AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook altijd zenuwachtig voor het squaten :o.

Ik ben ook altijd zenuwachtig voor het squaten :o.

Ik ben zelden zenuwachtig, en trilbenen is niet echt een goede mix :p

Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
Woensdag wel weer 80kg pakken.

Bench
10x20kg
5x30kg
5x45kg
3x55kg
4x60kg
3x60kg
5x55kg
Ik voelde me niet echt energiek en krachtig, nog een wonder dat dit eruit kwam :o Toen ik bij de 55kg warmup was had ik verwacht net 2 te kunnen halen bij de 60kg, tja.

Optrekken
5x18kg meegewicht
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw

BoR
5x50kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x50kg
Meh, ging niet echt lekker.

Gewicht stabiliseert weer rond de 82,5kg

Wat zijn dat nou voor een p*ssy gewichten op de squats, zou dat iets te maken hebben met voetbal?
Vast niet.
Verder wel oké ;)

Wat zijn dat nou voor een p*ssy gewichten op de squats, zou dat iets te maken hebben met voetbal?
Vast niet.
Verder wel oké ;)

Morgen hoop ik de trainingen van gisteren en vandaag te loggen, PC is stuk en via de telefoon is t klote :o

PR ’s inc, en veel veel setjes!

Training dinsdag, PC was kaduuk en verveelde me de pestpleuris, dus maar een leuke training van gemaakt.

Bench
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
Alles paused
Tussen alle setjes 30 seconden rust
Spierpijn included

Optrekken
5x14kg meegewicht
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw

Rows
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
Ik weet nog steeds niet of ik nou overhands of onderhands ga doen

Buikspiertjes
Ik moet verrekte veel doen wil ik buikspieren voelen, en ik heb het idee dat ik nu wel schuine buikspieren kan gaan trainen.

Incline bench
8x40kg
8x40kg
8x40kg
RIP schouders

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

FUUUU alles getypt en toen perongeluk teruggeklikt :fuu: OK komtie nog een keer, van woensdag

Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
Alles met 30 seconden rust ertussen
Nat Tshirt en hijgen
Spierpijn included

MP
10x20kg
5x25kg
5x35kg
3x40kg
4x45kg PR
2x45kg
Toen zat er niet veel meer in

Deadlift
Sumo gedaan
5x70kg
5x100kg
5x110kg PR
Voelde het wel ( in positieve zin ) in de onderrug na ook zoveel squats :p

Dips
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw

Gewicht bij beide trainingen rond de 82,5kg

Langzame progressie.. :p

Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
Ik was nog zuur van woensdag en bij de eerste set van 70 kreeg ik fiks last van de linkerlies, dus niet verhoogd. De rest van de sets gingen prima.

Bench
10x20kg
5x30kg
5x45kg
3x55kg
5x60kg PR laatste wel licht geholpen
4x60kg Weer dus 1 meer dan de vorige keer
7x55kg

Optrekken
5x14kg meegewicht
5xbw
5xbw
5xbw
4xbw Ik gleed weg met 1 hand :fuu:

BoR
Wat filmpjes gekeken over correcte vorm etc., ik ga vanaf nu alles bovenhands doen, smaller staan en zeer strikt.
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
Was wel wennen, alles bovenhands. + niets gecheat, en ondanks dat was ie nog behoorlijk goed te doen. Volgende keer dus 55kg pakken.

Daarna nog wat planks gedaan. Ik heb nog steeds dat ik eerder moet afhaken vanwege verzuurde benen/armen dan een opgevende core, gelukkig voel ik morgen bij een stretch wel dat ik buikspieren gepakt heb. Ook tijdens de planks (schuine) kan ik met de andere arm gewoon voelen dat de buikspieren knalhard aangespannen zijn, dat is dus het probleem niet gelukkig :o

Morgen is de sportschool dicht, maandag dus weer

Je zou dadelijk maar kunnen sporten :problem:
Wat een volume op de bench man, daarna ook nog is de incline erachteraan. Dat vinden je schouders idd niet leuk.

