Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Totaal geen moeite om de sets af te maken.
Progressie is nog steeds netjes! Volgende week x samen trainen bij jou gym?![]()

Thx! Door die blijkbaar niet zo kleine techniekverbetering, dat ik te dicht bij de bar stond -> dieper moest zakken voor rechte rug -> te weinig uit onderrug haalde, hoop ik goede vooruitgang te boeken![]()
Geef maar aan wanneer, dan vraag ik een proefpasje voor je aan!
Progressie is inderdaad nog lekker, ik verwacht alleen wel binnenkort een beetje vast te lopen bij squat/bench/ohp.. Dan weer even uitvogelen met reps en gewicht hoe ik dat doorbreek, maar tot nu toe gaat het erg lekker![]()
Dus ik pak jou training wel mee dan 
Slim! Stretches ga ik vanaf nu doen, omdat ik het gevoel heb dat ik over een poosje daar echt last van ga krijgenAan mijn deadlift techniek kan ook nog errug veel aan gebeuren, donderdag even flink wat sets met laag gewicht puur op techniek oefenen.
Helpt misschien voor jou ook?Kijken wel ff wat een mooi dagje is, ik heb nog niet echt schema voor volgende week want weet nog steeds niet echt wat ik ga doen / waar ik zin in hebDus ik pak jou training wel mee dan
![]()

Slim! Stretches ga ik vanaf nu doen, omdat ik het gevoel heb dat ik over een poosje daar echt last van ga krijgenHelpt misschien voor jou ook?
Slim! Stretches ga ik vanaf nu doen, omdat ik het gevoel heb dat ik over een poosje daar echt last van ga krijgenHelpt misschien voor jou ook?
Beter dan op een dag zoals vandaag, dat we benchen en deadliften?
Vind ik iig de leukere training.

Ik vind helemaal mooi! Je bent gewoon bang dat ik je met mijn ohp crush![]()

Prima training tochHoe voelen de powercleans aan? zit de beweging / techniek er al goed in?
Enige punt is dat ik, als ik me niet focus, te weinig snelheid maak en dan de bar niet om kan draaien. Verder misschien ook wel een factor dat ik nu sterk vooruit ga met DL, omdat de powercleans je toch wel een bepaalde explosie aanleren 
Ging lekker nu, op schouderzeur naEnige punt is dat ik, als ik me niet focus, te weinig snelheid maak en dan de bar niet om kan draaien. Verder misschien ook wel een factor dat ik nu sterk vooruit ga met DL, omdat de powercleans je toch wel een bepaalde explosie aanleren
![]()

Had nogal haast, dus snel de ontbijtshake opgedronken, en toen ik een paar slokken PWO had genomen wist ik al genoeg.. Nu geen tijd meer om te gaan vanwege verjaardag zus, morgen dus weer.