shit heb je toch allemaal geen invloed op dus waarom zou je er tijd aan verspillen.

Al vind ik het zelf erg lastig om dat niet te doen. DBB is grotendeels ook tijdverspilling

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023

Komt in 7 habits ook naar voren met circle of influence, die shit heb je toch allemaal geen invloed op dus waarom zou je er tijd aan verspillen.

Al vind ik het zelf erg lastig om dat niet te doen. DBB is grotendeels ook tijdverspilling

DBB is socializen. Srs zonder DBB had ik een hoop gave mensen nooit ontmoet en zou ik nu een heel ander persoon zijn :o Al kan de tijd ook wel minder ja. Nieuws volg ik weinig, al is het toch wel handig om te weten wat er ongeveer afspeelt om je heen.

Net anderhalf uur in de zon gestaan en 7 Habits nog een keer vluchtig doorgelezen, vooral Habit 7. Morgen een beetje samenvatten, en de gewoonte om elke week 1 Habit dieper in te gaan. Dus week 1 Habit 1, week 2 Habit 2 etc.

Vanavond squat/bench/pullups, morgen deadlifts/incline bench/DB rows. Want morgen beach dus moet morgenochtend even gore pomp krijgen.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Het is dat deze twee deload dagen erg nodig zijn in een 6-daagse ub/lb split :o Vooral het inhouden was weer erg lastig.

Crosstrainer rek strek
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x3x100kg > 5 seconden pause
Lekker lekker. Pause squats sowieso meer doen.

Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x3x60kg > 3 seconden pause op borst, traag zakken om spanning te houden
Prima

Optrekken
3x5xbw
Easy

Nog wat buikspieren; Oefening dat je op je rug ligt en dan een schijf boven/achter je hoofd houdt

Interessante lees/ontwikkel strategie!

5 seconden squat gepauseerd houden? hard hard! (vooral de glutes)

• #2.025
Interessante lees/ontwikkel strategie!

5 seconden squat gepauseerd houden? hard hard! (vooral de glutes)

https://www.youtube.com/watch?v=8a-hfjXC1zI

Lijkt heel erg op de paused squat ;) Jammere is wel dat de safetypinnen niet op mijn hoogte neer kunnen worden gezet, dus ik squat weer lekkor ass2grass. Moet daar wel op letten en voor gaan trainen, want bij de beginnerswedstrijd squatte ik "te diep" en dat is verloren energie.

24 juni boeken besteld met een besteltijd van 5-7 dagen, nog steeds geen mail wanneer ze nou verzonden zijn. Bol.com of PostNL is weer eens aan het kutten :mad: Dan beginnen in E-Myth.

• #2.026
Vanochtend tot 4x150kg beltless deadlift

En heel veel smerig gepompt gr steensteen

Sterk gepompt man

• #2.028

bedankjewel maat

Vandaag derde fullbody dag op rij. Alles voelde eigenlijk knudde, gister niet veel gegeten, vannacht slecht geslapen, vanochtend eigenlijk ook te weinig op. Toch nog wat geprobeerd neer te zetten :o

Squat
10x20kg
5x50kg
5x80kg
2x100kg belt vanaf hier
2x120kg
2x5x100kg beltloos en op platte schoenen
Aankomende week op platte schoenen gaan squatten, dan kom ik namelijk qua dept precies goed uit. Met de powerlift 2.0 ga ik eigenlijk te diep.

Bench met 2 sec pause
10x20kg
5x40kg
2x50kg
2x60kg
2x70kg
"1"x80kg > verkeerd uitgelegd aan spotter dus hij hielp mee
1x80kg
3x70kg
Strak liggen ging erg goed, snelheid was ook oké.

Deadlifts
5x60kg
5x90kg
2x5x120kg sumo belt
Was niet zwaar maar ik had geen pit meer. Ook de vierde deadlifts ook deze week dus vond het wel mooizo.

Optrekken hammer grip
3x6xbw

Gewicht vanochtend 84.1kg, wel veel zout op gister. Morgen ben ik jarig en die avond uit, dus zondag waarschijnlijk een rustig dagje :)

full bascma on deadlifts

• #2.030

Was niet van plan te deadliften vandaag, maar ik trainde nu met een maat die een stuk verder woont en graag advies wilde.

Morgen rustdag in de vorm van verjaardag en bbq, dus herstel komt goed hoop ik

Moet eerlijk zeggen dat mijn reading game nog nergens was tot DutchOak

Zit srs een hoop in de wijsheid dat je een soort gemiddelde bent van de mensen waar je het meeste mee omgaat

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Squat was trouwens een VPR

Ja kom hier zwemmen dan! misschien wordt mn deadlift dan ineens goed

Sterk voor 17 jaar man.
Toen deed ik niks anders als hele dagen blowen lol.

• #2.033
Ja kom hier zwemmen dan! misschien wordt mn deadlift dan ineens goed

Bij PHM voelde ik me ook sterker dan anders

Toch griezelig dat aura daar

Sterk voor 17 jaar man.
Toen deed ik niks anders als hele dagen blowen lol.

Morgen 18 :cool:

Vandaag twee uur lang in de zon staan lezen, ik krijg rugpijn van zitten :o E-Myth, Superior man en 4-hour workweek zijn binnen. Allen een halfuurtje doorgebladerd en toen een start gemaakt in E-myth.

Gefeliciteerd man, eindelijk 18.
Volgens mij was je al een eeuw 17, maar werd wel steeds sterker. Bijna bizar ;)

Gefeliciteerd man

Terug
Naar boven