magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké duidelijk. Schaf anders die 1,25 kilo aan. Dingen kosten geen drol.
Amnesia 15 min gespeeld toen doeii.
Outlast never
Slenderman wel eens gedaan maar vond um niet zo eng.
My balls fled that day.

Iig is het erg lastig voor mij om mijn handen op mijn schouders te leggen.

Aight Jan gekke beachboy jwz!!!Alles naar boven afgerond, dus eigenlijk liep ik een training voor. Ging best goed
Squat
8x20kg
5x40kg
8x50kg
8x65kg > alle3 moesten eigenlijk 62.5kg
8x65kg
8x65kg
Laatste set waren de laatste reps een beetje slechte vorm qua rug gok ik, voor de rest wel goede diepte en snelheid. Volgende keer dus weer dit pakken, en dan hopen dat ze eindelijk mijn e-mail gelezen hebben en die 1.25kg schijven aangeschaft hebben
Military press
10x20kg
8x25kg
8x35kg > alle3 moesten 32.5kg
8x35kg
8x35kg
Eerste set van 35kg ging moeizaam, de andere 2 gingen best easy. Misschien nog niet warm of gefocust..
Power cleans
3x40kg
2x50kg
2x50kg
2x50kg
2x50kg
Eerste keer dat ik deze oefening deed. Ik ben gewoon vrij inflexibel, of mijn onderarmen zijn in verhouding veel langer dan mijn bovenarmenIig is het erg lastig voor mij om mijn handen op mijn schouders te leggen.
DB rows
10x14kg
10x16kg
10x18kg
10x20kg
Eerste keer in een beste tijd dat ik weer dumbbells pakte, was dus kijken wat ik kon. Opvallend was wel dat links makkelijker ging dan rechts.
Verder nog wat concentration curls en buikspiertjes gedaan, beachboy jwz
Gewicht nu weer 83.5kg, nog 2x wegen en dan ben ik dus echt stabiel boven de 83kg
Speel ik niet![]()
Optrekken gaat bij mij in de ochtend ook altijd slecht. Vaak doet dat dan pijn in mijn buik.
Nu wel gewend natuurlijk, maar het geeft je wel echt energie.
Laat mij lekker geld verspillen

PWO is leuk om keer te doen maar zou het niet te vaak doen anders kan je straks niet meer trainen zonder. Maar denk dat je die stats wel moet kunnen halen, als je goed gemotiveerd blijft moet zeker lukken![]()
Is alleen een gewicht wat ik in ieder geval wil bereiken. Misschien dat ik daarna op wat andere punten ga focussen, maar dit jaar blijft kracht wel prioriteit 
Laat mij lekker geld verspillen
Ik neem het dan ook lang niet altijd, alleen als ik me slap/futloos voel. En die stats zijn dan ook minimum, het is niet dat ik stop als ik die bereikt hebIs alleen een gewicht wat ik in ieder geval wil bereiken. Misschien dat ik daarna op wat andere punten ga focussen, maar dit jaar blijft kracht wel prioriteit
![]()
En daarna ga je owen-style ofnie? 
Ja hoorde dat je sowieso tot 2015 op kracht focus legde. Is ook leuke manier van trainen denk ik dus zou het lekker aanhouden.En daarna ga je owen-style ofnie?
![]()

Minimaal 40kg dumbbell press als ik geen blessure heb
Eerst ff verhoudingen fixen, zodat ik later geen gezeur krijg met verkeerde houding vanwege muscle inbalances, kijken op hoeveel % ik dan sta en aan de hand daarvan kijken wanneer ik de cut voor zomer 2015 inplan ja![]()

Blijft lekker gaan.
Pas de laatste 2 setjes gingen pas echt lekker