Hoezo zo lichtgewicht op squat, nog last van je lies ?

Je zou dadelijk maar kunnen sporten :problem:
Wat een volume op de bench man, daarna ook nog is de incline erachteraan. Dat vinden je schouders idd niet leuk.
Je zou maar wel weten hoe je smileys moet gebruiken :trollface: Idd die incline was niet zo slim, viel uiteindelijk nog mee.

Hoezo zo lichtgewicht op squat, nog last van je lies ?

Ik denk dat ik onderin een beetje spanning verloor waardoor m'n lies teveel op zich nam, ik snap het ook niet helemaal. Normaal gesproken heb ik alleen liespijn bij de warming up :mad:

Misschien beginnen met alleen barbell en dan paused squats doen met echt 5 seconden onderin te gaan hangen om het alllemaal goed te rekken en op te warmen en dan de zwaardere sets gaan doen ?

Misschien beginnen met alleen barbell en dan paused squats doen met echt 5 seconden onderin te gaan hangen om het alllemaal goed te rekken en op te warmen en dan de zwaardere sets gaan doen ?

Ga ik zeker proberen! Als warming up zat ik altijd al even in een soort hurk houding, werkte ook wel.

Ik ben van nature een onmeunig stijf persoon, ik begin hier altijd even mee even goed de hams en lies rekken quads beetje aanspreken en dan gaan we voelt velen malem beter

K*tpasen :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Staat op de site dat de sportschool alleen eerste paasdag dicht is

Komt aan, aangepast lesprogramma, alleen wat groepslessen in de ochtend :mad:

Uurtje bodypump niks voor jou?

Uurtje bodypump niks voor jou?

Middelbare vrouwen in ongepaste yogabroeken bekijken, ye right :roflol:

Vanavond dan maar inhalen en morgen nog een keer, wel wat minder dat mn schouder een beetje brandt van het honkballen op school net :o Niets erger dan een bal belachelijk ver slaan, en er dan achterkomen dat je leraar in het verre veld staat en lekker die bal vangt :mad:

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Ik ben motoriek gestoord :mad: Echt, ik ben OF een spast of motoriek gestoord :roflol:

Squat
10x20kg > onderin blijven hangen, heeft echt geholpen, thx voor de tip :D
5x40kg
5x60kg
3x70kg Bij het gewichten halen gestruikeld en bijna op de grond getyfd
5x80kg
5x80kg
5x80kg
Ik ben zwaarder squatten verleerd :( Techniek was niet optimaal, zeker diep genoeg alleen nog veel met m'n onderrug gedaan. Nog 1 wedstrijd en 2 (3) toernooien te gaan, 2 toernooien + 1 internationaal toernooi wat wss een potje kloten en uitgaan word :o Tot dan nog ff op gevoel squatten, daarna begin ik op 50kg en gooi er elke training 5kg bij, en hoop pas te stoppen bij de 90kg.

Military Press
10x20kg
5x25kg
5x35kg
3x40kg
3x45kg eerste was een grind, tweede sloeg ik de bar tegen m'n kin, 3de keer verloor ik bijna m'n evenwicht
6x40kg om het nog een beetje goed te maken
Echtwaar ****ing spastisch of motoriek gestoord, ik vond het nog knap dat ik die 3de rep eruit pompte. Toen werd ik zenuwachtig en voelde ik me k*t :(

Dips
Eerst dips want er was geen deadlift ruimte
5xbw
5xbw
5xbw fml toen ik af wilde stappen stapte ik mis en flikkerde bijna op de grond
5xbw
Last van de schouder, klote om direct te dippen na mp. Maar ik had geen keus deze keer :mad:

Deadlift
5x70kg
5x100kg
1x110kg
3x115kg PR
****ing kapot, aangezien squat toch niet veel wordt ga ik de deadlift de volgende keren vooraan zetten.

Terug
Naar boven