rob1990
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet niet direct naar 105 gaan man. Weet niet wat voor termijn je daarvoor had bedacht maar 20+ kilo in één ruk erbij is wel heel veel.
Je moet niet direct naar 105 gaan man. Weet niet wat voor termijn je daarvoor had bedacht maar 20+ kilo in één ruk erbij is wel heel veel.
normaalgesproken verlies ik een aantal kilo in de bulk dus no probs
Heb nu een beetje dit als streven;
6 september 2015 (18): 83kg
Zomer 2016(19): 92kg
Zomer 2017(20): 99kg
Zomer 2018(21): 105kg
Even kijken hoe hard het gaat, wil BF namelijk wel onder de 15% houden.

Hoeveel wil je wegen in de winter van 2032, dan kan ik daar alvast rekening mee houden
En natuurlijk wel aankomen.Hoeveel wil je wegen in de winter van 2032, dan kan ik daar alvast rekening mee houden
Is 105 KG 15% wel realistisch met jouw bouw?
lol zocht op google 'ecto to powerlifter'![]()

Das lastig, daar heb je ook mijn sexyness voor nodig namelijk
Als ik er morgen nog last van heb, dan ga ik eerst nog een half weekje deload doen en weer rustig opbouwen, dan volgende zondag kijken waar ik sta.
wil je niet deillusioneren maar 105kg over 3 jaar met vetpercentage <15% wordt lastig
maar THE SKY IS THELIMIT YES OK BYE
ging in 3 jaar van 112 naar 75 naar 107 lel
f**k JE 15% VETPERCENTAGE
wil je niet deillusioneren maar 105kg over 3 jaar met vetpercentage <15% wordt lastig

Hoezo 50% bench als je pijn in je been hebt? Kun je ze niet op het bankje leggen en zonder legdrive drukken