BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Was je even kwijt hihi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb je gemist makker

Dank

Vandaag geen last gehad van de benen, 8-1 gewonnen
Nu wel last van m'n onderrug, dat is dan weer minder 

Toen ik bij de 55kg warmup was had ik verwacht net 2 te kunnen halen bij de 60kg, tja.Wat zijn dat nou voor een p*ssy gewichten op de squats, zou dat iets te maken hebben met voetbal?
Vast niet.
Verder wel oké![]()

OK komtie nog een keer, van woensdag

Je zou maar wel weten hoe je smileys moet gebruikenJe zou dadelijk maar kunnen sportenroblem:
Wat een volume op de bench man, daarna ook nog is de incline erachteraan. Dat vinden je schouders idd niet leuk.
Idd die incline was niet zo slim, viel uiteindelijk nog mee.Hoezo zo lichtgewicht op squat, nog last van je lies ?

Misschien beginnen met alleen barbell en dan paused squats doen met echt 5 seconden onderin te gaan hangen om het alllemaal goed te rekken en op te warmen en dan de zwaardere sets gaan doen ?

Niets erger dan een bal belachelijk ver slaan, en er dan achterkomen dat je leraar in het verre veld staat en lekker die bal vangt 
Echt, ik ben OF een spast of motoriek gestoord 

Techniek was niet optimaal, zeker diep genoeg alleen nog veel met m'n onderrug gedaan. Nog 1 wedstrijd en 2 (3) toernooien te gaan, 2 toernooien + 1 internationaal toernooi wat wss een potje kloten en uitgaan word
Tot dan nog ff op gevoel squatten, daarna begin ik op 50kg en gooi er elke training 5kg bij, en hoop pas te stoppen bij de 90kg.