Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker die powercleans en squatswaarom pak je geen bicep / tricep isolatie eigenlijk? (op die tricep dips die volgen na dan)
Maar ik ga op advies van Fortius aan het einde wel tricepsisolatie doen, omdat triceps waarschijnlijk het probleem zijn bij bench en OHP
Rope pulldowns bij benchdag en bench dips bij OHP dag op hoog volume is het plan.Brennende triceps na benchdag als ik die op hoger volume pakMaar ik ga op advies van Fortius aan het einde wel tricepsisolatie doen, omdat triceps waarschijnlijk het probleem zijn bij bench en OHP
Rope pulldowns bij benchdag en bench dips bij OHP dag op hoog volume is het plan.

) uit, heb zelfs het idee in de spiegel dat ik ben afgevallen. Ook meer aesthetics, de hogere reprange helpt iig wel voor grootte 

Al wordt er wel vaak gezegd dat ik onmisbaar ben achterin, en dat het misgaat als ik er niet sta 
Das ook waarAl wordt er wel vaak gezegd dat ik onmisbaar ben achterin, en dat het misgaat als ik er niet sta
Ik stop toch na dit seizoen, nog 1 toernooitje en een wedstrijd tegen de ouders en dan zijn we klaar.
Niemand is onmisbaar.
Wel zuur dat het je trainingen zo beïnvloed.
En als ik uit meerdere monden hoor dat het fout gaat achterin als ik er niet sta, mag ik daar wel vanuit gaan toch? 

Hoe graag je het ook wil geloven, maar iedereen is vervangbaar. Overal en altijd.

Nog tot aan de deadlift last van gehad, toen trok t gelukkg gauw weg.
Zal sws afzakken naar *84kg binnen een paar dagen.
Topic hijak omg omg omg omg reported reported
beestmodusaan = beastmoduson, sukkel
I know right, get baited
srs stop de cybervervuiling
beflikkeren = homo maken, iets in die richting

Ik dwarfde hem bestwel, het was dan ook een Spanjaard van pakweg 1.75
Pannekoek met rundstoofvlees, damn dat is lekker..