BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Preworkout erin gegooid en gewoon gegaan.

Nadeel is wel dat als je die jongen een kopje koffie heeft, hij niet stopt met druk doen totdat hij een marathon gelopen heeft.Soms ben ik gewoon jaloers op die ADHD mensen
Ik ken iemand die aan 3,5 - 4 uur slaap per nacht perfect kan functionerenNadeel is wel dat als je die jongen een kopje koffie heeft, hij niet stopt met druk doen totdat hij een marathon gelopen heeft.
Met variatie bedoel ik; meer sets, meer reps, soms paused. Al moet ik daarvoor dus soms lager gaan, ik had een artikel gelezen dat altijd maxen niet perse altijd tot maximale groei leidt, maar dat variatie soms wonderen doet. Hopelijk helpt dit dus en bovendien ben ik het altijd maar 3x5 een beetje zatZit beetje tussen de oren, veel slapen en energie. Merk ik.
In Lloret vorig jaar +/- 3 uur slaap per nacht en de dag erna gewoon kunnen mountainbiken, zwemmen etc.
Wat bedoel je precies met variatie op de bench?

Maar kan jij overal in slaap vallen?!?

Weekje geen voetbal gehad, dus even getest wat ik kon qua squat.
Met doubles even kijken tot waar ik kwam, 100kg had er misschien nog wel ingezeten. Zeker blij dat ik de "zware" squats nog gewoon kan, en ik hoop dat als ik helemaal van voetbal af ben weer lekker op te bouwen.

Gisteren duidelijk wat verkeerds gegeten, eten blijft ongeveer 2 uur in m'n lichaam en dan komt het in smoothievorm er weer uit
Sorry voor de mensen die dit gelezen hebben en geen sterke maag hebben 
Niet omgekleed, snel jas gepakt en naar huis gevlogen, srs zelden zo snel gefietst. Nu hopen dat de boel weer bedaart.
Net 5 maaltijden van 100 gram rijst (ongekookt) en 200 gram gehakt (ook ongekookt) klaargemaakt en in de vriezert gestopt, ik heb nu vakantie en had de tijd.
Ik denk dat ik op deadlift dag front squats blijf doen ipv backsquats, puur voor wat variatie en rust.
ik dacht dat ik er 115kg op had zitten, toen ik klaar was bleek dat 1 grote leugen te zijn. Alsnog ging deze wel lekker. Ik blijf denk ik sumo deadliften, voelt echt fijner aan.

Doe is picca posten joh.
K*t voetbal :S wanneer ben je klaar.

Haha homo
Zal wel ff een pic maken als ik t een keer koud heb, dan heb ik geen tepels met down syndroom
7 juni is het laatste toernooi, internationaal toernooi tegen mensen uit Denemarken, Duitsland en Friesland![]()

Ik dacht dat ik slecht (te weinig) at, abs zijn ook zichtbaarder, maar wel zwaarder geworden. Inb4 onbewust niet meer natty