- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond al wel lang op de planning eigenlijk, heb het ook even gedaan voordat ik naar Australië ging
Even met de coach daar gepraat, die zei dat het verstandig was om eerst 1 sport te kiezen voordat ik fullblown BJJ+Muay Thai ga, dus ik begin met BJJ/Grappling en ga daarna kijken hoe/of ik daar nog bij ga bouwen. 2x pw nu dus BJJ en daarnaast wsl 3 fullbody trainingen.Als we genoeg mensen bij elkaar krijgen, in
Kan jij even de promotie doen
Voelt srs ook lekker bij mn heupen, altijd gezeik mee gehad. Weer die standaard drills doen om mn heup niet stervende te houden is sowieso een ding dat ik moet blijven doen.
De beste man draagt zelf te pas en te onpas een gi, het wordt ook geprofileerd als "mma/bjj/grappling". Zelf een blackbelt BJJ en vooral ook dus de focus op takedowns+chokes uit de BJJ wereld. Zelf draag ik dus gewone gymkleding
Is in principe een kickboxgym die bij mijn huidige sportschool hoort, zit ernaast en ook dus lekker dichtbij
Op woensdagen en zaterdagen nodigen ze een BJJ blackbelt uit om een les te gevenGewoon competitie squats doen als je nog wedstrijddoelen hebt.
?Wat is er mis met highbar squat![]()
![]()
?
Ik neem aan dat oly = highbar.