- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet eens echt lelijk, gewoon inefficiënt als f**kSimpele voeding voor een simpele knul. Srs moet het me niet te lastig maken, bulken gaat me al niet echt van hartePrima voeding. lekker simpel!
Qua training ram je er wel ee hoog volume doorheen zeg. Ik kan mij voorstellen dat die pull-training je conv. deadlifts negatief kunnen beinvloeden trouwens! Heb je Pull/push/legs ook overwogen?

Nee dat is juist het hele punt. Twee jaar lang mixed grip gedaan, maar ik ben daardoor echt hartstikke scheef gaan liften, tot het punt waarop ik zelfs scheef stond te squatten. Zal vast niet op iedereen zoveel impact hebben. Vandaar dat ik nu dus alleen nog overhands/hook/straps pak.Gewoon blijven oefenen met mixed. Het voelt vanzelf goed![]()
Oh, dat is wel flink kloten man. In dat geval inderdaad maar eens achter straps aangaan, of gewoon altijd hardcore hook grip deadliften natuurlijk
![]()
Nee dat is juist het hele punt. Twee jaar lang mixed grip gedaan, maar ik ben daardoor echt hartstikke scheef gaan liften, tot het punt waarop ik zelfs scheef stond te squatten. Zal vast niet op iedereen zoveel impact hebben. Vandaar dat ik nu dus alleen nog overhands/hook/straps pak.
ik mock je er bij de meet helemaal uit
Oh, dat is wel flink kloten man. In dat geval inderdaad maar eens achter straps aangaan, of gewoon altijd hardcore hook grip deadliften natuurlijk
![]()
je wil echt niet high volume deadlifts hook grip pakken hoor.
Ziet er weer beter uit deze gewichten vriend. Hoe gaat ut met je?
Om die reden vermijd ik ook al jaren mixed grip, straps zijn toegelaten bij strongman en ik train mijn grip ook op andere dingen

fl**ker op met je ochtend