XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

2d85rer.png

Duidelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.044
Train vandaag

Beltless Deadlift
60x5x2
80x5
100x3x5
120
Echt allemaal kapot easy. Form is wel far off, alles gefilmd. Main dingen waren;
- Te ver van de stang
- schouderbladen te ver over de stang
- Heupen die te laag starten
- Of juist perongeluk de hele meuk stiffleggen om het punt hierboven te omzeilen
- Meer bracen
Ongeveer het hele deadliften dus :o Niet eens echt lelijk, gewoon inefficiënt als f**k

Beltless Squats
20x10x2
60x5
80x7x4
Makkelijk. Volgende keer naar de hundi

Leg curl
45x12x3

Beltless FSQ
40x12x3
Conditioneel lekker stukgaan

Leg raises 3x10

ik zie geen tafelsuiker staan??

Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn

Brb stiekem appel eten

koop je daar aldi boodschappen

Welkom in skaterjans log wat zijn jullie doelen

Prima voeding. lekker simpel!

Qua training ram je er wel ee hoog volume doorheen zeg :P. Ik kan mij voorstellen dat die pull-training je conv. deadlifts negatief kunnen beinvloeden trouwens! Heb je Pull/push/legs ook overwogen?

• #3.047
Prima voeding. lekker simpel!

Qua training ram je er wel ee hoog volume doorheen zeg :P. Ik kan mij voorstellen dat die pull-training je conv. deadlifts negatief kunnen beinvloeden trouwens! Heb je Pull/push/legs ook overwogen?
Simpele voeding voor een simpele knul. Srs moet het me niet te lastig maken, bulken gaat me al niet echt van harte

Persoonlijk vind ik het volume best meevallen, het is nu meer weer inkomen en wennen aan de gewichten ;)

Push training net

Bench
20x10x2
40x5
50x5x4 paused
50x13 t&g
Ging niet van harte. Bench is glad, had nog spierpijn in pecs, ringen staan eng ver uit elkaar, en de zon scheen in m'n ogen

Incline DB bp
17.5x12x4
Prima, volgende keer door naar 20

Machine flyes
40.5x8
40.5x12
40.5x8
Wat constanter rust houden hier. Ondanks gore pecdoms had dit beter gemoeten

Tricep pushdowns
55(lbs)x12x3

Side raises
8x12x3

Leg raises, overhead DB holds, planks. Beter gaat die core even snel wat doen, bracen moet echt beter

Morgen naar Beer&Cider Festival in Melbourne, even kijken hoelaat we daar precies heengaan. Misschien dat ik daarvoor nog kan trainen, anders schuift de pulltraining op naar maandag.

• #3.048
hele dag lekker potje zuipen, was mooi beer&cider festival

Train na festival

DB row
...
22x10
26x8x4 best makkelijk
34x8
Volgende keer lekker door met de 34's

Lat pulldowns
54x10x4

DB shrugs
30x12x3

Chinups bw
7x
7x
6x
5x
Hele verbetering al met vorige keer

Bicep kruls
15x12
25x8
20x10
Ez-bar, pakte perongeluk de verkeerde stang grjan

Met een 83.5kg al lekker een wandelend vochtbolletje :)

• #3.049
Rustdag bestaat niet !!

Squats
20x10x2
60x5
80x5x4
80x15 > kon wel meer, maar voelde niet meer zo optimaal
100x2x5
Weer een beetje wennen aan de zwaardere gewichten. Eerste setjes gingen allemaal bout, daarna ging het snel beter.

Deadlift
60x5x2
80x5
100x5x3
120
140
Alles overhands. Techniek was tot de 120 nog goed, al goede vooruitgang met vorige week. Bij de 140 wel grip problemen, komende week ergens kijken voor straps. Geen fan van mixed omdat ik dan compleet scheef ga, dus straps/hookgrip is waar het is

Goor pompen op leg extensions en leg curls
Beetje abs

Gewicht 83.2kg

Gewoon blijven oefenen met mixed. Het voelt vanzelf goed :)

• #3.051
Gewoon blijven oefenen met mixed. Het voelt vanzelf goed :)
Nee dat is juist het hele punt. Twee jaar lang mixed grip gedaan, maar ik ben daardoor echt hartstikke scheef gaan liften, tot het punt waarop ik zelfs scheef stond te squatten. Zal vast niet op iedereen zoveel impact hebben. Vandaar dat ik nu dus alleen nog overhands/hook/straps pak.

Ik zal jou eens pakken

Oh, dat is wel flink kloten man :roflol:. In dat geval inderdaad maar eens achter straps aangaan, of gewoon altijd hardcore hook grip deadliften natuurlijk :D

Ziet er weer beter uit deze gewichten vriend. Hoe gaat ut met je?

Nee dat is juist het hele punt. Twee jaar lang mixed grip gedaan, maar ik ben daardoor echt hartstikke scheef gaan liften, tot het punt waarop ik zelfs scheef stond te squatten. Zal vast niet op iedereen zoveel impact hebben. Vandaar dat ik nu dus alleen nog overhands/hook/straps pak.

Om die reden vermijd ik ook al jaren mixed grip, straps zijn toegelaten bij strongman en ik train mijn grip ook op andere dingen

• #3.057
ik mock je er bij de meet helemaal uit

Oh, dat is wel flink kloten man :roflol:. In dat geval inderdaad maar eens achter straps aangaan, of gewoon altijd hardcore hook grip deadliften natuurlijk :D

je wil echt niet high volume deadlifts hook grip pakken hoor.

Ik hoop inderdaad vlot straps te vinden

Ziet er weer beter uit deze gewichten vriend. Hoe gaat ut met je?

voel me echt een zwakke ecto

Wsl omdat ik dat ook ben

Verder goei gr jan

Om die reden vermijd ik ook al jaren mixed grip, straps zijn toegelaten bij strongman en ik train mijn grip ook op andere dingen

Jij hebt nog veel extra strongmandingen om mee te oefenen ook

Voor menschen die het nog niet gelezen hadden, steensteen hebt een baan. 11-19 sales, waaronder training en aan de deuren zonnepanelen verpatsen. Nog even kijken hoe ik dat doe met krachttraining, zal wsl van 21-23 s avonds zijn oid :o

Sochtends van 7 tot 9?

Rip in forever ecto. Whatever it takes goddamnit.
Zo laat beginnen met werken en dan nog sporten hou je toch geen dag over. Veel chiller als je uit werk gewoon klaar bent.

Mijn 2 centen

Terug
Naar boven