Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Sterkte buddy, en gefeliciteerd met je zus !!
pics ?
Bedankt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte buddy, en gefeliciteerd met je zus !!
pics ?

Nette training man, gewichten gaan lekker omhoogWel k*t van de schouder weer, meer assistance voor schouders misschien een idee?

Shoulder dislocations doen dan maar..
Zou iig ruim goedgekeurd worden dus is prima.

Thx!
Als ik de lijn van het schema inbeeld, zou ik de volgende keer weer 3x10x35kg doen en dan over naar 3x6x40kg. Maar nog even kijken wat Fortius in gedachten heeft![]()

Zou mooi zijn als de volgende targets ook goed te halen zijn! We will all make it![]()

Lightweight baby! Yeah buddy!
Wat wil je vrijdag trouwens gaan doen? Kunnen namelijk ook gaan single'n/double'n, of gewoon 3x5 pakken![]()

Theoretisch had ik 106kg als 1RM, maar **** theorie, right?

Theorie zou op 128kg zitten.

Even volhouden en dan hoop ik dat het beter gaat..Mwoah training, ik ga in ieder geval snel een routine van Rotator Cuff oefeningen doen, en dislocations doen. Als het dan nog niet weggaat..![]()
Squat
10x20kg
8x40kg
3x50kg
8x55kg
8x65kg
8x75kg
3x8x85kg
Volgende keer beter opwarmen en meer drinken, bij de 65kg sloeg de verzuring al toe
Geen OHP, lekker schouderoefeningetjes gedaan. Van die Rotator cuff oefeningen. Kan er niet echt mee lachen, rechterschouder knakt nog steedsEven volhouden en dan hoop ik dat het beter gaat..
Powercleans
3x50kg
5x2x55kg
Cable rows
10x43kg
10x38kg > pin zat verkeerd..
10x43kg

Alsnog nette training, je bent al aan het cutten toch, dan helaas ook snellere verzuring, maakt niet uit hoe veel je drinkt, althans bij mij en ik denk dat dat normaal is![]()
Misschien volgende keer zelfs even fietsen voor het squatten, misschien werkt dat bij mij wel positief 
Misschien wat magnesium supplementeren, of wat bananen eten voor het trainen.
Dus stipt om half 11 in bed vanaf nu. Ook ben ik te hard van stapel gelopen met shoulder dislocations, schouders deden deze keer zeer van het teveel oprekken 
Niet de pijn van eerst, maar eerder een spierpijn/kneuzend gevoel ipv een stekend+kneuzend+overbelast gevoel. Hoop dus dat t nu snel weg is.
K*t van je training man, ik zal je s'avonds niet meer lastig vallen op app![]()