XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

Nette training, hoe ziet je voeding er nu uit? :) (e/k/v, kcal, cut / bulk etc.)

• Topic Starter Topic Starter
Nette training, hoe ziet je voeding er nu uit? :) (e/k/v, kcal, cut / bulk etc.)

Ik heb moeite met veel eten, komt er dus op neer dat ik het tekort aan koolhydraten compenseer met vet. Niet optimaal natuurlijk, maar zo kom ik wel aan de kcals :) Beetje dirty bulk dus, onderhoud zit vanwege 6x in de week sport behoorlijk hoog. Ik ga nog steeds ongeveer een kilo per maand omhoog, dus het werkt blijkbaar :D

En een carb supplement dan ?

Kan natuurlijk ook, ik eet me zo wel lekker bordje rijst hoor :) lekker smullen

niet te pruimen, droge zooi

Gooi er wel vaak wat ketjap manis doorheen maar nog steeds niet echt geweldig ook te veel zout, zo even chili saus er door heen proberen :)

Je kunt toch ook gewoon nasi maken met pindasaus ipv droge rijst te vreten?

Of basmati rijst.

Of je vult een bak met yoghurt en pleurt hem vol met muesli en honing

M'n log wordt overgenomen :mad:

Beetje zere benen van veel rekken strekken voor mobiliteit, maar ik denk de 3x8x70kg op de planning wel te halen. Bench-doel is 3x8x47.5kg, dus eerste setje proberen met 8x50kg, stel dat dat niet lukt dan doe ik de volgende 8x45kg en daarna weer de 8 proberen op de 50kg. Deadlift ging vorige keer goed op 3x5x100kg, is nu ook het doel. Nu ook op optrekken even wat bereiken ipv trieste 3-reppers :(

M'n log wordt overgenomen :mad:

Beetje zere benen van veel rekken strekken voor mobiliteit, maar ik denk de 3x8x70kg op de planning wel te halen. Bench-doel is 3x8x47.5kg, dus eerste setje proberen met 8x50kg, stel dat dat niet lukt dan doe ik de volgende 8x45kg en daarna weer de 8 proberen op de 50kg. Deadlift ging vorige keer goed op 3x5x100kg, is nu ook het doel. Nu ook op optrekken even wat bereiken ipv trieste 3-reppers :(

Opzouten, je bent hier niet meer welkom.

Opzouten, je bent hier niet meer welkom.

FF titel veranderen naar "Ivosnivo's gekaapte topic"

Net oké training gehad, optrekken ging goed. Squat wel weer moeite mee, bankdrukken ging ook beter dan verwacht :)

Squat
8x20kg
5x40kg
5x50kg
8x60kg
3x8x70kg
Gewoon volgens de planning, had er wel een beetje moeite mee. Moeilijker dan de vorige keer, misschien vanwege voetbal gister en dan dat de ik de vorige keer meer rust van tevoren had :)

Bench
10x20kg
5x30kg
8x40kg
3x8x50kg > 47.5kg was het plan
Ging zeker beter dan verwacht, 2de setje van 50kg ging wel iets lastiger vergeleken met de rest. Maakt niet uit verder, gewoon boven doelstelling getraind :rolleyes:

Deadlift
5x70kg > moest 75kg, oeps
5x85kg
3x5x100kg
Ging weer prima. Eerste set perongeluk mijn telefoon in mijn broekzak, was wel vervelend. Volgende keer 102.5kg, dus gewoon inzetten op 105kg.

Optrekken bw
8x
6x
5x
5x
4x
3x
31 totaal

Wel tevreden dus. Zondag wat meer volume pakken op powercleans om te wennen aan de beweging.

Goeie pull ups en bench man!

K*tzondag:mad: bidon vergeten, terwijl het echt kapotzweten was. Enige lichtpuntje was de squat vandaag.

Squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
8x60kg
3x8x75kg > 72.5kg was het plan
Ff iets meer warming up zoals je ziet, ging goed.

Military Press
10x20kg
5x25kg
8x30kg > ging zwaar ???
7x35kg :janken:
8x35kg deze dan weer wel, na een vrij lange rust
8x35kg, laatste 2 pushpress :(
Plan was 37,5kg, dus onder gepresteerd en zelfs dat ging slecht. Stijve nek en rug van verkeerd liggen, gister niet aan mijn kcals gekomen en vandaag nog om onbekende redenen spierpijn in mijn linkerschouder. Hopen dat dit eenmalig is :mad:

Powercleans
5x40kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
Was van plan meer volume te draaien, maar ik was kapot van de warme sportschool + geen bidon :( Slecht excuus natuurlijk, was er al een beetje doorheen na de belabberde MP.

DB rows
4x10x16kg
Rustige afsluitert, 18kg was bezet en 20kg zag ik niet zitten.

Ondanks het slechte eten gisteren + veel vocht verloren na voetbalwedstrijd in de volle zon om half2, toch nog steeds 83,5kg :) Aangezien ik met dit schema nog goed kan bijleggen qua gewichten ga ik dit waarschijnlijk nog even aanhouden, in overleg met Fortius natuurlijk.

Terug
Naar boven