MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

2 oefeningen? What happened? :trollface:

Verder sterk op de ohp man! Lekker dat je gewoon targets haalt zonder problemen :D

Was die spanjaard toevallig agu :roflol: Aangezien hij ook klein is en gedwarfd wordt door ons :p

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training, geen verzuring/kramp/anders geks :)

Squats
10x20kg
10x30kg
6x40kg
6x55kg
6x65kg
6x75kg
3x6x85kg
Zoveel lekkerder op lagere reps trainen :o Totaal geen moeite om de sets af te maken.

Bench
10x20kg
10x30kg
8x35kg
8x45kg
3x8x55kg > allerlaatste rep was gespot, triceps hadden geen zin meer.

Deadlift
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x110kg
3x3x115kg
HHHNNNNNNNGGGG volgende keer 3x5x115kg pakken. Ik ontdekte dat ik iets te dicht bij de bar stond, en daardoor voor een rechte rug dieper moest zakken met mijn heupen. Daardoor haalde ik minder uit mijn onderrug. Nu dat gefixed is voelt m'n deadlift een stuk sterker :D

Optrekken bw - greep
7xhammer
6xhammer
5xchin
4xpullup
3xchinup
4xhammer
4xhammer
33 reps

Buikspieren

84.6kg, nog 3 weken en dan met IF cutten. Ik denk aan -20% op rustdagen en +10% op trainingsdagen, maar dat is nog even bekijken.

Progressie is nog steeds netjes! Volgende week x samen trainen bij jou gym? :D

Dikke deadlift hoor ! Gaat de goeie kant op

Progressie is nog steeds netjes! Volgende week x samen trainen bij jou gym? :D

Geef maar aan wanneer, dan vraag ik een proefpasje voor je aan! :D

Progressie is inderdaad nog lekker, ik verwacht alleen wel binnenkort een beetje vast te lopen bij squat/bench/ohp.. Dan weer even uitvogelen met reps en gewicht hoe ik dat doorbreek, maar tot nu toe gaat het erg lekker :D

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Dikke deadlift hoor ! Gaat de goeie kant op

Thx! Door die blijkbaar niet zo kleine techniekverbetering, dat ik te dicht bij de bar stond -> dieper moest zakken voor rechte rug -> te weinig uit onderrug haalde, hoop ik goede vooruitgang te boeken :)

Thx! Door die blijkbaar niet zo kleine techniekverbetering, dat ik te dicht bij de bar stond -> dieper moest zakken voor rechte rug -> te weinig uit onderrug haalde, hoop ik goede vooruitgang te boeken :)

Aan mijn deadlift techniek kan ook nog errug veel aan gebeuren, donderdag even flink wat sets met laag gewicht puur op techniek oefenen.

Geef maar aan wanneer, dan vraag ik een proefpasje voor je aan! :D

Progressie is inderdaad nog lekker, ik verwacht alleen wel binnenkort een beetje vast te lopen bij squat/bench/ohp.. Dan weer even uitvogelen met reps en gewicht hoe ik dat doorbreek, maar tot nu toe gaat het erg lekker :D

Kijken wel ff wat een mooi dagje is, ik heb nog niet echt schema voor volgende week want weet nog steeds niet echt wat ik ga doen / waar ik zin in heb :P Dus ik pak jou training wel mee dan ;)

Aan mijn deadlift techniek kan ook nog errug veel aan gebeuren, donderdag even flink wat sets met laag gewicht puur op techniek oefenen.
Slim! Stretches ga ik vanaf nu doen, omdat ik het gevoel heb dat ik over een poosje daar echt last van ga krijgen :o Helpt misschien voor jou ook?

Kijken wel ff wat een mooi dagje is, ik heb nog niet echt schema voor volgende week want weet nog steeds niet echt wat ik ga doen / waar ik zin in heb :P Dus ik pak jou training wel mee dan ;)

Beter dan op een dag zoals vandaag, dat we benchen en deadliften? :D

Vind ik iig de leukere training.

Laatst bewerkt:
Slim! Stretches ga ik vanaf nu doen, omdat ik het gevoel heb dat ik over een poosje daar echt last van ga krijgen :o Helpt misschien voor jou ook?

Beter dan op een dag zoals vandaag, dat we benchen en deadliften? :D

Vind ik iig de leukere training.

Ik vind helemaal mooi! Je bent gewoon bang dat ik je met mijn ohp crush ;)

Ik vind helemaal mooi! Je bent gewoon bang dat ik je met mijn ohp crush ;)

Dat sowieso, en powercleans en wat roeien vind ik niet zo bijzonder :p

@BeastModeOn
Je houding en heupen enz waren oké toch? Misschien ook je squat checken, als ik last krijg van onderrug/glutes/hip flexors komt dat volgensmij van mijn squat...

Nee komt echt door deadlift omdat die toch soms bol komt te staan, wat ik echt af moet gaan leren moet wat meer borst vooruit en wat dieper gaan zakken met lift..

Squat
10x20kg
8x30kg
6x40kg
6x55kg
6x65kg
6x75kg
2x6x85kg
8x85kg
Ff laatste set kijken of ik al 8 kon, ging redelijk.

OHP
10x20kg
8x25kg
10x30kg
10x35kg
9x35kg
8x35kg
Het plan was jammergenoeg 3x10, schouder begon te zeuren.. Jammer, maar wel iets meer gedaan dan de vorige keer dus wel tevreden :)

Powercleans
3x50kg
2x55kg
2x55kg
2x55kg
2x55kg
Wilde nog 2 setjes doen, maar schouder deed zeer en ik was al laat..

Nog wat lat pulldowns gedaan en buikspieren

Prima training toch :) Hoe voelen de powercleans aan? zit de beweging / techniek er al goed in?

Nice training, deadlift gaat ook goede kant op :)

Prima training toch :) Hoe voelen de powercleans aan? zit de beweging / techniek er al goed in?

Ging lekker nu, op schouderzeur na :D Enige punt is dat ik, als ik me niet focus, te weinig snelheid maak en dan de bar niet om kan draaien. Verder misschien ook wel een factor dat ik nu sterk vooruit ga met DL, omdat de powercleans je toch wel een bepaalde explosie aanleren :rolleyes:

Ging lekker nu, op schouderzeur na :D Enige punt is dat ik, als ik me niet focus, te weinig snelheid maak en dan de bar niet om kan draaien. Verder misschien ook wel een factor dat ik nu sterk vooruit ga met DL, omdat de powercleans je toch wel een bepaalde explosie aanleren :rolleyes:

Klinkt goed, focus erin houden en knallen dus! En natuurlijk handig dat het je helpt voor andere oefeningen ;)

:mad:

Gisteren niet getraind want helemaal niet fit van vrijdagavond, en net wilde ik gaan maar toen barfte ik weer m'n maaginhoud eruit :fuu: Had nogal haast, dus snel de ontbijtshake opgedronken, en toen ik een paar slokken PWO had genomen wist ik al genoeg.. Nu geen tijd meer om te gaan vanwege verjaardag zus, morgen dus weer.

Goeie onbedoelde rust gepakt dus..

Sterkte buddy, en gefeliciteerd met je zus !!

pics ?

Terug
Naar boven