Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
charrel

tfw er srs meer haar op m'n delts/rug zit dan op m'n gezicht
Ik denk dat ik lekker het 6 weken programma van Candito ga volgen.![]()
Dat leverde mij een blessure optfw er srs meer haar op m'n delts/rug zit dan op m'n gezicht
Ik denk dat ik lekker het 6 weken programma van Candito ga volgen.![]()

als ik over een jaar weer compete dan zou ik het een eer vinden als je m'n glutes weer inpoedert, nocharrel
mijn elektrische scheerapparaat en ik zijn flink windmolen gegaan en het resultaat was een bebloede maar wel haarloze buik gr
Nice, ik ga ook al hardt
Je mag wel wat haar van m'n billen hebben hoor NP gelijk lekker lang en in de krul.tfw er srs meer haar op m'n delts/rug zit dan op m'n gezicht
.
ik trek zelf wel wat haar uit m'n deltsJe mag wel wat haar van m'n billen hebben hoor NP gelijk lekker lang en in de krul.
goede weighted chins ook met enkel bw
bedankje

Ben wel bezig om de suikers wat naar beneden te schroeven, vol meaantje 150+ gram suiker per dag is nou niet echt jevanhet eigenlijkkomende donderdag
godjanjesus.
dat maakt de suiker niet ineens goedgodjanjesus.
150 gram suiker per dag?
n*ger ik zit aan de 300.

Standaard 5 gebakken eieren, olijfolie in de shake, mayonaise bij de tonijn, volle kwark, partij kaasLekkere training hoor, maar 180 gram vet? Drink je een fles olijfolie leeg ofzo![]()

Standaard 5 gebakken eieren, olijfolie in de shake, mayonaise bij de tonijn, volle kwark, partij kaas
Dan gaat 't hard![]()