Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training, hoe ziet je voeding er nu uit?(e/k/v, kcal, cut / bulk etc.)
Beetje dirty bulk dus, onderhoud zit vanwege 6x in de week sport behoorlijk hoog. Ik ga nog steeds ongeveer een kilo per maand omhoog, dus het werkt blijkbaar 
Of je knalt gewoon even goed bord rijst erdoor heen ?
Valt wel mee hoor, het is niet dat ik met 50 carbs leef.Kan natuurlijk ook, ik eet me zo wel lekker bordje rijst hoorlekker smullen
niet te pruimen, droge zooi

Je kunt toch ook gewoon nasi maken met pindasaus ipv droge rijst te vreten?

M'n log wordt overgenomen
Beetje zere benen van veel rekken strekken voor mobiliteit, maar ik denk de 3x8x70kg op de planning wel te halen. Bench-doel is 3x8x47.5kg, dus eerste setje proberen met 8x50kg, stel dat dat niet lukt dan doe ik de volgende 8x45kg en daarna weer de 8 proberen op de 50kg. Deadlift ging vorige keer goed op 3x5x100kg, is nu ook het doel. Nu ook op optrekken even wat bereiken ipv trieste 3-reppers![]()

Mag idd niet klagen deze training
Komt door de chocolademelk gains

bidon vergeten, terwijl het echt kapotzweten was. Enige lichtpuntje was de squat vandaag.

Slecht excuus natuurlijk, was er al een beetje doorheen na de belabberde MP.
Aangezien ik met dit schema nog goed kan bijleggen qua gewichten ga ik dit waarschijnlijk nog even aanhouden, in overleg met Fortius natuurlijk.