Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Ik zal je even een veer in je reet stoppen (nohomo), goed bezig man, goed fysiek met dito kracht.

Bedankt voor de fancy veren no homo

DBB is om te haten, niet om constante stromen van complimenten te geven. Even denken. Nog steeds niet 90+ kilo? Smerige ecto, ga vreten.

Ik zal het onthouden, ik wil je best zo nu en dan de grond intrappen hoor :thumb:
Vieze dikke vetklep powerlifter :wave:

that's the spirit

morgen even kilozak chocopepernoten nakken

lekkere doodtil

en huh dat is jouw rug niet daar lijk je buaf

4 weken niet pushen en alleen maar legs/pull doet wonderen

Al die rare natty snuiters met hun blessures. Zo zie je maar dat AAS gezond is. Ik mankeer nooit wat (fysieke mankementen, geestelijk ben ik fucked up)

ik doe aan eiwitkuur :$

Vandaag lekker skwotten. Weer terug op de lage schoenen, voelt toch beter. Het is trouwens geen aanradert om een squat repout te proberen na een deadlift repout de dag ervoor :')

Squat
10x20kg
5x60kg
5x100kg
2x130kg belt
4x150kg PR, fail op de vijfde
3x3x130kg
Hoererij, had makkelijk 8 gekund als ik een andere dag had uitgekozen. Onderrug ook flink naar het zoutzuur geholpen

Sumo Deadlift
5x70kg
5x100kg
3x5x130kg belt
Ging best kut

Leg press
...
3x8x180kg (fullstack)
Lekker pomp hoor :)

Squatvid komt straks

• #2.424
vid

'' hmm die heeft er nog zo'n 4 in zitten ''

fail.

wat...

• #2.426
'' hmm die heeft er nog zo'n 4 in zitten ''

fail.

wat...

Verbaasde me er zelf ook over. Kon mezelf niet pushen en de onderrug verzuring was meer dan real. Echt een slechte dag voor gekozen :o

Ook ga ik m'n schema (alweer) aanpassen, 2x pw squatten is echt niet genoeg. Denk dat ik een soort 6xpw schema maak, waarvan 4x per week squat, 2x per week deadlift op de andere dagen en een lichte deadlift assistance op een andere squatdag. Zodra ik kan benchen dat ook weer 4xpw. De drie grote compounds lekker low rep (<5), daarna lekker vies pompen.

Blijf toch eens bij een schema man :p

De phm methode dus

• #2.429
Blijf toch eens bij een schema man :p

ik was even van het goede pad af

En dan verspreid over 6 ipv 4 dagen inderdaad :)

Vandaag voelde m'n onderlichaam goor, ribben voelen wel weer iets beter.

Squat
10x20kg
5x60kg
5x5x100kg
Beltless recovery weer op platte schoenen. Techniek en lichaam is stuk

Bench T&G
10x20kg
5x40kg
5x5x60kg
Medium grip. Voelde niet licht, verder wel oké. Voorzichtig opbouwen, kijken wat m'n ribben toestaan.

Pullups
5x5xbw
Prima

Seated DB ohp
...
4x6x22kg
Voelde goor

Gewicht in de gym 88.6kg, zelden zo zwaar gewogen 's avonds. Ook dus al zo'n drie weken geen creatine, blijkbaar weet ik eindelijk hoe ik moet bulken. :) Nu kilo lasagne wegwerken groet jan

• #2.430
oja en superset tricepsen bicepsen :$:$$$:$:$

Goed, ik denk dat dat 6 daagse programma wel in het e-book 'Beyond de phm methode' komt, binnenkort verkrijgbaar voor 59,99 met 20 pagina's in comic sans ms bold 20, met veel selfies en een lijst van de kutmuziek waar ik naar luister

Goed, ik denk dat dat 6 daagse programma wel in het e-book 'Beyond de phm methode' komt, binnenkort verkrijgbaar voor 59,99 met 20 pagina's in comic sans ms bold 20, met veel selfies en een lijst van de kutmuziek waar ik naar luister

welk twitter accound gebruik je om me uit te schelden als ik zeg dat het een kut boek is?

Lionheart hardhardhardharhard

Lionheart is leven
Lionheart is alles
Lionheart is gains

• #2.434
In

Wel een kleine change of plan, ik ben namelijk van plan om lekker een Iron Man te gaan doen in 2016. Dus ook 3xpw een uurtje cardio :) Ik ga nog wel naar de 93kg, geen zorgen.

Vandaag al zo'n 3000kcal op in 5 uur tijd en een uurtje hardgelopen. Conditie is niet echt een punt, ik ben wel zwaar en log geworden :o

Change of plan(s),

Hardlopers knieblessure, 6x per week upper body

gr jan

out

5591421910_9f4b2f07ea.jpg

In

Wel een kleine change of plan, ik ben namelijk van plan om lekker een Iron Man te gaan doen in 2016. Dus ook 3xpw een uurtje cardio :) Ik ga nog wel naar de 93kg, geen zorgen.

Vandaag al zo'n 3000kcal op in 5 uur tijd en een uurtje hardgelopen. Conditie is niet echt een punt, ik ben wel zwaar en log geworden :o

93kg

hardlopen

pick one.

Een klein advies mbt hardlopen: bouw het echt rustig op. Als je denkt jezus dit schiet niet op, dan moet je nog een stapje terug doen. En koop goed schoeisel. Srs hardlopen sucks.

Hardlopers zijn doodlopers

Terug
Naar boven