Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
steen kan beter gewoon op 84 kg gaan zitten dan weegt ie op de wedstrijd waarschijnlijk 82

kutjong :roflol::roflol:

I know dat feel, ik kan cutten op een oats, chocola, snoep en pizza diëet.

Wij zouden het goed doen in zo'n kamp

Geen probleem om een hele dag te overleven op een glas sinaasappelsap en een paar snickers

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

UB dagje

Bench gecontroleerd zakken
10x20kg
5x40kg
5x50kg
3x60kg
6x3x65kg
Ging best goed

Barbell row
10x20kg
10x40kg
3x8x60kg
Prima, lang niet meer gedaan. Brb morgen weer kapotte traps

Veel pomp incline bench en wat leg raises

Is die ted presentatie nog ergens terug te vinden?

• #1.964
Gisteren oude vertrouwde gym weer open, ram veel zin om te trainen. Helaas werken tot kwart over 1, dus had nog een uurtje.

Training gisteren:
Squat met sleeves
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
3x110kg belt vanaf hier
3x120kg
5x3x130kg
5x100kg beltless paused
Was zwaar maar ging verder best hard. Uur voorbij en weer naar huis. Helpen bij 21-diner van zus, dus laat slapen en volgende dag voelde ik me bestwel klote eigenlijk

Training vandaag:
Bench traag zakken, 2 sec pause, zsm omhoog
10x20kg
5x40kg
3x50kg
2x60kg
10x1x70kg (minuutje rust tussen sets)
In hoofd commando's nadoen. Gingen allemaal behoorlijk hard, mag ook wel :o Alleen setje 7 besloot ik de stang eruit te janken en voelde toen naar in m'n rechterschouder

Barbell row
10x20kg
10x40kg
3x8x60kg
Ok

Zittende DB shoulder press
12x12kg
12x14kg
3x12x16kg
Schouders wisten niet wat hen overkwam

Nog wat facepulls en curls

Gisteren oude vertrouwde gym weer open, ram veel zin om te trainen. Helaas werken tot kwart over 1, dus had nog een uurtje.

Training gisteren:
Squat met sleeves
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
3x110kg belt vanaf hier
3x120kg
5x3x130kg
5x100kg beltless paused
Was zwaar maar ging verder best hard. Uur voorbij en weer naar huis. Helpen bij 21-diner van zus, dus laat slapen en volgende dag voelde ik me bestwel klote eigenlijk

Training vandaag:
Bench traag zakken, 2 sec pause, zsm omhoog
10x20kg
5x40kg
3x50kg
2x60kg
10x1x70kg (minuutje rust tussen sets)
In hoofd commando's nadoen. Gingen allemaal behoorlijk hard, mag ook wel :o Alleen setje 7 besloot ik de stang eruit te janken en voelde toen naar in m'n rechterschouder

Barbell row
10x20kg
10x40kg
3x8x60kg
Ok

Zittende DB shoulder press
12x12kg
12x14kg
3x12x16kg
Schouders wisten niet wat hen overkwam

Nog wat facepulls en curls

flink die schouders geconfused zie ik :)

idd lekker die schouders laten schrikken man

• #1.967
idd als je huge bent is dat wel zo denk ik

Haha jezus, was dat jasper? goeie moscle verwarring wel

• #1.971
Gestuurd via karma

---------- Toegevoegd 22 June 2015 om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst 21 June 2015 om 22:33 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Kreeg je nou zo weinig tijd of was de presentatie kort? Anders kon je ook een stukje over jezelf erbij vertellen, bijvoorbeeld hoe je zulke epische squats hebt kunnen bereiken.
ik wil niet de persoon zijn die een opmerking maakt over het heen en weer wandelen, ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan in die situatie.

• #1.973
Kreeg je nou zo weinig tijd of was de presentatie kort? Anders kon je ook een stukje over jezelf erbij vertellen, bijvoorbeeld hoe je zulke epische squats hebt kunnen bereiken.
ik wil niet de persoon zijn die een opmerking maakt over het heen en weer wandelen, ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan in die situatie.

de legende gaat dat ik nog steeds rondwandel

Kreeg idd maar vier minuten ;)

Training vanochtend, ik had maar een halfuurtje dus snel doorgedaan

Deadlift
4.5x20kg
5x60kg
5x90kg
5x120kg
2x140kg
5x150kg "belt"
Kan er wel twee gaatjes bij gaan boren zo :roflol: Was niet licht, maar ging verder goed. Hopelijk nu snel weer doorbouwen naar de 5x170kg voor een PR. Kan denk ik nog wel kracht winnen ondanks minder lichaamsgewicht.

ik heb srs mijn belt naar de schoenmaker moeten brengen om er 2 gaatjes extra in te maken

• #1.975
ik heb srs mijn belt naar de schoenmaker moeten brengen om er 2 gaatjes extra in te maken

Drilboor all the way

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Bohhh tweede training vandaag

Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
4x90kg
3x8x110kg "belt"

Weer mooi met de harde kern getraind. Met een andere gozer hele interessante gesprekken gehad over het "uit je comfort zone stappen". Had een gekke theorie over het jezelf nog lastiger maken dan het is, om dan in een bepaalde mindset te komen waardoor het makkelijker is. Gebruikte als voorbeeld dat je op een snikhete zomerdag een trui en winterjas aan moet trekken om in een bepaalde survivalmindset te komen, lijkt me dan weer wat over de top :roflol:

Niet eens geandwoord met "als ik er zou uit zou zien had ik ook nog een bivakmuts op gedaan"?

Swinters ook naakt buiten trainen zeker?

dat is soort spieren laten schrikken als je dat doet

net als zonder kleren gaan wintersporten

Gvd steen post dat vakantie verhaal nou eens.

• #1.980
Niet eens geandwoord met "als ik er zou uit zou zien had ik ook nog een bivakmuts op gedaan"?

Swinters ook naakt buiten trainen zeker?

dat is soort spieren laten schrikken als je dat doet

net als zonder kleren gaan wintersporten

Zonder kleren naar de gym, iedereen om je heen total moscle confusion

alleen sok om je penis masterrace

Gvd steen post dat vakantie verhaal nou eens.

OP ZAL OOIT DELIVEREN

Heb morgenochtend wel de tijd

Terug
Naar boven