MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241

Goede squat, ook bijna BW bench press

Kutsteen je squat gvd meer dan ik.

kutsteen je squat gvd bijna 2x meer dan ik

semi srs

Bedankt iedereen

Netjes

Waarom niet gewoon op een bankje?
Niet echt specifiek dit

Bankje is srs bestwel poverty qua rackhoogtes, wat ik ook merkte bij de andere gym met goede rackhoogtes. Zit dus nog misschien een paar kilo in, puur vanwege het bankje :).

Filmpje van de squat:

https://www.youtube.com/watch?v=sHtlh4FqdsY&feature=youtu.be

• #2.242
Hallo

Fiets rek strek

Deadlift
5x70kg
5x100kg
3x130kg
1x150kg
1x170kg
1x185kg hard, op film
Fx200kg > faal halverwege scheen
Fx200kg > nou dan niet joh :mad:
1x190kg hard

Vierhonderd en veertig ponden we zullen elkaar weer ontmoeten

De tweehonderd staat ook op film, zal die ook uploaden omdat het er technisch ruk uitzag.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=nkNM7njTU8Y&feature=youtu.be

Zeg je rug even de andere kant op te kijken want die gaat dit niet leuk vinden

Srs geen idee waar dit op slaat, ben in twee maanden tijd alle techniek ineens kwijt. Kut cut :(

Volgens mij had je hem nog best door kunnen trekken :D Op de SBD cup gaat het je wel lukken :)
Wel opletten met het omhoog trekken voordat je lift, daar kan je een rode lamp voor krijgen op de wedstrijd.

Goeie deads hoor. Train je altijd in zo'n pakkie?

• #2.245
Volgens mij had je hem nog best door kunnen trekken :D Op de SBD cup gaat het je wel lukken :)
Wel opletten met het omhoog trekken voordat je lift, daar kan je een rode lamp voor krijgen op de wedstrijd.

Dan zou ik echt de erectoren van m'n rug gescheurd hebben :roflol:

Zal eraan denken, bedankt voor de tip!

Goeie deads hoor. Train je altijd in zo'n pakkie?

Thanks, alleen nu met de zware trainingen. Komende zondag en zondag daarop dus weer.

Terechte fail, als je nou rechtop blijft filmen zoek je maar een ander team

• #2.247
Wij filmen van een paar meter afstand met mobieltjes, past gewoon makkelijk in beeld. Nu zit je naar een zwart scherm te kijken met een klein strookje beeld.

Niet echt, behalve dat je wat te wild bent in je psych up denk ik. Lats meer naar onder trekken misschien

• #2.249
Wij filmen van een paar meter afstand met mobieltjes, past gewoon makkelijk in beeld. Nu zit je naar een zwart scherm te kijken met een klein strookje beeld.

Niet echt, behalve dat je wat te wild bent in je psych up denk ik. Lats meer naar onder trekken misschien

Niet iets met de bolling in de onderrug misschien? Heb het idee dat het technisch een aardappellift was namelijk

Je psych up is gewoon te ongecontroleerd volgens mij bij die 200 waardoor je te weinig spanning zet, 185 zag er nog best aardig uit.
Maar t is ook gewoon zwaar natuurlijk

Je gaat te ham, nog steeds goeie deads

wat te wild bent in je psych up
Je psych up is gewoon te ongecontroleerd volgens mij
tymboo for psyche up workshop

Je gaat hard steen, ik maak geen kans meer man. Misschien als ik dik wordt kan mijn techniek de gewichten wel bijhouden. Jammer dat je 190 niet filmde.

• #2.254
Je psych up is gewoon te ongecontroleerd volgens mij bij die 200 waardoor je te weinig spanning zet, 185 zag er nog best aardig uit.
Maar t is ook gewoon zwaar natuurlijk

Heb je gelijk in, zat flink tussen de oren dat dit "de grote lift" is, en de hype leek nodig. Uiteindelijk averechts gewerkt dus.

Hee SteenSteen jij ook al faal op 200kg deadlift

tik um aan

giphy.gif

Je gaat te ham, nog steeds goeie deads

Bedankt kerel

tymboo for psyche up workshop

Je gaat hard steen, ik maak geen kans meer man. Misschien als ik dik wordt kan mijn techniek de gewichten wel bijhouden. Jammer dat je 190 niet filmde.

Klikte blijkbaar mis op het knopje :o Lekker goor bulken Robin, je kan 't

Heb er nu alweer een paar video's op zitten voor deadlift techniek en setup. Morgen wat rustige deads en dan zondag bij PHM weer :)

• #2.255
Training van vanmiddag, flink aan het taperen. Nog steeds niet top hersteld eigenlijk van de max sessies van maandag en dinsdag.

Fiets rek strek
Squat
10x20kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg belt
2x120kg
3x2x140kg
Ging minder hard dan gehoopt.

Bench
10x20kg
5x40kg
2x60kg wraps belt
2x67.5kg
3x2x75kg
Bankdrukken gaat goed de laatste tijd

Deadliften ga ik zondag pas weer doen gezien de spinale erectoren geen zin meer hebben. Morgen nog een lichte training.

• #2.256
Dagje PHM! De PHM spirit was weer real

Er was zowaar geen crosstrainer voor warmup dus alleen rekstrek

Skwaats
5x20kg
5x60kg
3x100kg
1x140kg belt
1x155kg
1x170kg film
1x180kg PR film
Ging ook nog allemaal pissening hard

Bench
5x20kg into kramp
5x40kg
3x60kg
1x70kg
1x80kg belt wraps
1x90kg PR film
Verdomme eindelijk die 90. Ding om op te letten is iets langer pauzeren.

Deadlifts
5x60kg
3x100kg belt
1x140kg
1x170kg
1x190kg film
Fx200kg :mad: film
Merk wel dat de verandering qua setup, ofwel gewoon rustiger voor de lift en spanning in mezelf trekken, het een stuk makkelijker maakte voor de 190. Voor de 200 voelde ik me nogal shitty, voelde me niet erg sterk meer. Over twee weken gaat die eraan.

Post workout bij de McDonalds

460kg total nu, dus zit nu ook in de 1000lbs club. :)

nice man dikke training

Sterke training man. Vooral die Squat is echt sick, respect!

1000 lbs club.

welkom broeder!

Wat een squat man. Hele goede train

Terug
Naar boven