MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
ik zou een excel sheet voor de komende 3 jaar maken

Als het kon dan zou ik het doen, semi srs

Week 1: Deload
Week 2: Opbouw na deload
Week 3: Verder opbouw, vrijdag rustig want;
Week 4: Zondag PHM, dagje rustig en verder opbouw
Week 5: Erg laag volume, veel gewicht
Week 6: Afbouwen gewicht, want;
ZONDAG MEET

Even kijken hoe het gaat, kan dus nog goed aangepast worden maar dit is ongeveer de opzet.

Bijlagen

Hoeveel wil je ZONDAG op de MEET tillen? Deadlift record -83 kg sub junioren was 245 kg volgens mij. Zou nog best goed haalbaar voor je zijn.

• #2.144
Hoeveel wil je ZONDAG op de MEET tillen? Deadlift record -83 kg sub junioren was 245 kg volgens mij. Zou nog best goed haalbaar voor je zijn.

145/95/155 moet ik halen :o Is eerder een competitie met mezelf. Het is RAW, misschien is het record die jij zag suited?

[Link niet meer beschikbaar]

6 september is het plan om ongeveer;

Squat 155 / 162.5 / 170
Bench 72.5 / 80 / 85(of87.5)
Deadlift 170 / 185 / 195

Is nog lastig schatten gezien de achterkant van m'n rechterknie, waar kuit en hamstring elkaar meeten, ineens vol r*tard gaat. Ook gaan deadlift en bench de laatste tijd niet denderend, terwijl squat juist geweldig gaat.

Is er al wat bekent over het inschrijven voor 6 september? Wil ook wel weer meedoen.

• #2.146
Is er al wat bekent over het inschrijven voor 6 september? Wil ook wel weer meedoen.

Niet dat ik weet. Uit betrouwbare PHM bronnen hoorde ik dat je de Facebookpagina KNKF moet liken, dat je daar meer informatie zou krijgen. Zou wel tof zijn om weer te meeten :D

• #2.147
Fotootje hoe 81.1kg aan bijna dodelijk uitgedroogde steensteen eruit ziet

5jRFDoz.jpg

Zit normaalgesproken rond de 82.5-82.8kg, vanochtend erg uitgedroogd wakker geworden :o

Vandaag rust houden, hamstring voelt al een stuk beter aan.

Ik vind goed fysiek #beetjehommel?

wow daar heb ik naast gelegen

Fotootje hoe 81.1kg aan bijna dodelijk uitgedroogde steensteen eruit ziet

5jRFDoz.jpg

Zit normaalgesproken rond de 82.5-82.8kg, vanochtend erg uitgedroogd wakker geworden :o

Vandaag rust houden, hamstring voelt al een stuk beter aan.

flinke benen heb je man jelly

Idd goeie benen man

Zou iet smeer leg extensions toevoegen.

Eigenlijk zou je die quads moeten verbergen
fap-now-right.jpg

interesting.

good powerlift pgysique though!

ik weet niet of je het hier al over hebt gehad, maar wat is de impact van zo een nussbar op de training? Komt er af en toe pijn opdragen? Is er risico dat de bar scheef gaat groeien OID door druk/groei?
Heb stukjes op internet gekeken over de operatie en ziet er best cutting edge uit, best cool dat dat mogelijk is.

mooi lichaam

• #2.156
Zou iet smeer leg extensions toevoegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigenlijk zou je die quads moeten verbergen
fap-now-right.jpg

interesting.

good powerlift pgysique though!

ik weet niet of je het hier al over hebt gehad, maar wat is de impact van zo een nussbar op de training? Komt er af en toe pijn opdragen? Is er risico dat de bar scheef gaat groeien OID door druk/groei?
Heb stukjes op internet gekeken over de operatie en ziet er best cutting edge uit, best cool dat dat mogelijk is.

Komt in vlagen. Heb er eerder last van als ik verkeerd geslapen heb :roflol: Is wel knudde bij de nussbar slotjes, als ik daar last van heb dan kan ik eigenlijk geen pulls meer doen en bench gaat dan ook knudde.

Heb er wel naar gevraagd en veel over gelezen, Sc00bzor van het forum had bijvoorbeeld ook een nussbar en heeft fiks massa aangezet in de tussentijd. Contactsporten zijn wel uit den boze, al heb ik nog wel een jaartje met de stang gevoetbald.

Zelf weinig van de operatie gemerkt, behalve toen de morfinepomp stuk was twee dagen later. Hardcore.

Ik vind goed fysiek #beetjehommel?

wow daar heb ik naast gelegen

flinke benen heb je man jelly

moet je nagaan ik train er nieteens voor !!!!

Vandaag weinig gedaan behalve wat stretches, bodyweight squats, pushups, en een stukje gewandeld. Knie voelt steeds beter, maar heb ook dus weinig gedaan. Morgenochtend gezellig een uurtje deloaden en duimen dat gewicht weer normaal is ipv full uitdroogmodus.

• #2.157
RAMHARDE TRAINING

Crosstrainert
Squat
10x20kg
8x40kg
3x5x60kg

Bench
10x20kg
8x30kg
3x5x40kg

Deadlift
8x60kg
5x80kg
3x5x100kg

Alles beltless en overal een techniek+snelheid PR!!! :(

Gewicht vanochtend 82.8kg, wel na wat zout. Dus net American Pizza's, stracciatella roomijs en chocomel ingeslagen.

had je een ramharde tijdens de training ?

goedzo, we wegen bijna hetzelfde

• #2.159
Bench was met 1 hand of wa:trollface:

Terug
Naar boven