Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
Gewoon zelf ook even aankijken hoe de combi met BJJ aanvoelt op middel lange termino
Ja precies. Vandaar ook de laatste comment, gaandeweg aanpassen als ik meer of juist minder lijk te kunnen.

Waar heb je dit schema op gebasseerd?
Bij andere sterke zeemannen afgekeken

Meer is meer totdat je sterft

Gewoon competitie squats doen als je nog wedstrijddoelen hebt.
Zou pas juni volgend jaar zijn grote K. Op basis van onderstaande vid besloten voor nu nog geen lowbar squat te doen, tot een paar maanden voor de meet

Train vandaag
Deadlift
60x6
100x6
120x1
130x6x6 belt
Makkelijk, laatste set wel lekker verzuurd

OHP
20x10
30x6
40x6x6
Zeer easy, weinig rust tussendoor

DB row
26x6
30x6
36x6x4
bietje zwoar

Woog net weer lekker 85.5kg voor avondeten vanaf 81 een weekje terug, bedankt vochtwisselings

• #3.144
Hey knapperts

Skwot
20x10
60x5
80x5
100x5
120x3x8 belt
zeer easy, wel echt kapotgaan van de warmte

Bench
20x10
40x5
50x5
60x3x8
Minuutje rust tussendoor, vloog omhoog. Volgende week inzetten op 65 dus

Pullups
3x5xbw
8xbw

BW op 85

• #3.145
Lekker in een steenoven een potje trainen

Squat
20x10
70x8
90x6
110x6 belt
110x13 vpr?
110x6x3
Bij m'n tweede setje werd ik een beetje opgefokt enzo haha gr
Nog wel met over trouwens, ik heb echt te laag ingezet met squats

OHP
20x10
30x6
40x5
45x6x6 wraps
Prima, voelde al wel een stuk lastiger. Volgende keer gewoon met 2.5 ophogen dus

Seated row
Gewicht x10x4

Flat DB press
beetje warmup
24x9x4

superset met

Pullups
bw x 5 x 3

Gewicht op 85.7 in de avond

Beste rep-out :roflol:. Ik zou persoonlijk geen 6 reppers kunnen doen, als ik weet dat ik het dubbele vrij gemakkelijk aan kan trouwens!

• #3.147
Beste rep-out :roflol:. Ik zou persoonlijk geen 6 reppers kunnen doen, als ik weet dat ik het dubbele vrij gemakkelijk aan kan trouwens!
Was nog geen gore repout man, had nog wel even door gekund :o

Moet gewoon weer even wennen aan zwaardere gewichten wennen denk ik, volume gaat wel prima nl

Pff.. Jaloers man, op zulke gewichten reppen! Verstandig dat je niet volledig aardappel bent gegaan in ieder geval :P

• #3.149
Pff.. Jaloers man, op zulke gewichten reppen! Verstandig dat je niet volledig aardappel bent gegaan in ieder geval :P
zeg nooit nooit

Had maar een uur en een kwartier om te trainen dus besloot deadlift en bench te supersetten

Beltless deadlift
70x10
90x5
110x3
120x3x8

Bench
20x10
40x6
50x5
60x3x8
Echt na een halfuur al klaar :roflol: iets te veel gehaast

Pullups
5x5xbw

Unilateral standing DB press
Shrugs
Side raises
Bicep curls
Facepulls

BW op 85.6kg

Morgen gaat BJJ niet door, woensdag dus pas weer. Kan die rustdag opzich wel gebruiken

Met lowbar kun je het meeste gewicht verplaatsen normaal gesproken en wat boeit het nou dat je iets meer spier X of spier Y daarmee gebruikt. Ik doe alleen maar lowbars en heb grotere quads dan 99% van bb.nl. Je moet trainen op wat je in wedstrijd goed moet kunnen doen en dat is waarschijnlijk lowbar.

Alsof de halter twee centimeter hoger op je rug leggen je ineens zieke quad gains gaat opleveren ivm het niet doen. T enige verschil is dat je minder gewicht verplaatst en minder efficiënt squat. Beetje matig filmpje ook van Alan Thrall imo. Onzin dat een low bar squat gelijk is aan een deadlift. Wie start er onder par, met zijn heupen lager dan z'n knieën dan bij deadlifts? Belasting is ook compleet anders.

• #3.154
ow

op weg naar de gym bijna van de fiets gepleurd van de kramp

Deadlifts
70x10
100x5 stervende aan kontkramp
130x3 ja sterf maar kapot
150x1 belt
170x1x3
130x6
Ging nog best soepel eigenlijk, ik hoop alleen dat mn glutes morgen nog werken

OHP
20x10
30x6
40x5
47x6x6 wraps belt
Harde sets, volgende week door naar de 50

Pullups
3x5xbw

Avondeten

20 minuten fietsen @hartslag 135-145 (10.4km totaal)

Gewicht vanochtend 86.8kg t*fus zo hard was niet te bedoeling

Goede conditie of slechte hrm :p

Leuk dat je op twee inhoudelijke reacties over de zin en onzin van highbar squatten voor PL niet eens ingaat.

• #3.158
Leuk dat je op twee inhoudelijke reacties over de zin en onzin van highbar squatten voor PL niet eens ingaat.
Wat de f**k, lekker overheen gelezen

Met lowbar kun je het meeste gewicht verplaatsen normaal gesproken en wat boeit het nou dat je iets meer spier X of spier Y daarmee gebruikt. Ik doe alleen maar lowbars en heb grotere quads dan 99% van bb.nl. Je moet trainen op wat je in wedstrijd goed moet kunnen doen en dat is waarschijnlijk lowbar.
Alsof de halter twee centimeter hoger op je rug leggen je ineens zieke quad gains gaat opleveren ivm het niet doen. T enige verschil is dat je minder gewicht verplaatst en minder efficiënt squat. Beetje matig filmpje ook van Alan Thrall imo. Onzin dat een low bar squat gelijk is aan een deadlift. Wie start er onder par, met zijn heupen lager dan z'n knieën dan bij deadlifts? Belasting is ook compleet anders.
Is het niet zo dat het wel degelijk je onderrug wat ontlast? Dat is namelijk de enige plek waar ik relatief snel teveel mee doe en daardoor andere trainingen hinder.

Misschien dat ik mezelf een placebo aanpraat en er dus geen verschil inzit, heb er nu namelijk aanzienlijk minder last van dan eerst

Wat de f**k, lekker overheen gelezen

Is het niet zo dat het wel degelijk je onderrug wat ontlast? Dat is namelijk de enige plek waar ik relatief snel teveel mee doe en daardoor andere trainingen hinder.

Misschien dat ik mezelf een placebo aanpraat en er dus geen verschil inzit, heb er nu namelijk aanzienlijk minder last van dan eerst

Doe het dan desnoods half half en doe dag A en C highbar en dan B en D lowbar ofzo om in ieder geval met een stevige regelmaat je competitie lift uit te blijven voeren.

Doe het dan desnoods half half en doe dag A en C highbar en dan B en D lowbar ofzo om in ieder geval met een stevige regelmaat je competitie lift uit te blijven voeren.

als jer verder niet binnen afzienbare tijd een competitie hebt maakt dat imo echt niks uit

Terug
Naar boven