Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Lekker die powercleans en squats ;) waarom pak je geen bicep / tricep isolatie eigenlijk? (op die tricep dips die volgen na dan)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker die powercleans en squats ;) waarom pak je geen bicep / tricep isolatie eigenlijk? (op die tricep dips die volgen na dan)

Brennende triceps na benchdag als ik die op hoger volume pak :p Maar ik ga op advies van Fortius aan het einde wel tricepsisolatie doen, omdat triceps waarschijnlijk het probleem zijn bij bench en OHP ;) Rope pulldowns bij benchdag en bench dips bij OHP dag op hoog volume is het plan.

Brennende triceps na benchdag als ik die op hoger volume pak :p Maar ik ga op advies van Fortius aan het einde wel tricepsisolatie doen, omdat triceps waarschijnlijk het probleem zijn bij bench en OHP ;) Rope pulldowns bij benchdag en bench dips bij OHP dag op hoog volume is het plan.

Nice, hopen dat het werkt!

Goeie training, pullups aan het einde had ik wat meer van verwacht.

Squat
10x20kg
8x30kg
5x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
3x8x80kg
Zure benen en pomp in onderrug, wel geslaagd. Zit nog een beetje te twijfelen of ik high-bar of low-bar aan ga houden, bij low-bar heb ik meer druk op mijn polsen en high-bar is soms zwaarder voor m'n rug. Bij beide ga ik ruim onder parallel dus dat is geen probleem.

Bench
10x20kg
10x30kg
6x35kg
6x45kg
3x6x55kg > eerste set had ik er naar gevoel wel 10 gekund, ging heel simpel. Derde set ging wel moeizamer.
+ 6x55kg > extra setje, ging lekker

Deadlift
5x70kg
5x85kg
5x95kg
3x5x105kg
Zeer tevreden, na het fiasco van de vorige keer. Niet eens zo zwaar als ik gedacht had :)

Optrekken bw
8x
5x
6x
4x
4x
4x
31 totaal

Nog wat buikspieren, gewicht zit op 84,6kg. Sinds ik op trainingsdagen agmatine neem zie ik er veel gevormder (in positieve zin.. :p) uit, heb zelfs het idee in de spiegel dat ik ben afgevallen. Ook meer aesthetics, de hogere reprange helpt iig wel voor grootte :)

Goeie deadlift! Jaloers :)

Pfoe, gister voetbaltoernooi gehad, quads waren aan het huilen bij squat :p

Squat
10x20kg
8x30kg
5x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg > damn son, voelde zwaar
3x8x80kg
Eerste 80kg-set ging moeilijk, 2de ging oké en de 3de ging eigenlijk nog het beste :)

OHP
10x20kg
8x25kg schouder niet verzuren aub
8x30kg
8x35kg
7x35kg > :fuu: :fuu:
8x35kg > En deze gaat dan weer relatief easy

Powercleans
3x40kg
3x50kg
3x55kg
3x55kg
2x55kg > Damn, kreeg 'm niet omgedraaid.
3x55kg
2x55kg > lekker de bar op m'n knie gooien
3x55kg

DB rows
10x16kg
10x18kg
10x18kg
10x22kg > Zwaar maar te doen

Laatst bewerkt:
Gewoon stoppen met voetbal, kan je toch niet

:trollface:

Gewoon stoppen met voetbal, kan je toch niet

:trollface:

Das ook waar :roflol: Al wordt er wel vaak gezegd dat ik onmisbaar ben achterin, en dat het misgaat als ik er niet sta :rolleyes:

Ik stop toch na dit seizoen, nog 1 toernooitje en een wedstrijd tegen de ouders en dan zijn we klaar.

Das ook waar :roflol: Al wordt er wel vaak gezegd dat ik onmisbaar ben achterin, en dat het misgaat als ik er niet sta :rolleyes:

Ik stop toch na dit seizoen, nog 1 toernooitje en een wedstrijd tegen de ouders en dan zijn we klaar.

Niemand is onmisbaar.
Wel zuur dat het je trainingen zo beïnvloed.

Niemand is onmisbaar.
Wel zuur dat het je trainingen zo beïnvloed.

Als ik er niet ben, krijgt het elftal minimaal 5 tegendoelpunten, ongeacht tegenstander :rolleyes: En als ik uit meerdere monden hoor dat het fout gaat achterin als ik er niet sta, mag ik daar wel vanuit gaan toch? :D

Nog maar 1 toernooi aankomende week en dan is t afgelopen, en de afgelopen trainingen heb ik er ook geen last van gehad. Gaat prima dus :)

Hoe graag je het ook wil geloven, maar iedereen is vervangbaar. Overal en altijd.

Hoe graag je het ook wil geloven, maar iedereen is vervangbaar. Overal en altijd.

Chagrijn :mad:

Goeie training

Squat
10x20kg
8x30kg
5x40kg
10x50kg
10x60kg
10x70kg
3x10x80kg
Damn, laatste set dikke glutekramp :o Nog tot aan de deadlift last van gehad, toen trok t gelukkg gauw weg.

Bench
10x20kg
10x30kg
10x35kg
10x45kg
9.5x55kg > 8 was t doel, maar de spotter zat zieken om er nog 2 te doen
8x55kg > "Nog 2" "nee man volgende keer"
7.5x55kg > Kon niet uitdrukken
3x8 was het doel, Set 1 en 2 gingen erg lekker. Met iets meer focus zou 10 gelukt zijn, maar dat was niet het doel. Derde set deels gefaald omdat weinig rust en Set 1 haat :mad:

Deadlift
5x70kg > oeps, moest 60kg, conventional
5x80kg conventional
5x100kg vanaf hier sumo
3x5x110kg
1 set was het minimum, 2 en 3 zou ik moeten proberen. Gewoon gelukt dus, nice

Chinups dus handpalmen naar me toe
7x
5x
5x
3x > damn
3x
3x
3x
2x
1 minuut rust max, kreeg kramp in m'n onderarmen

Chinees van gister en mcdonalds zooi van vanmiddag, lekker zoutvocht naar de 85,2kg :o Zal sws afzakken naar *84kg binnen een paar dagen.

Nu lekker in een warm bad :)

.

Laatst bewerkt:
Korte training vandaag, lange dag want ik moest een toets inhalen. Toen weer snel weg, want ik had een etentje met ouders, en zus met vriendje :o Ik dwarfde hem bestwel, het was dan ook een Spanjaard van pakweg 1.75 :p Pannekoek met rundstoofvlees, damn dat is lekker..

Squats
10x20kg
10x30kg
4x40kg
10x50kg
10x60kg
10x70kg
3x10x80kg
Had het zwaar vandaag, hoger volume was echt slopend. Laat getraind en weinig/niet gegeten van tevoren, zeker aan denken de volgende keer. Zo leer je ook weer he :)

OHP
10x20kg
8x25kg
8x30kg
3x8x35kg :D
Heuj, eindelijk geen fail. Al was het de tweede set wel close. Derde set ging ruim het beste, als ik explosief en snel die reps eruit pomp gaat het zoveel beter dan wanneer ik het langzamer/gecontroleerder doe :o

Gewicht is weer gestabiliseerd op 84kg, zoutvocht verloren en dit was voor het eten.

Net logje, ga je volgen! ;)

Terug
Naar boven