Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.002
als steensteen in dat land al malaria en/of dengue krijgt van buitenlopen is het inderdaad wel mogelijk om het vlees daar rauw te eten
dengue/malaria zou in indonesie zijn, ben nu weer in australie

Is trouwens nog niet zeker of het dus dengue of malaria is, kan ook gewoon koorts of wat anders zijn

AIDS

• #3.003
hey wordt er hier nog wel getraind

Goeie log

Ifsa?

Je krijgt 24u om terug te liften anders gaat er een slotje op, dit is een serieuze sectie, gelieve dit zo te houden.

Verse groenten
Jan

• #3.008
Je krijgt 24u om terug te liften anders gaat er een slotje op, dit is een serieuze sectie, gelieve dit zo te houden.

Verse groenten
Jan
maak daar 240 uur van en we hebben een deal

acualy srs ik ga volgende week 5-6 weken werken in de grote stad dus dan is het weer gymtime gr jan

• #3.011
Het regende de hele dag dus ik ging maar lekker lang trainen

groot whopper menu

halfuur naar de gym waggelen > steek in zij hihaho

Squats
20x10x2
40x5
60x5
80x5 godver wat zwaar
100x5 huh best licht
80x3x10
highbar beltless dus denk dat die 200 er eindelijk wel inzit

OHP
20x10x2
30x5
40x5
40x3x10
hard(srs)

Deadlift
70x5
100x3x5
hamstring zeurde al van squats, sterke training

Pullups
bwx3x10
hard

Bench
20x10x2
30x5
40x5
5x50
50x3x10
wide grip 2 seconden paused wowe

DB row
22x10x3
22x20 zo

Tijdens traing trosje bananen op en pakweg 4 liter water, leuk dit weer hier (30graden 85% luchtvochtigheid, winter)

BW: 81.6kg in de middag

Vandaag wezen snorkelen in Great Barrier Reef, nu echt sore AF. Ook lekker vier uur lang alles en iedereen onder lopen kotsen op die boot :o Zaterdag naar Melbourne vliegen om daar te gaan werken, dan hopelijk weer constant trainen.

Zodan wel achteruit gegaan in kracht, zonde man. Nogwel die eckte droge mossel look weten te behouden?

• #3.015
zo ik kan eindelijk weer normaal bewegen

Nu in Melbourne waar ik zal blijven tot mijn vlucht 30 juni. Nu dus beetje rondkijken wat chille gyms zijn en werk vinden :)

Ben je al jezelf tegengekomen?

• #3.017
Ben je al jezelf tegengekomen?
een soort van

im_retarded_quantum_leap.gif
im_retarded_quantum_leap.gif

• #3.019
Maand abbo hardcore gym hier in Melbourne :) Underground in metro tunnels met allemaal graffiti op de muren, posters van lifters, hardcore liftquotes etc. En bovenal Eleiko equipment, vijf squatracks en meerdere platformen, echt ramgoei

Train vandaag

Squat
..
60x5x4
60x42 repout
60x5 (5secpause)
@Skatermarvin @basmca approved

Deadlift
60x5x5
Beetje aan form werken

Drie sets leg extension

Drie sets leg curl

81.6kg avondweight

Wsl een push/pull/legs achtig iets met een paar dagen cardio in de avond. Morgenmiddag mealprep, 14 maaltijden in tupperware de koelkast inmieteren. :) Goal is 3kg erbij op 30juni.

Dat klinkt allemaal steengoed.
Ben benieuwd naar je uiteindelijke schema! Zelf wat in elkaar draaien, of pluk je iets van internet?

Terug
Naar boven