Een ander dingetje wat bijdraagt aan een beter gevoel : geen nieuws of facebook meer. Het nieuws brengt alleen maar ellende en eigenlijk voegt het 0,0 toe aan je dagelijks leven. Ik ben gevoelig voor die impulsen, dus besloten er maar helemaal mee te stoppen en dat voelt prettig.
Komt in 7 habits ook naar voren met circle of influence, die shit heb je toch allemaal geen invloed op dus waarom zou je er tijd aan verspillen.
Al vind ik het zelf erg lastig om dat niet te doen. DBB is grotendeels ook tijdverspilling
DBB is socializen. Srs zonder DBB had ik een hoop gave mensen nooit ontmoet en zou ik nu een heel ander persoon zijn

Al kan de tijd ook wel minder ja. Nieuws volg ik weinig, al is het toch wel handig om te weten wat er ongeveer afspeelt om je heen.
Net anderhalf uur in de zon gestaan en 7 Habits nog een keer vluchtig doorgelezen, vooral Habit 7. Morgen een beetje samenvatten, en de gewoonte om elke week 1 Habit dieper in te gaan. Dus week 1 Habit 1, week 2 Habit 2 etc.
Vanavond squat/bench/pullups, morgen deadlifts/incline bench/DB rows. Want morgen beach dus moet morgenochtend even gore pomp krijgen.
---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------
Het is dat deze twee deload dagen erg nodig zijn in een 6-daagse ub/lb split

Vooral het inhouden was weer erg lastig.
Crosstrainer rek strek
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x3x100kg > 5 seconden pause
Lekker lekker. Pause squats sowieso meer doen.
Bench
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x3x60kg > 3 seconden pause op borst, traag zakken om spanning te houden
Prima
Optrekken
3x5xbw
Easy
Nog wat buikspieren; Oefening dat je op je rug ligt en dan een schijf boven/achter je hoofd houdt