MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

5x130 pr, *cumming intensifies*

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Ik ga morgenochtend even aan de slag met een schema voor de komende 6 weken tot de meet. Planning is om weer 6xpw te gaan squatten en benchen, 3xpw deadlifts en pullups.

Morgen en vrijdag rustig aan, zaterdag rust, en dan zondag ga ik even kijken waar ik ongeveer zit qua 1RM, beetje "meet-simulatie".

Je moet niet direct naar 105 gaan man. Weet niet wat voor termijn je daarvoor had bedacht maar 20+ kilo in één ruk erbij is wel heel veel.

• #2.125
Je moet niet direct naar 105 gaan man. Weet niet wat voor termijn je daarvoor had bedacht maar 20+ kilo in één ruk erbij is wel heel veel.

normaalgesproken verlies ik een aantal kilo in de bulk dus no probs

Heb nu een beetje dit als streven;
6 september 2015 (18): 83kg
Zomer 2016(19): 92kg
Zomer 2017(20): 99kg
Zomer 2018(21): 105kg
Even kijken hoe hard het gaat, wil BF namelijk wel onder de 15% houden.

geloof dat jan de overstap naar creatine wou maken

Even kuren groet

Nog even snel een avondtraining ertegenaan, is toch deload en morgenochtend ook. Zondag even kijken waar ik sta qua 1RM.

Rekstrek
Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x5x90kg

Deadlifts
5x60kg
5x90kg
5x120kg

10 minuten crosstrainer bohhh

Gewicht de afgelopen week elke ochtend rond de 82.8kg

normaalgesproken verlies ik een aantal kilo in de bulk dus no probs

Heb nu een beetje dit als streven;
6 september 2015 (18): 83kg
Zomer 2016(19): 92kg
Zomer 2017(20): 99kg
Zomer 2018(21): 105kg
Even kijken hoe hard het gaat, wil BF namelijk wel onder de 15% houden.

Zo steen ambitieuze doelen :cool:

Hoeveel wil je wegen in de winter van 2032, dan kan ik daar alvast rekening mee houden

Is 105 KG 15% wel realistisch met jouw bouw?

lol zocht op google 'ecto to powerlifter'
VKdm6eB.png

Inb4 injections enz

• #2.132

Voel me veel sterker en fijner als ik wat zwaarder weeg, maar wil ook niet vet worden, dus vandaar de 15% bf cap ;) En natuurlijk wel aankomen.

Hoeveel wil je wegen in de winter van 2032, dan kan ik daar alvast rekening mee houden

Als 1 Tymboo gelijkstaat aan 120kg, dan heb ik als streef ongeveer 0.85 Tymboo

Is 105 KG 15% wel realistisch met jouw bouw?

lol zocht op google 'ecto to powerlifter'
VKdm6eB.png

:roflol::roflol:

Dunno, huge knieën en heupen dus daar kan ik wel wat dragen. Had wat rondgevogeld met calculatoren, en het zou mogelijk zijn, het duurt alleen wat lang.

Das lastig, daar heb je ook mijn sexyness voor nodig namelijk

Ben al bezig met mijn baard, semi srs

Kan je creatine ook injecteren?

Zo een leuk uurtje UB deload. Achterkant van m'n rechterknie voelt steeds meer fucked :( Als ik er morgen nog last van heb, dan ga ik eerst nog een half weekje deload doen en weer rustig opbouwen, dan volgende zondag kijken waar ik sta.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Deload

Wat langer crosstrainer en schouderopwarming
Bench
10x20kg
5x30kg
5x40kg
3x5x50kg

Hammer grip pullups
3x3xbw

Facepulls, nog meer rekstrek, nog wat crosstrainer

Nu pijntjes achterkant rechterknie/hamstring, rechterschouder, en onderrug voelt ook niet helemaal top. Zou cool zijn als dat even snel opdondert :mad:

wil je niet deillusioneren maar 105kg over 3 jaar met vetpercentage <15% wordt lastig

maar THE SKY IS THELIMIT YES OK BYE

• #2.137
wil je niet deillusioneren maar 105kg over 3 jaar met vetpercentage <15% wordt lastig

Dikke knieën en heupen lossen het wel op, want op 105kg ziet bovenlichaam er toch uit alsof ik 70kg ben dus komt goed

Rechterbeen voelt naar de t*fus, dus komende week ga ik elke dag 50% 3x5 squat/bench/deadlift doen. :(

Dus toch aids in je been, good luck with the feels

Hoezo 50% bench als je pijn in je been hebt? Kun je ze niet op het bankje leggen en zonder legdrive drukken

• #2.140
Terug
Naar boven