Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Wow ik zou willen dat ik ook in die chat zat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.546
bonzjoer

Heup voelt kut en onderrug was verzuurd, snel na werk van 9 tot 10 nog even getrenerd

Bench T&G
10x20kg
5x40kg
3x60kg
4x5x70kg belt wraps
7x70kg VPR
Niet paused dan maar wel lekker volume, zeker gezien het weer opbouwen is. Ik blijf nog wel even T&G doen om niet meteen vol ham te gaan voor m'n ribben. Deed ergens een rep paused en dat voelde niet zo supertof

Barbell Row
10x20kg
10x60kg belt ram easy
4x6x70kg pr
15x70kg PR CUZ MISERY LOVES MY COMPANYHIHI
Zo even lekker goor gegaan die laatste set

Morgenavond weer pas na werk kunnen trainen, afhankelijk van hoe m'n LB voelt squat+deads of een van beide. Bij gore onderrug lekker skwotten, bij gore heup lekker deadliften. Bij niks goor, lekker allebei. :)

4.5/5 goor gegaan

gr jan

goor gaan op 5FDP

ze noemen hem steenmca

• #2.549
Gisteravond lekker goor oktoberfesten. Maar anderhalf uur train.

Deadlift speedreps, focus op startpositie
5x70kg
5x100kg
3x130kg
3x5x150kg
Ram easy. Belt ietsje hoger, heupen hoger. Wel een kleinere bolling in de bovenrug, als ik volledig neutraal ga dan wordt het een deadrep of peace :o Woensdagavond weer deads, dan ga ik ze wel filmen.

OHP
10x20kg
5x40kg belt wraps
1x45kg
4x5x52.5kg VPR
6x52.5kg PR
Weer lekker presseren nice. Laatste rep was wel echt maximaal, hopelijk woensdag 5x5x55kg halen.

Hammer grip pullup max reps: 9

Omdat het telkens kut uitkomt met werk en vaak maar een uur kan trainen, probeer ik iig op redelijke frequentie elke training twee grote compounds te pakken en daarop te overloaden zo vaak als het kan. Deads 2x per week icm OHP, op de andere dagen squat+bench en daarnaast altijd nog een soort pull en bij meer tijd assistance.

lekkere OHP voor zo´n lelijk wijf

Damn nooit 5x50kg kunnen halen

lekkere OHP voor zo´n lelijk wijf
born to be alive is niet van de village people

3d-wat-gif.jpg

• #2.557
Lekker lange treen

Squat
10x20kg
5x60kg
5x100kg belt
2x130kg
1x160kg
3x1x170kg VPR tweede op film
10x100kg
Toen ik begon deed m'n heup zeer, na het skwatten voelde ik me weer helemaal tof. Magie van de skwaat.

Bench T&G
10x20kg
5x40kg
5x10x60kg vpr belt wraps
Voelde niet helemaal grof eigenlijk bij m'n ribben. Wel tevreden dat triceps en schouders het niet opgaven na gister OHP.

DB shoulder press
3x8x20kg
Kon beter, voelde best kut eigenlijk

DB rows
3x8x34kg belt
Wel lekker, strict ook voor de verandering

Optrekken
3x5xbw

Megaramouwhoergrote superset facepulls/curls/side raises/shrugs

Gisteravond ook lekker vochtig de 90kg aangetikt. :)

nVTOkw9.jpg

zwaarder dan mij :o

• #2.559
goeie cut dan broeder, ik moet eigenlijk iets langzamer bulken :o

Vid:

Weet nu ook waarom het zo schraal zwaar aanvoelde, rechte barpath was ver te zoeken. Moet weer meer volume gaan draaien om die techniek er weer in te rammen, die lijkt ook lekker weg te vluchten.

Als die 170kg al zo makkelijk gaan, kan je de 200kg toch zeker wel aantikken binnen een maandje

Mijn 70kg's gaan namelijk moeizamer roflol

Terug
Naar boven