AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

Tip zwemmen: die HM shorts zijn sexy af, maar wel doorzichtig als het in aanraking komt met water.. ben ik samen met het vrouwelijke waterpolo team achtergekomen.. :o

Tip zwemmen: die HM shorts zijn sexy af, maar wel doorzichtig als het in aanraking komt met water.. ben ik samen met het vrouwelijke waterpolo team achtergekomen.. :o

vladimir-putin-laughing.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503

35cm armen van pure terror

bedankjewel hell

Net drie kwartier gezwommen, bijna verzopen rip

Was halverwege het bad toen alles behalve m'n linkerarm verkrampte, haalde de kant net :roflol:

echte powerlifters drijven he, als je zinkt dan ben je niet dik genoeg;)

en hoe was de zwem ub pomp

Op naar de 4 km :p heb je ook al een fiets?

• #2.508
Op naar de 4 km :p heb je ook al een fiets?
Nope, nu eerst wat nadruk op zwemmen en een beetje hardlopen ;)

Update; Gisternacht en afgelopen nacht goor weinig geslapen dus niet getraind. Morgen weer lekker gymmen.

Gistermiddag ook met de chirurg gepraat, voor 1 december gaat de nussbar eruit :) Dat zal wel betekenen dat ik twee weken niet mag trainen ivm littekenvorming, it is what it is

• #2.509
Vrijdag en zaterdag dus lekker op bed gaar aan het wezen wegens slaapgebrek

Vandaag weer eigenlijk te weinig tijd dus snel goor gaan

Squats
10x20kg
5x70kg
3x110kg belt
2x130kg
5x2x150kg VPR
Nice. Zat overal ook nog wel 1-2 reps in de tank. Kan niet zeggen dat ie hard ging, maar het ging wel prima.

Bench T&G
10x20kg
5x47.5kg (mee met iemand anders)
2x60kg
2x67.5kg
5x2x75kg vpr? belt wraps
2x10x60kg VPR
Woej gains

Hammer grip pullup 8 reps max

Weer lekkor aan de creatinekuur dus laat die gains maar komen, vies opgepompt worden bohh!!

lekker goor gegaan gr

goed gedaan groet

bohh goede train.

boh groet goede treen steen gr beep

• #2.516
Bedankt hullie wel

Vandaag trimbaan gelopen en goor m'n handen verbrand aan het klimtouw

Daarna wat sparren met kickboxen en toen gingen alle spierknopen die er bestaan compleet windmolen in m'n benen, dus ik ga morgenmiddag deadliften groetjes steensteen

kom maar x sparren met mij groet

Goede squat weer.

Terug
Naar boven