magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*mompelt iets over voetbal*
Blijven verhogen hè, jouw lifts.
Numero 4 kwam nog net omhoog, nummer 5 zou ik sws niet halen dus teruggelegd. 

(was eerst 120kg)1,25kg schijven, heb nooit het gevoel dat dat iets toevoegt.
Wel aardig fattie al, 15%. Zou het zelf echt niet hoger dan dat laten oplopen, mocht je meer voor massa willen gaan.

Iig niets forceren dat ik niet weer terugval.
Dit kleine volume voelt echt beter, geen verkracht onderrug gevoel meer.Zou ook kunnen zijn dat je niet zo goed bent in schatten ja. Vind je schouders nog niet eens zo verkeerd in vergelijking met jouw bench.
Hopelijk ga ik daar even een sprongetje mee maken.
Kwam trouwens een gozer zeiken dat ik niet zoveel lawaai moest maken, ik klapte namelijk een paar keer met de stang op het "veiligheidsopvangding" omdat ik zo diep ging 

Woensdag wel weer gewoon 75 of 80 pakken. Gisteren 2 volledige wedstrijden gespeeld en was daar dus nog een beetje kapot van.Nette dl man en mp gaat ook goed he. Wil je micro loading doen?

Pijn in je onderrug, what's up?
Skeer squat rack zo te lezen.

Dunno of ik nu onderhands of bovenhands ga doen, ik had laatst wat gelezen dat onderhands beter zou zijn maar ik ben het vergeten
Volgende keer sws verhogen dus.
Inb4 weer hyperventilatie waar ik van af dacht te zijn
Singles gedaan, leuk om te doen en dan heb ik nog een idee dat ik wat gedaan heb na die zenuwachtigheid