AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

lekker rond rennen in de wijk G, push die panelen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
Geen assistance oefeningen voor de benen?
Was al half 12 's avonds, dus moest terugrennen naar het hostel om nog wat eten uit de keuken te halen. Nee geen zin meer in, ben al permanent zuur van het 6 dagen per week rondrennen

lekker rond rennen in de wijk G, push die panelen
Gisteren 2 en vandaag weer een lead :cool: Hoorde ook goede feedback van de assessors die langswaren naar mn leads van afgelopen zaterdag, zou chill zijn als die uitpakken in installaties. 200 per installatie is wel een leuke meevaller namelijk

wow harde tren, en hoeveel van dat gewicht is je lichaamshaar.
buddy_christ.jpg

• #3.084
Training gisteren. Met wat collega's gaan trainen, chille gasten die ook into powerlifting zijn. Beetje UB getrainerino'd

Bench

60x5x4
60x9 (tiende spot)

Lat Pulldown
67.5x10x4

Standing DB OHP
18x8x4

Beetje goor doen met DB rows

Gewicht 83.7

Afterparty @ Domino's

Hier in Melbourne is het leven nu lekker basic, maandag tot vrijdag van 10-20 op pad (1330-1830 op turf), zaterdags van 8-18 op pad. Plat gezegd mensen de t*fus in manipuleren om zonnepanelen te kopen en daar dus een afspraak voor te maken. :) Superchill bedrijf en een gaaf team om mee te werken. Hangt helaas wel veel van je prestatie af hoeveel je verdiend, kan variëren van 500$ basispay per week, tot (83*aantaldagen+50*aantalleads+200*aantalinstalls+bonussen), dus kan erg hoog oplopen. Verder ook elke dag een uur training over verkooptechnieken, wat ook van pas komt in volgende banen. Dat is iig een motivatie om hier te blijven, de chille werksfeer waar je ook nog erg veel leert en ervaring op doet, en daarmee ook nog eens redelijk goed voor betaald wordt.

Na een maand of vier naar de kloten bij van de kaart te gaan zien mijn komende weken er nu zo uit:
0915 uit bed rollen
0945 echt uit bed rollen
0950 snel langs Coles rennen om een soort espressoshake te kopen met 18gram protonen erin en wat muffins alla 500kcal
1009 trein naar Oakleigh, daarna wandelen naar het bedrijf
1100 aankomst bedrijf, start met training
1200 beetje rondkutten rond het bedrijf, beetje barbeknoeien, beetje voetballen
1300 lunchpauze
1330 afgezet worden op je gebied
1330-1830 op deuren bonzen en beetje lullen met mensen over zonnepanelen en hoe dat allemaal superchill is enzo grjan
1830-2000 terugrijden en met de trein naar hostel
2015 telefoon aan de oplader en met de tram naar domino's
2100 na een valuepizza simply cheese (meeste protonen) naar hostel
2115 omkleden en naar de gym lopen
2130 - 2315 beetje fipnuss
2330 terugrennen naar hostel, keuken sluit om middernacht en moet nog eten daarvoor
0000 doezen om zes uur
0030 beetje connecten met thuisfront
0100 slaap

Echt vet spannend enzo, zaterdag is dit precies hetzelfde maar dan 2 uur eerder

Aan de ene kant chill om niet letterlijk iedere dag weer die tyfusbackpack in te pakken en gewoon op 1 plek kunnen blijven, aan de andere kant had ik het liever andersom gedaan. Enige dag dat er eigenlijk wat gedaan kan worden is de zaterdagavond, waar we dan ook lekker het hele kantoor onderbuizen (#aronnen) en vervolgens Melbourne centraal ingaan. Afgelopen zondag was ik zo kapot van de hele week dat ik eigenlijk nul komma niks gedaan heb :o Lekker gezellig een beetje uitbalanceren voor het willekeurig kapotgaan de afgelopen maanden dus gr jan

Goals voor de lange termijn:
  • Wow ik kan een opsomming gebruiken
  • 2kg per maand aankomen, dus pakweg 95kg op 1 januari 2017
  • Zodra ik de 100 aantik, daar een paar maanden op maintainen om eindelijk een keer sterke boy te worden
  • Beetje StokkigStezen tussen de 95 en 105kg
  • Krachtgoals: zo veel mogelijk enzo (220squat, 110bb, 240dl, 80ohp op 1januari2017)
  • Misschien ooit nog een keer buff worden ipv een dikke anjer krijgen nocharrel

Zo astemblaft graag gedaan de groenten gr jan

• #3.085
Echt chronisch kapot, het went iig

Beltless deadlift
100x3x5
Ez katka, beetje techniek oefenen. Besloten geen straps te kopen voor de zes keer dat ik hier nog deadlift, dan maar wat meer speedreppen en grip trainen

Beltless Squat
80x6
100x3
120x2x3

Met gewicht op rug staan voor halve minuut
140
160
180

Aan gewichten wennen enzo echt nuttig steensteen teringhommel

Leg extension de getver in pompen

misschien dat je het werk van daniel kahneman ook interessant vindt

• #3.089
Gisteren pull
Niks bijzonders want pull geen zin in uittyp

Vandaag push
OHP
45x5x5

Incline bonks
22x12x4
Ez

Pomperino

Bw 83.10

• #3.090
Beltless Squat
80x5
100
105x5x5
Best lekker, sta nu wat breder.

Romanian DL's
80x8x4

Knieën doen best kut van het rondrennen, beter zet deze trend niet voort

Ga toch fietsen

• #3.093
Eergisteren pull
Beetje DB rowen
Beetje pulldowns
Beetje meer rug en biceps

Gister push
Bench
65x5x6
Tfw dit al triest dicht bij PR niveau komt

Incline bonks
20x12
25x8
30x5
25x8x2
20x12

Pushdowns, side raises, flyes

Gewicht 83.4

• #3.094
van 21:45 tot 23:15 getraind boh dedicatie

Legs
Paused beltless deadlift
130x3x5
Ez katka. Moest stapje terug vanwege gezeur met grip, dus op deze manier met de pauze onder de knie wat lastiger gemaakt.

Beltless Squat
80x5
100x3
120x3x3
Technisch sterk, merk wel dat het explosieve er weer wat meer inkomt. Van trage reps naar iets minder trage reps :o

Afsluiter met een liter kwark 9.7grjan eiwit per 100 hoo hard

• #3.095
Gister push

OHP
47.5x5x5
Echt omin zwaar, al ging het wel sterk gecontroleerd en voelt de oefening beter aan.

Hoop gepomp

Gym abbo is afgelopen en de keuzes uit abbos zijn nogal lastig voor de tien dagen dat ik hier nog zit:
Maand voor 75
Tientje per keer
Wekelijks opzegbaar met minimum van drie maanden

Rip, mss kan ik iets fixen. Anders nog een stuk of drie omin lange fullbody trainingen

maand voor 75
hugh wott

scheer jezelf kaal en zeg dat het je eerste keer is

Terug
Naar boven